Dale Cooper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK & Mother Nature Hockey
Gandalf vs Sauron oli hieno matsi, tykkäsin. Jos Gandalf selviää tästäkin vanhalla kunnon ötökkäpuheltelukotkatapuuntempulla niin en kyllä tykkää, alkaa olla aika nähty juttu jo...
Vähän on itselläni sellainen aavistus, että tällä kertaa ötököiden puhaltelu ei auta. Sen sijaan harras toiveeni olisi, että Radagast toisi mukanaan Rivendellistä Galadrielin (miksipä ei myös Elrondia&Sarumania?) ja sitten otettaisiin oikein kunnolla myllyä Sauronin kanssa erikoistehosteita säästelemättä. En pahastu, mikäli Angmarin Noitakuningas (suosikkihahmojani kun on) saadaan vielä meininkeihin mukaan. Olen sen verran eeppisten taistelujen ystävä, että tämä kohtaus saisi varmasti itselläni aikaan väreilyjä ihan jokaisessa ruumiinosassa.
Kävin itse tuossa viime keskiviikkona tämän leffan katselemassa ja olen kyllä tyytyväinen. Tosin sen verran täytyy lisätä, että extended editionille on nyt kyllä aika suuret odotukset, sillä muutama kohta käsiteltiin leffassa mielestäni aivan liian lyhykäisesti. Nämä kohdat onkin täällä jo aika hyvin listattu, joten en turhaan lähde tässä toistamaan samaa asiaa.
Väliosahan tämä kuitenkin loppupeleissä oli. Paljon alustettiin tulevaa, mutta mitään ei vielä viety loppuun ja siksi nyt onkin aika suuret odotukset viimeistä osaa kohtaan.
Sen verran on kuitenkin pakko avautua, että mielestäni ihan turhaan tähän nyt tuotiin joku romanssi mukaan (Tauriel-Kili). Hyvin oltaisiin pärjätty ilmankin. En sitten tiedä, mitä PJ on suunnitellut viimeiseen elokuvaan tämän sivujuonen kohdalle. Toivottavasti ei mitään laajamittaista, sillä siellä on huomattavasti isompia asioita käsiteltävänä.
Itse Taurielia vastaan minulla ei sinänsä ole mitään ja ihan mukavahan sitä on katsella kaunista haltiamimosaa Bolgien ja Hiisikuninkaiden jälkeen.
Legolasista oli myös tehty aika kylmä tappokone. Ei tullut hänestä ihan samanlaista fiilistä, kuin mitä tuli THS-leffoista (vaikka niissä hän oli tavallaan vieläkin ylivoimaisempi soturina). No, aika triviaalihan Legolas oli hahmona toistaiseksi, vaikka paljon saikin esiintymisaikaa. Viimeisessä osassa Bolgin pääkoppaa koristaa epäilemättä nuoli suoraan Legolaksen viinistä.
Itse Taurielia vastaan minulla ei sinänsä ole mitään ja ihan mukavahan sitä on katsella kaunista haltiamimosaa Bolgien ja Hiisikuninkaiden jälkeen.
Legolasista oli myös tehty aika kylmä tappokone. Ei tullut hänestä ihan samanlaista fiilistä, kuin mitä tuli THS-leffoista (vaikka niissä hän oli tavallaan vieläkin ylivoimaisempi soturina). No, aika triviaalihan Legolas oli hahmona toistaiseksi, vaikka paljon saikin esiintymisaikaa. Viimeisessä osassa Bolgin pääkoppaa koristaa epäilemättä nuoli suoraan Legolaksen viinistä.
Paljon olisi enemmänkin sanottavaa, mutta nyt ei pysty enempää ajatuksia tulostamaan ymmärrettävään muotoon. EE:ia odotellessa.