Petteri Nummelinin paluu!

  • 425 199
  • 1 154

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuvottava kommentti L-mieheltä. Jos tehdään niin, että jäät työttömäksi, niin se on kuitattu kommentti sitte sillä?

Just. Mitä luulet, olisiko ollut parempi jättää kokonaan vastaamatta tuollaiseen? Nyt lähdettiin pippelinvenytyslinjalle sen sijaan. Mauton kommentti L-mieheltä, ja olisi ollut parasta että se olisi jätetty kokonaan huomioimatta. Mutta mitäs sitä nyt enää pidättelemään kun paskat on jo housuissa...
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Minä taasen otin tuon L-miehen viestin ihan läpändeeruksena, ei ehkä paras mahdollinen, mutta ei toki hounokaan. En ymmärrä miten tuosta voi palkokasvi tarttua haistamis- ja hengittämiselimeen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiintoinen ja raflaava pelinavaus L-mieheltä, jonka purkaus kertoo, että miten syvälle kiekkoasiat voivat suomalaiseen mieheen sattua.

Lähinnä säälittävä kommentihan tuo oli. Ei se ole raumalaisten vika, jos Petu haluaa enemmän palkkaa mitä TPS tarjoaa. Syyllisiä ovat ainoastaan Petu ja/tai TPS, riippuen katsontakulmasta.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vaikka irtisanomiset on aina vakava asia, on silti hauskaa huomata kuinka säälittävän katkeroituneita tapauksia Turussa on. Ja tulipahan samalla selväksi, mistä kirjoittajan nimimerkki tulee. Eihän Luuserin viesti ollut mitään muuta kuin katkeroituneen pikkuipanan säälittävä kommentti asiaan, joka koskee paljon myös sellaisia ihmisiä, joita ei jääkiekko - saati Nummelin - kiinnosta pätkääkään.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Lähinnä säälittävä kommentihan tuo oli. Ei se ole raumalaisten vika, jos Petu haluaa enemmän palkkaa mitä TPS tarjoaa. Syyllisiä ovat ainoastaan Petu ja/tai TPS, riippuen katsontakulmasta.

SM-liigassa ei ole koskaan liikaa jengejä, jotka herättävät tunteita enemmän kuin vähän alusta. Onneksi nyt raumalaisten kanssa ollaan saatu ihan hyvää vääntöä aikaiseksi, kun Jokeritkin lähettiin Siperiaan. Millään markkinointi tempauksilla tai edes tähdillä ei myydä pitkässä juoksussa niin paljon lippuja kuin myydään kunnon vastakkain asettelulla. Ehkä Petun siirto loppujen lopuksi vaan tuo lisää jännitettä ja toivottavasti vitutusta molempiin leireihin. Nyansseja kettuiluun voidaan sitten repiä mistä halutaan, vaikka laivoista.

Nythän hyvin voidaan raumalaisillekin laulaa työttämistä hitsareissa, kuten tehdään porilaisillekin. Odotan jo Lukko-matseja.
 

Fremont

Jäsen
hauskaa huomata kuinka säälittävän katkeroituneita tapauksia Turussa on..

Miksi se on hauskaa? Säälittäväksi voi aivan yhtä hyvin väittää ihmistä jonka mielestä muiden katkeruus on hauskaa, tai joka määrittelee oikean ja väärän vahingonilon oman etunsa kautta.

Ai niin, unohdin että kaikki turkulaiset ovat katkeria ja kateellisia raumalaisille koska Petu.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jatkot sitten vaikka Vituttaa niin, ettei veri kierrä!-ketjussa?

Minäkin otin tuon kommentin ihan vitsinä. On ollut kyllä jännä huomata, kuinka paljon Nummelin herättää tunteita puolesta ja vastaan. Aihe on kuin kiukkuinen ampiaispesä. Pienikin kommentti riittää heiluttamaan pesää ja saamaan kiukkuiset pörriäiset huutelemaan.

Olen jotenkin alkanut jo turtumaan tähän Nummelin-aiheeseen ja siirtynyt enemmän Jaakon esittelemälle kannalle - hyvää vastakkainasettelua, jolla herätellään kaivattuja tunteita!
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nythän Raumalla voidaan järjestää No ship race-tapahtuma.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Jatkoajalle olisi huikea saada samantapaiset löyhästi moderoidut vääntöketjut kuin futisforumilla eri joukkueiden kannattajien välille.

Jokerit vs HIFK tuolla jo löytyykin, koska seuraa perässä TPS vs Lukko ja/tai Lukko vs Ässät?
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Tähän soppaan ei pitäisi koskea mutta urheilu sanomista ilmenee, että TPS tarjosi Nummelinille 1+1? vuotista sopimusta sekä valmentajan hommia sit kun joskus lopettaa. Kaiken lisäksi Nummelin oli kuulemma itse yhteydessä ensimmäisen kerran Lukkoon. Rahallisesti tarjous oli hiemna pienempi kuin Koskirannan palkka eli varmaankin 150k.

Lisäksi todetaan että Vuori oli tarjonnut vain "vuoden" sopimusta, koska hallitus oli päättänyt että vanhemmille pelaajille ei tehdä kuin vuoden sopimuksia. Toisaalta haastattelussa hallitus taas toteaa, että ei ole heidän asiansa puuttua sopimuksiin. Lehti siis haastatellut Nummelinia, Vuorta, Tomi Aaltoa ja Österlundia. Näistä Aalto ja Österlund eivät suostuneet kommentoimaan koska asia ei heille kuulu.

Ensireaktiona kuulostaa tyhmältä ja tympeältä ja tutulta. Mutta itse haluan vieläkin ajatella, että olisiko meidän seuran johdolle kasvanut pallerot haaroväliin ja nyt toimitaan niin kuin itse parhaaksi nähdään eikä säntäillä joka suuntaan ja yritetä miellyttää kaikkia. Jos näin on en voi kiistää heidän menettelyään Petun kanssa vaikka se ei minua miellytäkkään.

Edit: Ainiin, Lukon turkulaisosastolla (Nummelin, Vahalahti, Uusikartano ja Vahalahti) on kiva kimppakämppä raumalla :D
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ensireaktiona kuulostaa tyhmältä ja tympeältä ja tutulta. Mutta itse haluan vieläkin ajatella, että olisiko meidän seuran johdolle kasvanut pallerot haaroväliin ja nyt toimitaan niin kuin itse parhaaksi nähdään eikä säntäillä joka suuntaan ja yritetä miellyttää kaikkia. Jos näin on en voi kiistää heidän menettelyään Petun kanssa vaikka se ei minua miellytäkkään.

Eikä vain kuulosta vaan semmonen myös on. Joku valehtelee ja kukaan ei ota vastuuta. En kyllä muista millloin meidän mustapukuiset olisivat pyrkineet miellyttämään kaikkia, siinä mielessä tässä ei ole uutta. Artikkelissa todetusti sopimusta ei syntynyt, koska sopimuskaudesta ei päästy yhteisymmärrykseen ja koska Petulle esitetty palkkatarjous oli ala-arvoinen. Joku voisi epäillä, että kumpainenkin näistä ovat aika keskeisiä ehtoja: pelataan kiekkoa, mutta kuinka kauan, mitä siitä maksetaan ja avovittuillaanko näistä keskustellessa.

Vahalahden osalta kerrotaan seuraavaa: "yksi Valahdenkin lähdön syistä oli se, että TPS tarjosi monivuotiselle kapteenilleen ja seuraikonille niin raskasta palkanalennusta, ettei perheellinen mies voinut siihen suostua". Laitilan kohdalla Vaha vielä täsmentää lisäsyistä vihjaillen:"kun tehdään sopimuksia ihmiset eivät yleensä ymmärrä, ettei kyse aina ole vaan rahasta".

Kahteen otteeseen mainitaan raha. Kotiläksyt tehnyt toimittaja esittää molemmissa tapauksissa, että neuvotteluprosessi hoidettu palloseuran puolesta päin helvettiä.

Kun TPS:n rosteria katsoo, en löydä siitä tepsiläisyyttä ja turkulaisuutta nimeksikään. Norrena sentään täyttää tepsiläisyyden kriteerit, mutta hänkin tuli ikään kuin vahingossa. Hyvä silti. Tohdin epäillä, että palloseuran pelaajapolitiikka, strategiset linjaukset joukkueen ja tuotteen rakentamisessa puhumattakaan imagosta ovat sillä tasolla, että puolenkymmentä äijää yösuunnistaa ilman kompassia ja karttaa parinkolmen kätkiessä rastit muilta.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän soppaan ei pitäisi koskea mutta urheilu sanomista ilmenee, että TPS tarjosi Nummelinille 1+1? vuotista sopimusta sekä valmentajan hommia sit kun joskus lopettaa. Kaiken lisäksi Nummelin oli kuulemma itse yhteydessä ensimmäisen kerran Lukkoon. Rahallisesti tarjous oli hiemna pienempi kuin Koskirannan palkka eli varmaankin 150k.

Lisäksi todetaan että Vuori oli tarjonnut vain "vuoden" sopimusta, koska hallitus oli päättänyt että vanhemmille pelaajille ei tehdä kuin vuoden sopimuksia. Toisaalta haastattelussa hallitus taas toteaa, että ei ole heidän asiansa puuttua sopimuksiin. Lehti siis haastatellut Nummelinia, Vuorta, Tomi Aaltoa ja Österlundia. Näistä Aalto ja Österlund eivät suostuneet kommentoimaan koska asia ei heille kuulu.

Ensireaktiona kuulostaa tyhmältä ja tympeältä ja tutulta. Mutta itse haluan vieläkin ajatella, että olisiko meidän seuran johdolle kasvanut pallerot haaroväliin ja nyt toimitaan niin kuin itse parhaaksi nähdään eikä säntäillä joka suuntaan ja yritetä miellyttää kaikkia. Jos näin on en voi kiistää heidän menettelyään Petun kanssa vaikka se ei minua miellytäkkään.

Luin myös nyt tuon jutun ja omalta osaltani vahvistuu taas se ettei kukaan seurassa tiedä mihin mennään ja kuka tätä paattia kipparoi oikeasti. Taas voidaan palata tähän strategiahuuteluun, jota olemme täällä penänneet turhaan seurajohdolta jo pitkään.

Vuori selkeästi kertoo, että päätös oli hallituksen -> "käteni oli sidottu". Hallitus sen sijaan kertoo Aallon suulla ettei puutu tällaisiin "nippeliasioihin". Österlund ei kommentoi mitenkään asiaa.
Nonni. Vaikka tässä pitää olla "IS suodatin" päällä, on tämän jokseenkin surkuhupaisaa. TPS:n puolelta ei ole tuotu julki mitään, joten siksi yritämme ymmärtää asiaa pelaajien ja IS:n suulla.

Olen jo väsynyt kyseenalaistamaan TPS:n johdon strategiaa, suuntaviivoja jne. On kai oletettava ettei sellaisia ole. Tuo IS:n juttu kyllä omalta osaltaan vahvistaa tätä. Nuo pallerot voisivat pitää paikkansa, jos oltaisiin selkeästi tuoti julki omat menetttelytavat, strategiat jne, joiden takana suurin osa "TPS-yhteisöstä" voisi toivonmukaan seistä. Voi olla, että Suikkanen omalta osaltaan taas pelastaa seuran ja kaikki unohtaa nämä asiat ja strategiapuheet hömppänä.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Tätä nyt on vähän turha velloa, mutta onhan se ihan vitun käsittämätöntä, että tälle herralle ei saatu sopimusta. Kyllä niin huikea on voi taivas!
 

Fordél

Jäsen
Tätä nyt on vähän turha velloa, mutta onhan se ihan vitun käsittämätöntä, että tälle herralle ei saatu sopimusta. Kyllä niin huikea on voi taivas!

Etenkin jos ainoa ongelmakohta on ollut sopimuksen pituus. Onhan Petu sen verran kovassa kunnossa ja vielä pakki, joten kahden vuoden sopimus ei olisi ollut minkäänlainen riski TPS:lta. No TPS:n johto voi nyt sitten katsella kuinka Nummelin koohottaa menemään Lukon paidassa yhtenä sarjan parhaimpana pakkina, tänään jopa hyökkääjänä.
 

jake64

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja ROKI
Etenkin jos ainoa ongelmakohta on ollut sopimuksen pituus. Onhan Petu sen verran kovassa kunnossa ja vielä pakki, joten kahden vuoden sopimus ei olisi ollut minkäänlainen riski TPS:lta. No TPS:n johto voi nyt sitten katsella kuinka Nummelin koohottaa menemään Lukon paidassa yhtenä sarjan parhaimpana pakkina, tänään jopa hyökkääjänä.

Niin kuka sen nyt tietää mistä se loppujen lopuksi oli kiinni. Helppoahan se nyt on viisastella. Ku ei pelaa täällä, niin ei pelaa.
 

Fordél

Jäsen
Niin kuka sen nyt tietää mistä se loppujen lopuksi oli kiinni. Helppoahan se nyt on viisastella. Ku ei pelaa täällä, niin ei pelaa.

Sopimuksen pituus oli ainakin Numpan suusta kuultuna ilmeisesti se keskeinen syy miksi Lukko vei voiton.
 

Banjo

Jäsen
Sopivan irvokasta tästä tekee sen että hattutempun tänään iski nimenomaan sentterinä pelannut, aloituksia kauhonut Petteri Nunmelin. Irvokasta siinä mielessä että täällä kotiseurassakin olisi sekä sentterin että pakin paikkaa tarjolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös