Jos Huuskonen olisi lähdössä Vimpelistä, niin kukas sitten tilalle? Heimosesta ei siihen ole, ellei treenaa heittokättään iskuun.
Hylkilä iski 3+1
Keski-Suomessa kuiskitaan, että Kosonen siirtyisi Pattijoelta Vimpeliin.
1+3.
Tämä mieshän se on lajin toiseksi paras roolissaan, mutta olen pitänyt mahdottomana hankintana Vedolle. Muistaakseni Veto on ennenkin unelmoinut Kososesta, mutta mies on ollut aina haluton lähtemään Pattijoelta. Tainnut aiemmin ainakin työ ja ihmissuhteet pitää Topin Raahen suunnilla.
Tämä mieshän se on lajin toiseksi paras roolissaan, mutta olen pitänyt mahdottomana hankintana Vedolle. Muistaakseni Veto on ennenkin unelmoinut Kososesta, mutta mies on ollut aina haluton lähtemään Pattijoelta. Tainnut aiemmin ainakin työ ja ihmissuhteet pitää Topin Raahen suunnilla.
Seurasin vaan tulospalvelusta futiksen lomassa tuota Sjoki-Hyvinkää-peliä, ja yksi tilanne jäi mietityttämään. Tilanne 3-1 tokan jakson kolmannessa vai neljännessä, Tahkon kärki täyttänyt takapesät. Juha Korhonen lyömään ja mikä on ratkaisu? Ekalla lyönnillä pesät täyteen. Sitten Rantatorikka purkamaan ajoa, tuloksena kaksi paloa. Selvittäkääs mulle asiasta paremmin tajuavat, mikä järki tuossa on? Luulisi, että kun vuoroon tulee yksi parhaista lyöjistä, niin se kokeilisi edes pari kertaa ja sitten vasta vaikka kopittaisi itsensä ykköselle. Onko ajolähtö muka tavoiteltava tuossa paikassa? Vai liekö sitten tapahtunut jotain, mitä ei seurannasta nää.
Vai liekö sitten tapahtunut jotain, mitä ei seurannasta nää.
Jospa haen takkini.. Sehän se, ei siitä taidakaan nähdä. En oo tottunut seuraamaan tuota tulospalvelua, niin tuli tulkittua väärin. Tosiaan siinähän taitaa näkyä vaan pesätilanteet ja liikkumiset, niissäkin vähän vaikeuksia kun ei kunnolla tiedä mitä ne symbolit oikeen tarkoittaa. Ei pesistä pitäisi netistä seurata, jatkakaa.Miten tulospalvelusta näkee, että monesko lyönti on lyöjällä menossa? Eli siis mistä tiedät, että Korhonen täytti pesät ekalla lyönnillä?
Luulen, että Kososellakin alkaa olla motivaatio koetuksella tuohon Pattijoen touhuun. Lisäksi huhujen perusteella Pattijoen joukkue ei ainakaan vahvistu ensi kaudeksi vaan ihan päinvastoin.
Keski-Suomessa kuiskitaan, että Kosonen siirtyisi Pattijoelta Vimpeliin. Tiedä sitten jutun totuuspohjaa.
No tämähän olisi suoranainen unelma näin Veto-kannattajan näkökulmasta katsottuna. Parasta mitä olisi heti Kohosen jälkeen saatavilla. Ei nyt mielestäni mikään älytön parannus Huuskoseen verrattuna, mutta jonkinmoinen parannus olisi jokatapauksessa.Luulen, että Kososellakin alkaa olla motivaatio koetuksella tuohon Pattijoen touhuun. Lisäksi huhujen perusteella Pattijoen joukkue ei ainakaan vahvistu ensi kaudeksi vaan ihan päinvastoin.
Mutta leikitäänpä ajatuksella, että Kosonen tulisi Huuskosen tilalle, ja Vimpelin joukkue pysyisi muuten ennallaan. Kososelle olisi siis tarjolla rooli kakkoskärjestä, näinköhän se miehelle kelpaisi jos vastineeksi taas olisi tarjolla lähes varma finaalipaikka?
Mutulla heitän, että Oulu ajaa ohi ja Pattijoella tulee olemaan täysi työ jopa sarjassa säilymisen kanssa?Saas nähdä miten Pattijoen käy muutaman vuoden sisällä, Kun pitäisi näiden joukkuetta vuositolkulla pyörittäneiden tilalle saada vastuunkantajia. Aina vaatimattomat yleisömäärät, kehno juniorituotanto ja Oulun satsaaminen jälleen pesäpalloon lyö naulaa arkkuun.
Jani Viljasesta joku mainitsi, että Seinäjoki olisi mahdollisesti hankkiutumassa eroon. Minä olen ollut jo jonkin aikaa sitä mieltä, että Viljasella ei Jymyjussit tule mitalisijoille pääsemään, saati siitä kirkkaimmasta taistelemaan. Kaveri on junnannut paikallaan jo pidemmän aikaa. Vahvuuksia ei ole oikein millään osa-alueella. Viime peleissä on jopa juoksuja tullut vapailla pahoihin paikkoihin, pallo ei pysy kotiutusheitoissa räpylässä (Jymyjussit olisi tod.näk. voittanut Tahkon game 1:ssä, jos Viljanen ei olisi häplännyt kotiutuskisan tappoheittoa), käsi ei ole kummoinen, sisäpelissä kaverista ei ole hyötyä jne.
Kuka sitten tilalle, siinäpä se olisi Seinäjoenkin kannalta iso kysymys.
Kaveri on yksi heikoimmista lukkareista superissa ellei jopa heikoin. Yhtäkään selkeää vahvuutta ei löydy ja pääkään ei tahdo kestää kuten nyt on pudotuspeleissä Tahkoa vastaan nähty. Mutta... Viljasen isä on suuri tekijä Jymy-Jussien taustalla ja firmansa sponsoroi seuraa. Kuinka paljon tuo sitten vaikuttaa pojan pelipaikkaan jatkossakin, nähtäväksi jää. Mitaleista on tosiaan turha haihatella ellei parempaa lukkaria saada.
Vimpeli Joensuu on mielenkíintoisampi pari.
Hyvinkää tippuu ryssälle aika varmasti.
Vimpeli Joensuu on mielenkíintoisampi pari.
Hyvinkää tippuu ryssälle aika varmasti.
Mielenkiintoista nähdä, että jatkaako Riku Rantanen Tahkon lukkarina, vai palaako Puhtimäki "omalle" paikalleen.
Kellään muuten tietoa että mikä Petri Kulmalaa vaivaa, kun ei ole pelannut kohtuullisen pitkään aikaan peliäkään?
Jotenkin aika väsynyttä ollut nämä playoff-läpsyttely.
Mitäs sä nyt sekoilet? Puhtimäki oli lukkarina Seinäjoki-sarjan kolme ekaa peliä Rantasen toimiessa kakkospelinjohtajana. Tänään sitten Rantanen aloitti lukkarina, mutta jo toiselle jaksolle vaihdettiin takaisin Puhtimäki, kun Rantanen ei vain enää yksinkertaisesti riitä.
Paremmat miehet pelaa, siellä se oli taas 2.PJ:nä.
Onko Kisapuiston muroissa kusta vai mistä moinen angsti?
Turhaan sä itseesi siitä noin pahasti otat, olet vain tarkempi jatkossa.