Grainger kirjoitti:
Pikkaisen oli Timo Lemponen huono häviäjä. Totta kai tappion syynä oli Aholan laiton lyönti, joka ihan aiheellisesti tuomittiin laittomaksi. Pattijoella ei vain ole voittamisen kulttuuria. Kainuussa on. Ensi kauden runko kasassa, Kitee heikkenee, Jymy jatkanee vallassa vielä monta vuotta.
Voi helevetti sentään... Taas siellä on kuunneltu mitä on haluttu.
Mitkä oli Lepan ekat sanat? 'Jymy ansaitsi voittonsa' 'Jymy oli taktisesti parempi' Mun mielestä ei voi hävinneeltä joukkueelta paljoa muuta oottaakkaan. Lepa ei missään vaiheessa sanonut että ne hävisi Aholan laittomaan tms. Sanoi että Pattijoella ja etenkin Aholalla oli huonoa tuuria ja se joka väittää ettei sitä ollu niin ei voi olla tosissaan. Minä sanon ainakin näin ja kait minä olen huono häviäjä sitten.
Ja mitä Mäkelään tulee että 'ei ole koskaan mitään voittanut'. Ei se minusta vie ollenkaan pelaajan taitoja ollenkaan pois. Ehdottomasti Suomen toiseksi paras pelaaja tällä kaudella.
Komulainen on ainut pelaaja sarjassa joka voi yksin viedä joukkueen mestaruuteen. Siihen on syitä mm. lukkarin tontilla peluu ja todella kovat ja monipuoliset lyönti taidot. Ehdottomasti vuoden pesäpalloilija ja ilman häntä Jymy ei olisi millään voinut pärjätä.
Jymy oli piirun verran parempi tänä vuonna ja sen turvin mestarit. Loistava porukka kokonaisuutena jolle ei voitu tällä(kään) kertaa mitään. Ens kaudeksi joku vaihtaja niin saataisiin se mestaruus viimein tännekkin.
Jymystä erottui tänään eduksi etenkin pikku Korhonen. Pelasi hyvin sisällä ja ulkona. Iso Korhonen haki monia kertoja ulkona kopiksi mutta aika helppoja hakuja kun pallot nousi kerta toisensa jälkeen yläilmoihin.
Jaakko Heikkistä on täällä sanottu tän päivän parhaaksi ulkona, ei todellakaan. Eilen Sotkamolaisista oli ulkona paras mutta tänään Salminen haki todella loistavia hakuja. Salminen oli kentän paras ulkona.
Kokonaisuutena kaudesta jäi kuitenkin hyvä mieli vaikka vielä tappio nakertaa mieltä mutta hopea ei ole ollenkaan huono saavutus, mutta ku se oli niin lähellä...
Onnea mestareille, Sotkamon Jymy!