Petrus Palmu

  • 138 876
  • 462

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Säännöillä on pyritty siihen, että pelaajat havainnoisijat paremmin ja pyrkisivät pitämään pään ylhäällä. Valitettavasti tämä ei ole aina mitenkään mahdollista. Olisi ihan vitun koomista, jos kaikki painaisivat kaikki tilanteet aina selkä suorana, kulmaväännöt ja muut kiekon tavoittelut. Kiekkoon ei saa kurottaa ikinä yms. Itse asiassa mikään ei ärsytä enemmän kuin nähdä taklaus, jossa joku luistelee koko kentän läpi vain mahdollisesti päättääkseen jonkun uran ”hienolla pommilla” puun takaa. Ja somessa huudetaan, että puhdas ja kiviä taskuun vitun pelle. Kunnioitus, se puuttuu.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Ei taida olla Petrus rikki (fyysisesti) kunnei mitään ole vamman laadusta kuulunut? Sitä mouhoomisen määrää jos jalka vaatis puukkoa..

Pikaista paranemista.
 

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei taida olla Petrus rikki (fyysisesti) kunnei mitään ole vamman laadusta kuulunut? Sitä mouhoomisen määrää jos jalka vaatis puukkoa..

Pikaista paranemista.
Ei Tepsi näistä hirveästi ilmottele. Joten siinä mielessä ihan odotettua ettei ole infottu. Tänään voi jotain päätellä jos ei kokoonpanossa ole tai no eipä siitäkään mitään voi päätellä edellä mainitusta syystä. Tuskin sitä mouhoomista sen enempää tulee vaikka puukkoa joutuis näyttämään. Oli ja meni, eteenpäin.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole vielä terveyskeskuksesta kuulunut mitään.
No puujalka vitsinä heitettynä se on se "palmupuu jalka" mikä vaivaa. Eli kuten vakuutus yhtiön lääkärit jotka näkemättä potilasta arvioi potilaan kunnon sanon samalla päättelyllä että viikon päästä on kehissä terveenä miehenä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Olisi kyllä hienoa jos Petrus vielä saataisiin kokoonpanoon Tapparaa vastaan. Vaikka paljon olen antanut paskaa kauden aikana (ja aiheesta) niin parhaimmillaan Palmu pystyy yksin ratkaisemaan näitä pelejä, ja niitä kavereita meillä ei liikaa ole kokkarissa.
 

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Toivottavasti Palmu ei loukannut pahasti ja toivottavasti ei myöskään pelaa enää tällä kaudella. Nyt ei kaivata yhtään löysää rystylättyä vihun lapaan.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Kyllä oli huono veto Palmulta syyttää huonoja yleisömääriä Turussa runkosarjassa. Kaveri on itse flopannut pahasti tällä kaudella. Jos itse olisi vastannut huutoon paremmin niin kyllä sitä yleisöäkin kiinnostaa vähän enemmän.
Tämä siis kuultuna pelin jälkeen Palmun haastattelusta.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tämä siis kuultuna pelin jälkeen Palmun haastattelusta

Ai mitä se sanoi? Pelannut paskasti kun jengi ei tullut katsomaan ylimelistä neppailua? :D
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä oli huono veto Palmulta syyttää huonoja yleisömääriä Turussa runkosarjassa. Kaveri on itse flopannut pahasti tällä kaudella. Jos itse olisi vastannut huutoon paremmin niin kyllä sitä yleisöäkin kiinnostaa vähän enemmän.
Tämä siis kuultuna pelin jälkeen Palmun haastattelusta.
Miten se muka syytti? Vihjasi vaan siihen suutaan että miten täyden kotihallin tuki sytyttää enemmän joukkuetta kun puoli tyhjä halli.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Miten se muka syytti? Vihjasi vaan siihen suutaan että miten täyden kotihallin tuki sytyttää enemmän joukkuetta kun puoli tyhjä halli.
Kyllä kritisoi pieniä yleisömääriä. Vihjasi…kritisoi, ihan miten vaan mutta et sä nyt yleisömääriä lähde moittimaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä kritisoi pieniä yleisömääriä. Vihjasi…kritisoi, ihan miten vaan mutta et sä nyt yleisömääriä lähde moittimaan.

Miksi (pienistä) yleisömääristä ei pelaaja saa mainita?

Palmulta mielestäni hyvä peli tänään. Ei ihan hirveästi kiekolla ollut mutta ei myöskään viljellyt niitä runkosarjan aikaisia poikkikentän rystysyöttöjä omalla sinisellä. Ja kyllähän tuo mukavaa on katsoa kun Palmun kokoinen kaveri on maalinedustaväännöissä eikä ota taka-askelia senttiäkään.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi (pienistä) yleisömääristä ei pelaaja saa mainita?

Palmulta mielestäni hyvä peli tänään. Ei ihan hirveästi kiekolla ollut mutta ei myöskään viljellyt niitä runkosarjan aikaisia poikkikentän rystysyöttöjä omalla sinisellä. Ja kyllähän tuo mukavaa on katsoa kun Palmun kokoinen kaveri on maalinedustaväännöissä eikä ota taka-askelia senttiäkään.
Se selätys ja yleisön reaktio. Ihana pieni patukka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös