Petri Vehanen – raumalainen maailmanmestari

  • 562 230
  • 2 110

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jos mulla olisi foliohatu, niin olisin aika varma, että Vehanen on palkannut tidosin ja saulin tänne palstalle puolustelemaan itseään joka tilanteessa. Vaatimuksena on 5 viestiä per päivä, vaikka asiaa ei olisi.

Mutta kun mulla ei ole sitä hattua, niin tulen siihen tulokseen, että kyseessä on pari 15-vuotiasta (täi näiden tasolla olevaa), argumetointitaidotonta teiniä. Molemmat vääristelevät sanomisiani uskomattoman paljon ja sitten vetävät kauheaa raivoa kirjoituksissaan. Ei tuo ole mitään normaalilla järjellä varustetun ihmisen toimintaa.

Mutta se siitä. Kommentoin vehasen tekemisiä edelleenkin täällä, vaikka kaverit eivät sitä toivokaan. Ehkä sitten joskus työelämään siirtyessään on hyötyä siitä, että muitakin mielipiteitä kuulevat kuin vain isän ja äidin mielistelyitä päivästä toiseen.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Tuo muutos puhuu varmasti Peten paluusyiden puolesta, joista yksi suurimmista oli varmasti päästä takaisin tekemään töitä oman luottovalmentajan kanssa ja laittaa taas peli kuntoon. Kuten peli tällä hetkellä näyttää, oli päätös näiltä osin varmasti oikea.

Jukka

Tämän ketjun asiallisin kommentointi pitkään aikaan. Ja uskaltaisin väittää, että kirjoittalla on tota knowhouta. :)
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Jos mulla olisi foliohatu, niin olisin aika varma, että Vehanen on palkannut tidosin ja saulin tänne palstalle puolustelemaan itseään joka tilanteessa. Vaatimuksena on 5 viestiä per päivä, vaikka asiaa ei olisi.

Mutta kun mulla ei ole sitä hattua, niin tulen siihen tulokseen, että kyseessä on pari 15-vuotiasta (täi näiden tasolla olevaa), argumetointitaidotonta teiniä. Molemmat vääristelevät sanomisiani uskomattoman paljon ja sitten vetävät kauheaa raivoa kirjoituksissaan. Ei tuo ole mitään normaalilla järjellä varustetun ihmisen toimintaa.

Mulla kävi mielessä (ajatukset penetroituivat päähäni foliohatusta huolimatta), että olet Nielsenin maksama Vehasen kritisoija.

Ja tämä tietenkin hymyssä suin ja pienenä kettuiluna.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Jos mulla olisi foliohatu, niin olisin aika varma, että Vehanen on palkannut tidosin ja saulin tänne palstalle puolustelemaan itseään joka tilanteessa. Vaatimuksena on 5 viestiä per päivä, vaikka asiaa ei olisi.

Mutta kun mulla ei ole sitä hattua, niin tulen siihen tulokseen, että kyseessä on pari 15-vuotiasta (täi näiden tasolla olevaa), argumetointitaidotonta teiniä. Molemmat vääristelevät sanomisiani uskomattoman paljon ja sitten vetävät kauheaa raivoa kirjoituksissaan. Ei tuo ole mitään normaalilla järjellä varustetun ihmisen toimintaa.

Mutta se siitä. Kommentoin vehasen tekemisiä edelleenkin täällä, vaikka kaverit eivät sitä toivokaan. Ehkä sitten joskus työelämään siirtyessään on hyötyä siitä, että muitakin mielipiteitä kuulevat kuin vain isän ja äidin mielistelyitä päivästä toiseen.
Ei pitäisi ruokkia trollia mutta...

Olen mielestäni argumentoinut asiat varsin yksiselitteisillä faktoilla(tilastot), kun taas sinun argumenttisi on se, että peliä katsomalla on nähty "jotain aivan muuta". Koitin kysyä että mitä se on, mutta et osannut ilmeisesti vastata.

Koitin myös kysyä että mitä merkitystä millään satunnaisilla "haparoinneilla" on, jos maaleja menee kaksi per peli. Tähänkään et kyennyt vastaamaan.

Toistan taas kerran itseäni; syyskuun katastrofien jälkeiset 24 peliä on mennyt 2,04 maalin keskiarvolla. Kysyn nyt ihan vakavasti, että jos tuo ei riitä, niin mikä riittää?

Jos taas et kykene ymmärtämään noita tilastoja ja keskiarvoja, niin sille en minäkään voi mitään.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office

Hyvin sä Myyrä vedät. Sit ku mä kasvan isoksi niin pääsenkö sun duuniin työharjoitteluun? Oliko se joku kivimurskaamo? Se ainakin selittäisi yhden mahdollisuuden että miten se hiekka pääsi vahingossa vaginaasi.(modeille infoa että tämä ei ollut mitään vittuilua vaan ihan tosissani kysyin)

Jatka vaan Vehasen tekemisten kommentointia. On hyvä että joku täällä sentään pystyy värilasittomiin huomioihin.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta kun mulla ei ole sitä hattua, niin tulen siihen tulokseen, että kyseessä on pari 15-vuotiasta (täi näiden tasolla olevaa), argumetointitaidotonta teiniä. Molemmat vääristelevät sanomisiani uskomattoman paljon ja sitten vetävät kauheaa raivoa kirjoituksissaan. Ei tuo ole mitään normaalilla järjellä varustetun ihmisen toimintaa.

Hassua. Oletin sun olevan 16-vuotias, pelissä omilleen vittuileva, kaikkitietävä bemariteini (modeille tiedoksi, että oikeasti oletin/oletan). Tai sitten vitun taitava trolli. Joka tapauksessa sopinet hyvin Äijänsuon katsomoon valittamaan siitä miten kaikki on paskaa paitsi kusi.

Vittu millaiseksi tää taso on täällä mennyt (tiedän, syyllistyin itse juuri alhaisen tason kirjoitukseen... mutta kun menee hermot...)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Vehanen oli aivan jäätävä tänään. Ei tietenkään niin hyvä kun Järvenpää mutta parempaan suuntaan selkeästi menossa.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan ok peli Vehaselta, mutta järvenpäällä Lukko olisi voittanut -1-6.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Vehanen oli tosiaan maaginen, mutta voi tsiisus mitä peliä Järvenpää esitti.

Hymiö.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Joo, Vehanen oli aika hyva tanaan. En nyt viitsi enempaa sanoa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kamala peli taas. Pakollinen hörppy loppuun eikä yhtään gamesaveria. Kauankohan tätä valmentajan kaveria peluutetaan?
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään nähtiin liigan paras pelaaja Lukon maalin suulla. Loistava peli. 39 torjuntaa ja joukkoon mahtui monta gamesaveria. Erityisesti Lahden nollaaminen avopaikassa oli mahtitorjunta!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Näytöt alkaa olla sitä luokkaa että jokohan Ässät suostuisi vaihtokauppaan Järvenpään kanssa? Väliin voitais lyödä vielä vaikka uus jäähalli naapureille jos sitten edes harkitsisivat...
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Olipahan kelvollinen peli Vehaselta. Taisi olla jo toinen tai kolmas peli kun Vehanen ei yrittänyt kaataa Lukkoa. Tänäänkin helposti imuroi Louhivaaran helpon vedon. Ja sitten syyskuussa tuo oli tosi huono.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tänäänkin helposti imuroi Louhivaaran helpon vedon.
Mielestäni tuo veto osui Honkaheimoa jalkaan, josta sitten kimposi sisään. Vaikea torjuttavaksi, mutta ei mikään mahdoton.

Muutenhan tuo oli Peteltä aika peruspeli. Muutamat kiekot hieman pomppivat eteen, mutta oli yhtä lukuunottamatta kaikkien kiekkojen edessä. Matka jatkuu.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Mielestäni tuo veto osui Honkaheimoa jalkaan, josta sitten kimposi sisään. Vaikea torjuttavaksi, mutta ei mikään mahdoton.

Tänäänkin helposti imuroi Louhivaaran helpon vedon. Ja sitten syyskuussa tuo oli tosi huono.
Mää sitten taas kieroilla silmilläni näin kiekon osuvan ilmassa Raiskaaja-Lahden mailaan maalin edessä.

Joka tapauksessa aika keskinkertainen peli Vehaselta, kun torjuntaprosenttikin jäi alle sadan ja selvästi yritti koko ajan tuoda Jyppiä peliin pomputtelemalla kiekkoja eteensä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mää sitten taas kieroilla silmilläni näin kiekon osuvan ilmassa Raiskaaja-Lahden mailaan maalin edessä.

Näin ei voinut käydä, koska maali merkittiin Louhivaaralle. Kyllä nuo jätkät siitä aina huolen pitävät, että maali tulee merkittyä oikealle tekijälle.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Näin ei voinut käydä, koska maali merkittiin Louhivaaralle. Kyllä nuo jätkät siitä aina huolen pitävät, että maali tulee merkittyä oikealle tekijälle.
Voipi olla, olen Tom (of Finland) Laaksostakin pahempi puusilmä ja paskahousu.

Perusvittuilua. Ei kummempaa. Keffelikatsomossa on yleensä ne hallin humoristit.
Jaa, keffeli on siis jollain Kortelan murteella kehveli(kö)?

Aina vaan maalaisjunttia koijataan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pete pääsi jo toisen kerran peräkkäin tällä viikolla YLE Puheen haastatteluun pelin jälkeen. On se hiljainen ja vaatimattoman oloinen äijä.

En ole vielä peliä katsonut, mutta kohta menen sitä tekemään. Ilmeisen hyvän pelin Pete kumminkin pelasi, kun voitto tuli ja vain yksi meni taakke, torjuntamäärän huidellessa kumminkin likellä neljääkymmentä.

Juuri nyt tuntuu siltä että Petelle tulee vetoja pelissä paljon enemmän kuin alkukaudella. En tiedä onko tilastojen mukaankin näin, en ole tarkistanut mutta ehtiessäni saatan senkin tehdä. Joka tapauksessa tuntuu siltä että sitä paremmin Pete pelaa mitä enemmän vetoja tulee, ja niinhän moni muukin maalivahti sanoo asian olevan.

Tällä lailla kun Pete jatkaa, niin eiköhän Jukka Jalonen taas keväällä soittele ja kysele kuulumisia.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Juuri nyt tuntuu siltä että Petelle tulee vetoja pelissä paljon enemmän kuin alkukaudella.
Katsoin ajankulukseni.

Ekat 10 peliä 259 torjuntaa
Keskimmäiset 10 peliä 265 torjuntaa
Viimeiset 10 peliä 287 torjuntaa

Eli kyllä jonkinlainen ero on mutta ei kovin suuri.

Jos tarkoitit myös ohimenneitä ja blokattuja vetoja niin niitä en jaksa tarkistella tähän hätään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös