Aika korkeat vaatimukset hankinnoille, jos toissa kaudella 59 peliin 59 pojoa. Kyllä ainakin mun seuraan tuollainen hankinta kelpaisi.Heti alkuun pitää sanoa etten alun alkaenkaan olisi halunnut kyseistä salakalastajaa tänne, pienikokoinen neppailija/kaartelija/liimalapa ei ole minusta se, jota kokoonpano kaipaa. Voisi vaihtaa heti johonkin, kunhan jotain oikeasti hyödyllistä löytyy.
Jep, lisäksi kiinnostaisi tietää mikä/kuka se "oikeasti hyödyllinen" olisi? Sitä paitsi kuka sitä etukäteen edes voi tietää, kun paljon riippuu kuitenkin ketjukavereista, valmennuksesta, ilmapiiristä ja no, lähes kaikesta.Aika korkeat vaatimukset hankinnoille, jos toissa kaudella 59 peliin 59 pojoa. Kyllä ainakin mun seuraan tuollainen hankinta kelpaisi.
Sitä en kiistä, että ei olisi ollut pettymys. Alkuun kuitenkin todella kova hankinta.
Niin, mitä sitten. On niitä muitakin kriteerejä kuin tehdyt pisteet. Ensimmäinen visiitti täällä oli minulle ihan riittävä, eikä se suorittaminen ole siitä juurikaan muuttunut.Aika korkeat vaatimukset hankinnoille, jos toissa kaudella 59 peliin 59 pojoa. Kyllä ainakin mun seuraan tuollainen hankinta kelpaisi.
Sitä en kiistä, että ei olisi ollut pettymys. Alkuun kuitenkin todella kova hankinta
Tuota maalia ei olisi tullut ilman Talvitien aivan poskettoman hyvää blockia. Torppasi sillä kaksi Lukon jätkää josta aukesi väylä Palmulle. Ilman tuota hyvää ja tärkeää maalia oli Palmun anti aika surkeeta. Hauska tilanne oli toisessa erässä kun Palmu veti jonkun omituisen protestipitkän, Rafkin antoi aika tuiman palautteen Palmulle ja siinä pojat vaihtoivat aikamoisia katseita ja Rafkin pyöritteli päätään aika isosti. Harvoin pelin sisällä omat noin ovat vastakkain.1-0 maali tänään hyvä esimerkki siitä millaista Palmua Tepsi loppukaudeksi tarvitsee. Röyhkeä haasto hyvällä nopeudella sekä kiekonsuojauksella sinne epämukavuusalueelle. Tuollaista on erittäin vaikea puolustaa, kun tilaa ja aikaa Palmu noin saa tehtyä. Voi olla Teissalan kanssa vielä inhottava parivaljakko vastustajan kannalta, jos yhteispeli alkaa rullata. Hyvään saumaan tuli Palmu taas vahvistamaan rivejä!
Tämä oli kyllä hämmentävä. Mies antoi itse aivan silmät kiinni syötön toiselle laidalle, jota ketään ei saanut haltuun ja seuraavaksi kun kiekko Palmulle päätyi, niin aivan tyhjästä tilasta typerä pitkä kiukutteluna.Palmu veti jonkun omituisen protestipitkän
Olin tästä naputtelemassa myös jo, kun sattui siinä silmien alla tapahtumaan.Hauska tilanne oli toisessa erässä kun Palmu veti jonkun omituisen protestipitkän, Rafkin antoi aika tuiman palautteen Palmulle ja siinä pojat vaihtoivat aikamoisia katseita ja Rafkin pyöritteli päätään aika isosti. Harvoin pelin sisällä omat noin ovat vastakkain.
Kaskinen onnistui myös aika hyvin.Heh, se onkin se valmentajan taidon ultimaaattinen todiste kuinka saa pidettyä Palmun ruodussa.
Eikä sillä ettäkö pitäisin Miettistä parempana valmentajana kuin Jokista. Mutta tässä vedetään taas aikamoisia aasinsiltoja Palmusta Jokisen kautta Miettisen valmennus taitoihin.Kaskinen onnistui myös aika hyvin.
Toivottavasti ei viihdy nytkään.Palmu ei ole pahemmin kautta pidempään missään seurassa ollut. Sekin kertoo jo hyvin paljon luonteesta.. Petrus "Minä minä minä" Palmu.
Heh, se onkin se valmentajan taidon ultimaaattinen todiste kuinka saa pidettyä Palmun ruodussa.