Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kuvottava kommentti L-mieheltä. Jos tehdään niin, että jäät työttömäksi, niin se on kuitattu kommentti sitte sillä?
Kuvottava kommentti L-mieheltä. Jos tehdään niin, että jäät työttömäksi, niin se on kuitattu kommentti sitte sillä?
Just. Mitä luulet, olisiko ollut parempi jättää kokonaan vastaamatta tuollaiseen?
Ei olisi ollut. Nyt kun käänsin asian koskemaan L-miestä, tajuaa hänkin (ehkä) kuinka typerä tuo viestinsä oli.
Mielenkiintoinen ja raflaava pelinavaus L-mieheltä, jonka purkaus kertoo, että miten syvälle kiekkoasiat voivat suomalaiseen mieheen sattua.
Lähinnä säälittävä kommentihan tuo oli. Ei se ole raumalaisten vika, jos Petu haluaa enemmän palkkaa mitä TPS tarjoaa. Syyllisiä ovat ainoastaan Petu ja/tai TPS, riippuen katsontakulmasta.
hauskaa huomata kuinka säälittävän katkeroituneita tapauksia Turussa on..
Nythän Raumalla voidaan järjestää No ship race-tapahtuma.
Vahalahden koirakin siis mukana?Edit: Ainiin, Lukon turkulaisosastolla (Nummelin, Vahalahti, Uusikartano ja Vahalahti) on kiva kimppakämppä raumalla :D
Vahalahden koirakin siis mukana?
Ensireaktiona kuulostaa tyhmältä ja tympeältä ja tutulta. Mutta itse haluan vieläkin ajatella, että olisiko meidän seuran johdolle kasvanut pallerot haaroväliin ja nyt toimitaan niin kuin itse parhaaksi nähdään eikä säntäillä joka suuntaan ja yritetä miellyttää kaikkia. Jos näin on en voi kiistää heidän menettelyään Petun kanssa vaikka se ei minua miellytäkkään.
Tähän soppaan ei pitäisi koskea mutta urheilu sanomista ilmenee, että TPS tarjosi Nummelinille 1+1? vuotista sopimusta sekä valmentajan hommia sit kun joskus lopettaa. Kaiken lisäksi Nummelin oli kuulemma itse yhteydessä ensimmäisen kerran Lukkoon. Rahallisesti tarjous oli hiemna pienempi kuin Koskirannan palkka eli varmaankin 150k.
Lisäksi todetaan että Vuori oli tarjonnut vain "vuoden" sopimusta, koska hallitus oli päättänyt että vanhemmille pelaajille ei tehdä kuin vuoden sopimuksia. Toisaalta haastattelussa hallitus taas toteaa, että ei ole heidän asiansa puuttua sopimuksiin. Lehti siis haastatellut Nummelinia, Vuorta, Tomi Aaltoa ja Österlundia. Näistä Aalto ja Österlund eivät suostuneet kommentoimaan koska asia ei heille kuulu.
Ensireaktiona kuulostaa tyhmältä ja tympeältä ja tutulta. Mutta itse haluan vieläkin ajatella, että olisiko meidän seuran johdolle kasvanut pallerot haaroväliin ja nyt toimitaan niin kuin itse parhaaksi nähdään eikä säntäillä joka suuntaan ja yritetä miellyttää kaikkia. Jos näin on en voi kiistää heidän menettelyään Petun kanssa vaikka se ei minua miellytäkkään.
Tätä nyt on vähän turha velloa, mutta onhan se ihan vitun käsittämätöntä, että tälle herralle ei saatu sopimusta. Kyllä niin huikea on voi taivas!
Etenkin jos ainoa ongelmakohta on ollut sopimuksen pituus. Onhan Petu sen verran kovassa kunnossa ja vielä pakki, joten kahden vuoden sopimus ei olisi ollut minkäänlainen riski TPS:lta. No TPS:n johto voi nyt sitten katsella kuinka Nummelin koohottaa menemään Lukon paidassa yhtenä sarjan parhaimpana pakkina, tänään jopa hyökkääjänä.
Niin kuka sen nyt tietää mistä se loppujen lopuksi oli kiinni. Helppoahan se nyt on viisastella. Ku ei pelaa täällä, niin ei pelaa.
Sopimuksen pituus oli ainakin Numpan suusta kuultuna ilmeisesti se keskeinen syy miksi Lukko vei voiton.
Sopimuksen pituus oli ainakin Numpan suusta kuultuna ilmeisesti se keskeinen syy miksi Lukko vei voiton.