Petrus Palmu

  • 138 871
  • 462

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ei helvetti. Palmua ei ensi kauden Tepsissä tarvita. Myykää vaikka kahvipaketin hinnalla jos joku tarjoaa. Aivan järkyttävän löysää pelaamista Kookoon voittomaalissa herralta, jonka rinnassa komeilee A. Kaveri seisoskeli selkä suorana ja käytännössä sen takia Tepsi oli pyörityksen alla kuin alivoimalla. Nyt rohkeasti vilttiin nämä veltto-Heikit.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Vilttiin vaan. Pilkkiköön vaikka Aurajoen jäillä loppukauden, kunhan ei kentälle päästetä.
Johonkin tuo vaan olisi ensi kaudeksi saatava siirtymään. Ottaisiko vaikka Jokinen Timrån matkaan mukaan? Löysä ja jo jotenkin luovuttanut Palmu, joka veti Jukureissa C rinnassa ja meilläkin on kapteenistossa.. Käsittämätöntä skeidaa. Täällä on useampikin tehnyt Palmusta sen oleellisen huomion, että silloin kun homma rokkaa, niin mies on aivan pitelemätön. Vastikkaana vaikeuksien koittaessa on veltto kiukuttelija, jonka haastavat luonteenpiirteet puskee esiin.

Ei kuulu tähän ketjuun, mutta nyt on Tomallakin tulikoe. Se paras mahdollinen miehistö on nyt löydettävä ja turistit jätettävä katsomoon. Olkoonkin tämä seuraava kova kommentti, mutta en ottaisi myöskään Rafkinia pelaavaan kokoonpanoon seuraaviin peleihin. Sellaiset "Oho vittu" tason virheet on vähentyneet huomattavasti Rubenin ollessa pelikiellossa.

Miettinen nyt on aika ottaa homma haltuun! Kyllä mua ainakin korpeaa ihan saatanasti, jos tämä vitun komediakausi onnistutaan kaiken päälle jo runkosarjaan päättämään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En halua nähdä Palmua enää ikinä TPS paidassa. Joo ei ketjukaveritkaan tee miehestä yhtään parempaa mutta Palmun koko habitus on todella välinpitämätöntä ja halutonta etenkin puolustuspäässä.

Näkee katsomoon asti että ei kiinnosta paskaakaan. Rahat tulee tilille joka kuukausi riippumatta mitä tekee niin miksi vaivautua.

Kiitos ja heihei Petrus. Suosittelen lopettamaan uran ja keskittymään vieheuisteluun, sopii paremmin tuohon passiiviseen asenteeseen. Veneessä tai laiturilla voi istuskella ja tuijotella horisonttiin ja antaa vaapun tai ongen tehdä työt.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En halua nähdä Palmua enää ikinä TPS paidassa. Joo ei ketjukaveritkaan tee miehestä yhtään parempaa mutta Palmun koko habitus on todella välinpitämätöntä ja halutonta etenkin puolustuspäässä.

Näkee katsomoon asti että ei kiinnosta paskaakaan. Rahat tulee tilille joka kuukausi riippumatta mitä tekee niin miksi vaivautua.

Kiitos ja heihei Petrus. Suosittelen lopettamaan uran ja keskittymään vieheuisteluun, sopii paremmin tuohon passiiviseen asenteeseen. Veneessä tai laiturilla voi istuskella ja tuijotella horisonttiin ja antaa vaapun tai ongen tehdä työt.
Mä olen täysin eri mieltä. Jos jatsoo tätä päivää, niin oli harvoja jolla oli oikeasti RAIVO tuoda tepsi mukaan pelaamaan voitosta. Sellaisia hipsijöitä tunteetta pelaajia ei kaivata on my opinion. Palmu kun saa ketsuppipulloa auki niin löytyy rentoutta ja tulostakin. Kyllä mä heittäisin monta muuta tuolta pihalle ennen Petrusta.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Mä olen täysin eri mieltä. Jos jatsoo tätä päivää, niin oli harvoja jolla oli oikeasti RAIVO tuoda tepsi mukaan pelaamaan voitosta. Sellaisia hipsijöitä tunteetta pelaajia ei kaivata on my opinion. Palmu kun saa ketsuppipulloa auki niin löytyy rentoutta ja tulostakin. Kyllä mä heittäisin monta muuta tuolta pihalle ennen Petrusta.
Palmu kärsii suuresti siitä, että kanssapelaajat eivät ole samalla pelikirjan sivulla.

Ja ymmärrettävistä syistä tuo alkaa herraa vituttamaan.

Nurmen klaani vois pakata kimpsut ja kampsut ja mennä ens kaudeks neppailemaan vaikka Aurajoen toiselle puolelle.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mä olen täysin eri mieltä. Jos jatsoo tätä päivää, niin oli harvoja jolla oli oikeasti RAIVO tuoda tepsi mukaan pelaamaan voitosta. Sellaisia hipsijöitä tunteetta pelaajia ei kaivata on my opinion. Palmu kun saa ketsuppipulloa auki niin löytyy rentoutta ja tulostakin. Kyllä mä heittäisin monta muuta tuolta pihalle ennen Petrusta.
Öö? Omassa päässä ainakin 2-3 avoneppiä pelsu pelaajan lapaan? Ei kyllä tällä hetkellä auta joukkuetta, valitettavasti näin.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Öö? Omassa päässä ainakin 2-3 avoneppiä pelsu pelaajan lapaan? Ei kyllä tällä hetkellä auta joukkuetta, valitettavasti näin.
Jep näitä tuli harmillisesti pari. Sentään yrittää jotain muuta kuin heittää pleksiin/ränniin. Osa tekee sitä ja ihmetellään miksi ei päästä hyökkäämään...
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Tuolla rahalla olisi pettymys jos Palmu pelaisi 30 pisteen kauden. Nyt mahtaakohan pelata edes 25 pisteen kautta. Sillä mitataan hänen arvo koska alivoiman, karvaamisen tai taklaamisen suhteen Palmusta ei saada mitään. Sokkosyötöt ja yrittäminen on lopulta turhia argumentteja jos tuolla samalla rahalla pystyy hommaamaan kaksi kappaletta 20 pisteen pelaajia tai parempaa. Ei vaan täytä paikkaansa kun sen paikan piti olla ykköshyökkääjä
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Alusta saakka ollut sitä mieltä, että täydellinen hutihankinta. Lapsen uskoln omaisesti sitä toki toivoo, että salakalastaja olisi panostuksensa arvoinen, mutta kun ei ole. Ei sitten millään mittarilla, lähelläkään.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Se on kuulkaas niin, että Liigan mukaan Petrus satutti itse itsensä ja Eemil oli vaan syytön ohikulkija, joka ajautui rikospaikalle.


Petrukselle kakkua?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Se on kuulkaas niin, että Liigan mukaan Petrus satutti itse itsensä ja Emil oli vaan syytön ohikulkija, joka ajautui rikospaikalle.


Petrukselle kakkua?
Ainakin kolme peliä hanskan heittämisestä melkein katsomoon ja toiset kolme kun törmäsi koohottajaan.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Se on kuulkaas niin, että Liigan mukaan Petrus satutti itse itsensä ja Eemil oli vaan syytön ohikulkija, joka ajautui rikospaikalle.


Petrukselle kakkua?
On kyllä kurinpidolla melkoiset meriselitykset.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Kyllähän se niin on, että väistämällä lähes väistämättä polvi tai reisi altistuu osumalle. Mutta se, että oliko tuo Palmulta jokin tietoinen veto, ei ollut. Täysin refleksi väistö, ja oikeastaan tuo oli ainoa lopputulema, joka tuollaisesta tilanteesta käy. Palmu oli kaarroksessa ja jalat sen vuoksi levällään ja painopiste alhaalla. Ilman väistöä olisi jäänyt kokonaan taklauksen alle ja paiskautunut ties minne. Ei tuosta voi mitenkään Palmun toimintaa syyttää. Sen takia myös taklattavan vastuu ontuu tässä päätöksessä.

Siltikin musta tuntuu, että jos kurinpito päätyy olla antamatta pelikieltoa, täällä koetaan, että taklaus olis puhdas. Ei kai se niinkään mene. Siitä tuomittiin 5 + 20, pelirangaistus. Kurinpidon tehtävä on pohtia teon piittaamattomuutta ja yleistä törkeyttä. Taklaus oli sääntöjen vastainen ja rangaistus sen mukainen. Paska tsäkä, kummallekkin, erityisesti Palmulle todella ikävän loukkaantumisen vuoksi.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Erlholtz ei levitä polvea mitenkään erityisen paljoa, joten en hirveää vääryyttä koe tässä tuomiossa.
Tämä on sinänsä totta, mutta:

Ei tuosta voi mitenkään Palmun toimintaa syyttää. Sen takia myös taklattavan vastuu ontuu tässä päätöksessä.
Agree.

Ratkaisun saatteeksi olisi riittänyt ”Kurinpito ei pidä tekoa tahallisena eikä langeta asiassa lisärangaistuksia.”
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eihän kurinpito täysin paskaa puhu. Palmu tosiaan itse väistää taklausta ja sitten osuu ikävästi polvet yhteen. Erlholtz ei levitä polvea mitenkään erityisen paljoa, joten en hirveää vääryyttä koe tässä tuomiossa.

Kiteytit oikeastaan meikäläisen ajatukset. Palmulta refleksinomainen liike, joka pahentaa tilannetta. Olisiko voinut antaa kakkua silti ihan idiootista taklauksesta? Olisi. Onko vääryys päästä ilman pelikieltoa? Ei mielestäni.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko tosiaan niin ettei taklausta saa väistää. Jos väistää niin se lieventää taklaajan mahdollista rangaistusta. Uskomatonta paskaa.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haluan samat lääkkeet ja mömmöt mitä Sampo on vetänyt..

Toivottavasti Petrus on tällä kaudella vielä vähintään kalastuskunnossa..
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Perustelut ovat täysin oikeat ja vaikea nähdä suurta oikeusmurhaa tapahtuneen.

Väistääkö Palmu reagtionominaisesti vai tarkoituksellisesti, sitä en tiedä. Minusta ehkä enemmän "säikähtäen". Ja Palmun luistinten liike on minusta jatkuvaa, mutta se ei kyllä muuta tuota ehkä jotta osumakohdan muutos johtuu aika tavalla Palmun suorittamasta liikkeestä. Taklaaja ei muuta oman jalan asentoa(levitä jalkojaan) vaikka taklattava tahi osa hänestä väistää alta pois.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väistääkö Palmu reagtionominaisesti vai tarkoituksellisesti, sitä en tiedä.
Mun silmään näyttää siltä että Palmu oli pelaamassa seinäsyöttöä viivamiehen kanssa. Ei siis varsinaisesti väistänyt taklausta vaan miestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös