Toisaalta I.Tarkki ja Engren kävivät varmaan ihan tietoisesti hakemassa boostia Ylöseltä. Tai, minä ainakin olisin heidän asemassaan käynyt kun kivenheiton päässä on muutenkin.
Milloin I Tarkki on pelannut TPS:ssa?
Toisaalta I.Tarkki ja Engren kävivät varmaan ihan tietoisesti hakemassa boostia Ylöseltä. Tai, minä ainakin olisin heidän asemassaan käynyt kun kivenheiton päässä on muutenkin.
Minä en vaan ymmärrä Vehasen hyvin epämääräistä avautumista.
Mikäli hän olisi erityisopettaja ja valittaa käytöshäiriöisten oppilaiden huonosta käytöksessä, niin neuvoisin miettimään ammatin vaihtoa.
...Entä pitääkö esimerkiksi Simo Silmun hommata hamekangasta jos ei kestä v***uilua kassalla? Julkinen ammatti nääs...
Milloin I Tarkki on pelannut TPS:ssa?
Kyllä kai se palkkataso on jossain suhteessa odotusarvoon, ts. siitäkin maksetaan ekstraa, että joutuu kovien paineiden alle. Tässä mielessä Vehasen avautuminen on vähän kummallista, varsinkin, jos on olemassa mahdollisuus paluusta vielä samojen paineiden keskelle. Vehanen ei nyt pelannut tätä siirtoa kovin viisaasti.
Tuohan on nyt ilmiselvää. Vituttaa ainoastaan se, että Pete laittaa lähtönsä pelkästään fanien syyksi.Jääkiekon pelaaminen on Petri Vehasen ammatti. Petri Vehanen vaihtaa seuraa ainoastaan ammatillisista syistä ja se ainut syy tässä tapauksessa on raha!
Aivan totaalista shittiä väittää täällä mitään muuta! Pete tekee tässä ainoan oikean järkevän päätöksen ja nimenomaan ei tunnesyistä, vaan järkisyistä!
Niin tai kannattaa vaihtaa itsensä paikkaan, missä näitä varjopuolia ei tarvitse kokea. Kyllähän noita jääkiekkoilijoita ja jalkapalloilijoita kuitenkin riittää, jotka sanovat siirtonsa jälkeen, että on helpottavaa kun kadullakaan ei kukaan tunnista. Jos Vehanen kokee, ettei pysty Rauman ilmapiirissä saamaan itsestään kaikkea irti, niin miksi hänen pitäisi pysyä Raumalla, kun hän saa pelipaikan melkein mistä itse haluaa?Kyllä, kuuluu hyvin palkatun ammatin varjopuoliin.
Mikäli julkisessa ammatissa toimiva ei siedä ammatin varjopuolia, kannattaa vaihtaa alaa.
... Jos Vehanen kokee, ettei pysty Rauman ilmapiirissä saamaan itsestään kaikkea irti, niin miksi hänen pitäisi pysyä Raumalla, kun hän saa pelipaikan melkein mistä itse haluaa?
Onko tämä nyt sarkasmia? Siltä varalta ettei ole, niin missä?Vituttaa ainoastaan se, että Pete laittaa lähtönsä pelkästään fanien syyksi.
Tuohan on nyt ilmiselvää. Vituttaa ainoastaan se, että Pete laittaa lähtönsä pelkästään fanien syyksi.
Tuohan on nyt ilmiselvää. Vituttaa ainoastaan se, että Pete laittaa lähtönsä pelkästään fanien syyksi.
Nämä fanit, joista Petri nyt ei tykkää, maksoivat hänen tämän vuoden megapalkkansa osittain, Pete tuli rapakuntoisena pelaamaan itsensä kuntoon ja lähtee moninkertaisen tilin perään. Mitä näille palkanmaksajille jätettiin muistoksi?
Vehanen ei pelaa näköjään MM-kisoissa. Rivien välistä on luettavissa, että kutsu olisi käynyt. Linkki vie YLE:en.
Mitä vittua nyt taas?
Minusta Vehanen teki aika paskan tempun, syyttää lähdöstään raumalaisia faneja, vaikka lähti isomman rahan perässä ulkomaille. Edelleen, hamekangasta.
Mikäli joku minulle maksaisi +200.000€:a/ vuosi, kestäisin vittuilut kuin mies.
Mutta Vehasta, tuota raumalaisuuden ilmentymää, ei ilmeisesti saa arvostella.
Missä Vehanen on kritisoinut raumalaisia faneja?!
Rivien välissä...
Paikallista mediaa Pete ei ole voinut kritisoida ainakaan sen takia että häntä olisi mollattu. Päinvastoin, raumalainen media on ollut Peten kanssa hyvin mielin kielin koko tämän kauden ja vaikka aihetta olisi ollutkin niin ei häntä ole mediassa lyöty. Tai ei minun silmiini ainakaan ole tuollaista osunut.