Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Toinen on kanssa Kari Heikkilä, eikös sekin ole vielä vapaana?
Kari Heikkilä on Valko-Venäjän päävalmentaja, tuskin lähtee valmentamaan seurajoukkuetta, eikä varmaan edes saisi?
Toinen on kanssa Kari Heikkilä, eikös sekin ole vielä vapaana?
Meillä on projekti kesken. Me roikutaan löysässä hirressä hävitään 3 matsia voitetaan 1 ja siks Petulle ei kenkää. No, uskon, että monella on vielä laatikon uumenissa Matikaiselle kenkää lakanoita, eli ens kotimatsiin kaivellaan niitä sieltä laatikoiden uumenista.
Mites kauan sillä Suikkasella projektin kuntoonsaattaminen kesti Lahdessa...hmmm...nimimiehistä ei tietoakaa,pari IFK:n ex-pelaajaa mutta niin se homma vaan lähti käymään parin pelin jälkeen!
Meillä ns.nimimiehet on valahtaneet tusinateppojen tasolle,huh...
Ennustan tuskien taivalta loppuun asti.
En olisi ikinä uskonut tätä sanovani, mutta mulla on ikävä Kojoa.
Tulee jotenkin Randy Carlyle mieleen Petusta. Samanlaisia vanhan liiton miehiä, joiden taktinen osaaminen on kyseenalaistettu & näköjään peluutuskin melkoisessa epätasapainossa. Erona vaan se että IFK:lla pitäisi olla syvyyttä materiaalissaan eri tavalla kuin Ducksilla viime vuosina.
Heikosti on kyllä Petri ja IFK aloittaneet. Mielenkiintoista seurata sivusta.
Munkin puolesta Petu vois lähtee, tämä arpa ei voittanut. Ei tartte katsoa edes kevääseen asti.
Eiköhän meillä kaikilla ala pikkuhiljaa olla.
Ymmärrän sua. Tuttu tunne monen vuoden ajalta. Ainakin mulla. Kauheeta tää kojonkaipuu. Tosin olen päässyt siitä jo yli, sulla on tie vielä kuljettavana.
Matikaisen puolustukseksi, kolme peliä neljään päivään.
Eihän nyt kukaan voi verrata näitä ajankohtia keskenään. Kun KoJo tuli oli HIFK kohtuu sekaisin, kun nuorempi Matikainen tuli HIFK ei ollut.Olisiko sulla ollut ikävä Kojoa, jos se ois potkittu pihalle 11 ottelun jälkeen. Samaa paskaa tää on kuin sillonkin. Petu saa aikaa 11 ottelua, Kojo sai "vähän" enemmän, ja se odotus tuotti kauan odotetun tuloksen.
Jokainen voi muistella Kojon alkua HIFK:n valmentaja, jokainen voi laskea kirjoittajien määrän, jotka olivat Kojoa pois potkimassa heti alkuun.
Tältähän se vaikuttaa. Ja tästä asiasta spekuloitiin muuten Blues-osiossa jo viime keväänä. Yhä ihmettelen, miksi ihmeessä HIFK palkkasi Matikaisen ykköseksi?Tämä Matikainen-Marjamäki parivaljakko näyttää paljastuvan samanlaiseksi kuin Toivola-Kivi kaksikko. Taikka Kapanen-Räsänen. Kakkonen ymmärtää itse taktiikasta enempi, ykkösen homma on olla tsemppari ja kasvot mediaan päin.