Haminan tapahtumat kurinpitopäällikön käsittelyyn.
https://twitter.com/pesapallo
Kuuluttajalle viiden pelin toimitsijakielto ja Haminalle tonnin sakot.
Haminan tapahtumat kurinpitopäällikön käsittelyyn.
https://twitter.com/pesapallo
Kyllä nyt Haminan porukka saisi omatoimisesti ilmoittaa, että kuuluttaja vaihtuu. Eihän tuommoista pelleilyä voi hyväksyä.Kuuluttajalle viiden pelin toimitsijakielto ja Haminalle tonnin sakot.
Kaakkois-Suomen alueuutiset (TV1 klo 18:13) uutisoi tuosta tänään.Kyllä nyt Haminan porukka saisi omatoimisesti ilmoittaa, että kuuluttaja vaihtuu. Eihän tuommoista pelleilyä voi hyväksyä.
Oikein. Litti-peukkua Haminalle.Kaakkois-Suomen alueuutiset (TV1 klo 18:13) uutisoi tuosta tänään.
Tietojeni mukaan Hamina ei tule valittamaan kurinpidon ratkaisusta ja rangaistu kuuluttaja on sivussa loppukauden matseista.
Juurikin noin tuo menee, toiminnanjohtaja Marko Hovi vahvistaa asian:
– Ei tämän kauden aikana, ei missään tapauksessa. Virhe on tapahtunut ja seura on reagoinut tapaukseen, eli kuuluttaja vaihtuu. Ensi kauden kuviot pitää käydä rauhassa läpi, mutta tämän kauden osalta päätös on tehty ja meillä on eri kuuluttaja seuraavissa peleissä, Hovi sanoi Ilta-Sanomille torstaina.
Noin 52 pesäpalloa, a hintaan 25 euroa kappale.Olishan noille 1300 eurolle ollut muutakin käyttöä kuin maksella kuuluttajan ihan vitjun turhia törttöilyjä.
Montakohan pesäpalloa sillä rahalla olisi saanut.
Mielestäni melko isokin ero Karhun pallolla ja tuolla Suomi-pallolla. Itse en tykkää Suomi-palloista yhtään, ihan eri tatsi lyödä Karhuilla.Täksi kaudeksi meidän joukkue siirtyikin Suomi- palloihin, joka nykyisin on laadultaan vähintäänkin yhtä hyvä kuin karhu. Muistaakseni 16,5€ tulee pallolle hintaa. Onneksi pesäpallo- välineillekin on tullut kilpailua, ei kulu enää niin perkeleesti rahaa yhden toimittajan tarvikkeisiin, kun saa halvemmallakin hyvää.
Mielestäni melko isokin ero Karhun pallolla ja tuolla Suomi-pallolla. Itse en tykkää Suomi-palloista yhtään, ihan eri tatsi lyödä Karhuilla.
Itsellä ei ominaisuuksista ole henkilökohtaista kokemusta, kun huoltajana olen joukkueessa. Mutta jätkiltä kuultuna nykyisin palloilla erot ovat hyvin pienet. Ennen vanhaan Suomi- pallo tunnettiin "liitopallona", mutta nyt tuokin ero on karsittu pois.
Muutamia pelejä kesäisin tuolla Haminan suunnassa tulee katseltua ja eihän tuo ensimmäinen kerta ole kun mies on vetänyt vähän överiksi. Vaikka sieltä aika harmittomia kommentteja tuleekin niin lähinnä myötähäpeää ne aiheuttavat paikallisten mieletäkin. Saa nähdä jatkaako tehtävissään enää ensi kaudella.Olisi Marko Hovi voinut aivan yhtä hyvin jo sanoa, ettei kuuluttajalla ole jatkossa mitään asiaa seuran tehtäviin. Vaikka olen vuosikymmeniä seurannut eri lajeja, niin tuo käytös on ehkä kuuluttajalta heikointa, mitä olen kuullut tapahtuvan. Tuollaiset idiootit ovat vain saatava urheilun parista kauas pois ja seuran puolesta ihmettelen, ettei sitä ole tehty jo aiempien tapauksien johdosta. Tämä kertoo tietysti sekä lajin pienuudesta että seuran heikosta johtamisesta. Tuomareilta heikkoa suorittamista, kun annettiin Imatran pelaajalle punainen kortti tilanteessa, se olisi pitänyt osata tulkita täysin ymmärrettäväksi provosoitumiseksi kuuluttajalle.
Tänään Kouvola-Sotkamo, 0-1 (3-4, 2-2)
Viimeinen lyönti, KPL:n mies juoksee kotiin, etenijä ehtii puolen metrin verran. 3-2 ja Superiin. Sitten Ojala ratkaisee pelin eli viheltää palon, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Peli päättyy.
Ei se ollut vain selvä, vaan täysin selvä, sanoisin itse tuomarina jopa kristallinkirkkaan selvä. Olin täsmälleen kotipesäviivan kohdalla.Oliko tilanne katsomosta nähtynä selvä ehtiminen?
Takatukalta on nähty kyllä usein Kouvolassa kyseenalaisia vihellyksiä ja yleensä kotijoukkuetta vastaan.
Toinen jakso, tilanne 2-2, KPL:llä 4.tasoittava vuoro. Päätuomari sekoaa ykköstilanteessa ja viheltää palon laittomasta vaikka yksi lyönti on jäljellä. Etenijä tulee takaisin ykköselle, Kohonen nostaa syötön ja pitkän palaverin jälkeen etenijä palautetaan ykköskakkostaipaleelle aivan väärään kohtaan Kohosen älyttömän valitamisen jälkeen.
Viimeinen lyönti, KPL:n mies juoksee kotiin, etenijä ehtii puolen metrin verran. 3-2 ja Superiin. Sitten Ojala ratkaisee pelin eli viheltää palon, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Peli päättyy.
Menikö tuo ensimmäinen tilanne nyt sitten niin väärin? Vimeosta ajassa 2:12:12 saa still-kuvan hetkestä, jolloin pallo on tuon toisen lyönnin jälkeen Kohosella kotipesässä, alkuasento otettuna ja Lammila palaamassa vasta puolessa välissä kakkos-kolmostaivalta. Toki aivan helvetin amatöörimäinen virhe, että luullaan taktista väärää, johon ei lyödä, lyönniksi. Mutta eikai tilanteita voi niinkään tuomita, että jommankumman pitäisi merkittävästi hyötyä tuomarin virheestä? Lopulta Lammila palautettiin ~2 metrin päähän ykköspesästä. Jälkimmäisestä tilanteesta en osaa Vimeon perusteella varmaa mielipidettä sanoa, mutta kyllähän tuo ehtimiseltä vaikuttaa.
Ei se ollut vain selvä, vaan täysin selvä, sanoisin itse tuomarina jopa kristallinkirkkaan selvä. Olin täsmälleen kotipesäviivan kohdalla.
Tässä siis twiitti missä kuva tilanteesta: https://twitter.com/harriliekola/status/757454641663774721
Kyllähän tuo selvä palo on, kun pallo kulkee ilmassa huomattavasti kovempaa kuin syöksyvä etenijä. Tuon perusteella ei ollut edes supertiukka tilanne.@Mazaa Kerroit asian olleen kristallinkirkkaan selvä. Pysytkö tuon kuvan jälkeen yhä kansassasi?