Perussuomalaiset

  • 5 298 541
  • 42 308

444

Jäsen
Siis hetkinen? Olisiko Tynkkysen pitänyt jättää video tekemättä vai mitä ihmettä? Pitäisikö Tynkkysen olla julkaisematta mitään videoita, koska kolmas osapuoli tekee niistä kiusaa muille? Ei ole Tynkkysen vastuulla tämä millään tapaa. Hyvä vain että antaa kasvonsa tällaiselle maalittamiselle. Entä jos Maria Ohisalo tekee videon jossa kehuu islamilaista kulttuuria, ja minä tekisin tämän Ohisalon videon avulla videon jossa haukun islamia. Onko syy Ohisalon? No ei tietenkään ole. Hyvä tapa olla objektiivinen on se, että vaihtaa kyseessä olevien henkilöiden nimiä. Eli tässä tapauksessa siis tarkoitan sitä, että vaihtakaa vaikkapa Tynkkysen tilalle Vanhasen tai Ohisalon nimen. Olisiko reaktio samanlainen? Jos ei ole, on kyseessä poliittinen ajojahti.

Kyseinen nainen teki väärin, kun lähti maalittamaan Tynkkystä. Se ei tietenkään tarkoita, että hänen lapsensa kuolemalla saisi ilkkua, mutta hän aloitti tämän pahuuden kierteen jota Lokka jatkoi. Tynkkynen ei ole tehnyt asiassa mitään väärää. Piste.
1 h 31 min ennen tätä viestiäsi kirjoitin itse näin:
No siis: Tunkkunen on uhri, kuten aina. Lokka on kusipää, kuten aina. Ja sitten on se ääripaha äärivihervasemmisto, kuten aina. Ja persuja sorretaan, kuten aina.
Täytyy laittaa ensi viikoksi parit lottorivit vetämään, kun ennustaminen onnistuu tällä tasolla.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei.

Asiasta tehdään tutkintapyyntö/rikosilmoitus ja poliisi suorittaa esitutkinnan jos suorittaa. Syyttäjä tekee syyteharkinnan esitutkinnan perusteella ja syyte joko nostetaan tai ei nosteta tämän jälkeen.

Näin ja tarkennuksena vielä, että syyttäjä nostaa syytteen. Toki harvoin voi olla tilanne, että tulee syyttämättäjättämispäätös ja tämän seurauksena asianomistajalla on mahdollista nostaa syyte itse.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis hetkinen? Olisiko Tynkkysen pitänyt jättää video tekemättä vai mitä ihmettä? Pitäisikö Tynkkysen olla julkaisematta mitään videoita, koska kolmas osapuoli tekee niistä kiusaa muille? Ei ole Tynkkysen vastuulla tämä millään tapaa. Hyvä vain että antaa kasvonsa tällaiselle maalittamiselle. Entä jos Maria Ohisalo tekee videon jossa kehuu islamilaista kulttuuria, ja minä tekisin tämän Ohisalon videon avulla videon jossa haukun islamia. Onko syy Ohisalon? No ei tietenkään ole. Hyvä tapa olla objektiivinen on se, että vaihtaa kyseessä olevien henkilöiden nimiä. Eli tässä tapauksessa siis tarkoitan sitä, että vaihtakaa vaikkapa Tynkkysen tilalle Vanhasen tai Ohisalon nimen. Olisiko reaktio samanlainen? Jos ei ole, on kyseessä poliittinen ajojahti.

Kyseinen nainen teki väärin, kun lähti maalittamaan Tynkkystä. Se ei tietenkään tarkoita, että hänen lapsensa kuolemalla saisi ilkkua, mutta hän aloitti tämän pahuuden kierteen jota Lokka jatkoi. Tynkkynen ei ole tehnyt asiassa mitään väärää. Piste.

Tynkkynen tiesi mitä teki, kun vihjaili rikosilmoituksen tekijästä. Ei ollut ensimmäinen kerta kun Tynkkynen heittää vihjeen kannattajille ja nämä toimivat. Nyt asian hoisi Lokka, aikaisemmin toimijana on ollut mm. Ylilaudan älyköt. Tynkkynen maalitti rikosilmoituksen tekijän tarkoituksella.
 
Viimeksi muokattu:

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tässä viikonloppuna kävin hauskan keskustelun satunnaisen terassituttavuuden kanssa. Hänellä oli aika puusilmäinen näkemys perussuomalaisista (huokui "en tunne enkä halua tuntea" ajatusta). Suunnilleen juhli sitä, että perussuomalaisten kannatus on laskenut ja rasismi sitä myöten myös.

Lähdin hieman leikkiin mukaan ja sanoin, ettei rasismi katoa ihmisestä puoluetta vaihtamalla, vaan sama määrä rasisteja täällä tallaa katuja. Nyt niitä vaan on useammassa puolueessa ja osa saattaa istua tietämättäsi samassa kahvipöydässä kanssasi ilman leijonakorua. Olihan sitä kiemurtelua kiva katsella kun logiikka kunnolla kompasteli.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS


Tämä on ihan uskomatonta nuoleskelua Halla-aholta, jonka myötä hänen pisteet kyllä laskee minun papereissani aika minimiin.

Junes Lokka on yksi pahimmista kiusanhengistä Oulun kaupunginvaltuustossa. On tuonut omalla käyttäytymisellään enemmän tarpeetonta laskua yhteiskunnalle, kuin yksikään maahanmuuttaja.

Miten kukaan voi ottaa todesta hänen kritiikkiään maahanmuuttajien rikoksia kohtaan, kun itse on rikollinen maahanmuuttaja. Aivan uskomatonta kielenkäyttöä tuntemattomista ihmisistä.

Hänen jokaisen videonsa koostuu käytännössä koko suomalaisen yhteiskunnan halveksunnasta. Hän hengaa mielellään äärioikeistolaisten ihmisten parissa.

Jo kertoo aika paljon Halla-ahon arvomaailmasta lähteä tuollaista pelleä nuoleskelemaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tässä viikonloppuna kävin hauskan keskustelun satunnaisen terassituttavuuden kanssa. Hänellä oli aika puusilmäinen näkemys perussuomalaisista (huokui "en tunne enkä halua tuntea" ajatusta). Suunnilleen juhli sitä, että perussuomalaisten kannatus on laskenut ja rasismi sitä myöten myös.

Lähdin hieman leikkiin mukaan ja sanoin, ettei rasismi katoa ihmisestä puoluetta vaihtamalla, vaan sama määrä rasisteja täällä tallaa katuja. Nyt niitä vaan on useammassa puolueessa ja osa saattaa istua tietämättäsi samassa kahvipöydässä kanssasi ilman leijonakorua. Olihan sitä kiemurtelua kiva katsella kun logiikka kunnolla kompasteli.
Aika erikoista, että persuhenkinen kirjoittaja kerrankin avoimesti myöntää, että persuista merkittävä osa on rasisteja.

Se on hyvä, että rasistit jakautuvat tasaisemmin muihin puolueisiin, koska niissä he jäävät marginaaliseen vähemmistöön eivätkä pääse vaikuttamaan esim lainsäädääntöön.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Se on hyvä, että rasistit jakautuvat tasaisemmin muihin puolueisiin, koska niissä he jäävät marginaaliseen vähemmistöön eivätkä pääse vaikuttamaan esim lainsäädääntöön.

Menee nyt alku ohi persujen, mutta ainakin osa saamelaisista kokee Suomen rasistiseksi, jossa laki suojelee suomalaisuutta ja polkee alkuperäiskansoja ja vähemmistöjensä ihmisoikeuksia.

En ole minkään tason asiantuntija asiassa, mutta hieman olen miettinyt esimerkiksi alla olevien linkkien takia, onko meidän suomalaisten suhtautuminen muihin niin reilua vai olemmeko me enemmän rasisteja kuin kuvittelemme:



Suomalaisille yllä olevat asiat ovat tuttuja pitkään jatkuneesta alkuperäiskansojen oikeuksien keskustelusta (myös ns. ILO 169 -sopimus). Vieläkään Suomi ei ole ratifioinut sopimusta.

En minä lähtisi väittämään yllä olevan perusteella vastaan, jos joku sanoisi Suomessa olevan rakenteellista sortoa ja kenties rasismiakin aiempien suurten puolueiden hyväksymänä. Perussuomalaisten rasismi kohdistuu maahanmuuttaviin kun taas tämä aiempi rasisimi kohdistuu lainkin puitteissa alkuperäiskansaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Aika erikoista, että persuhenkinen kirjoittaja kerrankin avoimesti myöntää, että persuista merkittävä osa on rasisteja.

Se on hyvä, että rasistit jakautuvat tasaisemmin muihin puolueisiin, koska niissä he jäävät marginaaliseen vähemmistöön eivätkä pääse vaikuttamaan esim lainsäädääntöön.

Ei ole yhtään erikoista, että sinulta menee pointti ohi.

Tämä tyyppi siis oli sitä mieltä, että rasismi syntyy äänetyspäätöksellä. Sama kun ylioppilaskirjoituksia varten äänestäisi RKP:tä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei ole yhtään erikoista, että sinulta menee pointti ohi.

Tämä tyyppi siis oli sitä mieltä, että rasismi syntyy äänetyspäätöksellä.
Toinen vaihtoehto on että sinulta on mennyt pointti ohi ja tyyppi ei ollut tuota mieltä. Tämä nyt emme keskustelupalstalla saa varmistettua.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Toinen vaihtoehto on että sinulta on mennyt pointti ohi ja tyyppi ei ollut tuota mieltä. Tämä nyt emme keskustelupalstalla saa varmistettua.

Hienoa, että olet minua paremmin perillä keskustelun kulusta. Tuotakin voisi jonkinlaiseksi puusilmäisyydeksi kutsua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hienoa, että olet minua paremmin perillä keskustelun kulusta. Tuotakin voisi jonkinlaiseksi puusilmäisyydeksi kutsua.
Kuten sanoin niin tätä emme saa varmistettua. Elämänkokemuksesta kuitenkin tiedämme, että usein kun pulut lentävät kertomaan voittamistaan väittelyistä, niin kyseessä ei ole koko totuus asiasta.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kuten sanoin niin tätä emme saa varmistettua. Elämänkokemuksesta kuitenkin tiedämme, että usein kun pulut lentävät kertomaan voittamistaan väittelyistä, niin kyseessä ei ole koko totuus asiasta.

Tämä oikeastaan kertookin sinun käsityksesi keskustelusta. En koe, että olisin voittanut mitään. Se ei ole keskustelujen pointti.

Naurettava logiikka sen kun vaan nauratti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Menee nyt alku ohi persujen, mutta ainakin osa saamelaisista kokee Suomen rasistiseksi, jossa laki suojelee suomalaisuutta ja polkee alkuperäiskansoja ja vähemmistöjensä ihmisoikeuksia.

En ole minkään tason asiantuntija asiassa, mutta hieman olen miettinyt esimerkiksi alla olevien linkkien takia, onko meidän suomalaisten suhtautuminen muihin niin reilua vai olemmeko me enemmän rasisteja kuin kuvittelemme:



Suomalaisille yllä olevat asiat ovat tuttuja pitkään jatkuneesta alkuperäiskansojen oikeuksien keskustelusta (myös ns. ILO 169 -sopimus). Vieläkään Suomi ei ole ratifioinut sopimusta.

En minä lähtisi väittämään yllä olevan perusteella vastaan, jos joku sanoisi Suomessa olevan rakenteellista sortoa ja kenties rasismiakin aiempien suurten puolueiden hyväksymänä. Perussuomalaisten rasismi kohdistuu maahanmuuttaviin kun taas tämä aiempi rasisimi kohdistuu lainkin puitteissa alkuperäiskansaan.
Ylellä oli eilen juttua Lapin matkailusta ja siinä sivussa kerrottiin myös että kolttasaamelaiset kärsivät matkailusta kun perinteisten laidunmaiden läpi rakennettiin teitä ja mökkikyliä ja alueen alkuperäisväestö käytännössä karkotettiin perinteisiltä mailtaan. Tuossakaan välttämättä ei ole pontimena ollut rasismi, vaan pyrkimys hyötymään alueesta maksimaalisesti taloudellisesti, toki kärsijälle ei sillä varmaankaan ole niin merkitystä saako pampusta siksi ettei kuulu valtaväestöön vai talouspoliittisista syistä. Toki nykyisin alkaa olla samaa huomiota myös valtaväestöllä etenkin kaivoslain tolkuttomuuksien takia ja paikallisväestö sekä ruohonjuuritason NGO:t joutuvat taistelemaan mm. sitä vastaan ettei Saimaata alistettaisi ympäristön ja luontomatkailun sekä muunkin turismin kannalta täydellisen tuhoisalle kaivostoiminnalle.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämä ja myöhemmät keskustelut ovat johtaneet viikon jankkaustaukoon
Tämä oikeastaan kertookin sinun käsityksesi keskustelusta. En koe, että olisin voittanut mitään. Se ei ole keskustelujen pointti.

Naurettava logiikka sen kun vaan nauratti.
Tulit vaan palstalle ylpeilemään ja kerrot saaneesi suurta mielihyvää siitä, miten sait vastapuolen kiemurtelemaan kun osoitit suurilla argumentoititaidoillasi hänen logiikkansa kestämättömyyden.

uskotaan me jos oikein kovasti vakuuttelet.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tämä dialogi on johtanut rikepisteeseen
Tulit vaan palstalle ylpeilemään ja kerrot saaneesi suurta mielihyvää siitä, miten sait vastapuolen kiemurtelemaan kun osoitit suurilla argumentoititaidoillasi hänen logiikkansa kestämättömyyden.

uskotaan me jos oikein kovasti vakuuttelet.

No, oikeastaan et ole tuota mieltä, vaan olet rasisti persu. Tätä emme vaan pysty keskustelupalstalla todistamaan.

Uskokoon ken haluaa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Menee nyt alku ohi persujen, mutta ainakin osa saamelaisista kokee Suomen rasistiseksi, jossa laki suojelee suomalaisuutta ja polkee alkuperäiskansoja ja vähemmistöjensä ihmisoikeuksia.

En ole minkään tason asiantuntija asiassa, mutta hieman olen miettinyt esimerkiksi alla olevien linkkien takia, onko meidän suomalaisten suhtautuminen muihin niin reilua vai olemmeko me enemmän rasisteja kuin kuvittelemme:



Suomalaisille yllä olevat asiat ovat tuttuja pitkään jatkuneesta alkuperäiskansojen oikeuksien keskustelusta (myös ns. ILO 169 -sopimus). Vieläkään Suomi ei ole ratifioinut sopimusta.

En minä lähtisi väittämään yllä olevan perusteella vastaan, jos joku sanoisi Suomessa olevan rakenteellista sortoa ja kenties rasismiakin aiempien suurten puolueiden hyväksymänä. Perussuomalaisten rasismi kohdistuu maahanmuuttaviin kun taas tämä aiempi rasisimi kohdistuu lainkin puitteissa alkuperäiskansaan.
Melkoisa ironiaa noissa saamelaisten rasismisyytöksisä, kun heidän oma olemassaolonsa perustuu rotuopin, monokulttuurin ja puhdasverisyyden vaalimiseen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuo että Lokan haasteet liittyisivät maalitukseen kuulostaisi tosiaan loogiselta koska Halla-aho nimenomaan sanoo, että "hänellä on haasteita, kuten meillä kaikilla". Sitä että tarkoittiko "meillä kaikilla" perussuomalaisia, vai pelkästään itseään jää vähän auki.
Halla-ahoa kauan tarkkaileena veikkaanpa, että hän tarkoittaa tuolla ihan meitä kaikkia ihmisiä ympäri maailmaa. Ja siinä hän on valitettavasti oikeassa, että meillä jokaisella ihmisellä on jotain haasteita. Lokalla ne haasteet ovat selvästi näkyvät, ja ne tulee tuomita. Halla-ahon haasteet liittyivät yksityiselämään, mutta ne eivät kuulu tähän ketjuun eikä häneen poliittiseen uraan. Minulla ja sinullakin on omat haasteet, mutta niitä ei aleta nyt ruotimaan.

1 h 31 min ennen tätä viestiäsi kirjoitin itse näin:

Täytyy laittaa ensi viikoksi parit lottorivit vetämään, kun ennustaminen onnistuu tällä tasolla.
Ei tässä mitään ennustamislahjoja tarvita, jos tietää miten asia on mennyt. Vihervasemmisto väitti, että Lokka on saanut Tynkkyseltä rikosilmoituksen. Tynkkynen sanoi, että ei ole. Vihervasemmisto väitti Tynkkystä valehtelijaksi. Lopulta poliisi kertoi, että se on antanut Lokalle kyseisen asiakirjan. Lokka ilakoi lapsen kuolemalla, joten Lokka on siis ollut todellakin kusipää. Kaikki tämä on faktaa.

Tynkkynen tiesi mitä teki, kun vihjaili rikosilmoituksen tekijästä. Ei ollut ensimmäinen kerta kun Tynkkynen heittää vihjeen kannattajille ja nämä toimivat. Nyt asian hoisi Lokka, aikaisemmin toimijana on ollut mm. Ylilaudan älyköt. Tynkkynen maalitti rikosilmoituksen tekijän tarkoituksella.
Ei Tynkkynen ole minkään sortin ennustaja. Vaikka Tynkkynen sanoikin kyseisen ilmoittajan sukupuolen ja noin iän, niin eipä sillä mitään väliä ole kun molemmat seikat tulevat ilmi rikosilmoituksesta. Tynkkynen olisi saanut sanoa ilmoittajan nimen videollaan, mutta halusi olla kiva eikä sitä tehnyt. Tynkkynen itse joutui maalittamisen kohteeksi, joten hän ei halunnut samanlaista kohtaloa muille.

Perättömän ilmiannon tekeminen, maalittaminen ja lapsen kuolemalla mässäily ei ole ok.
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienosti kyllä Tynkkynen heitti vanhan kaverinsa Lokan bussin alle, kun tämä muuttuikin rasitteeksi parissa päivässä. Ilmeisesti persusuomi ei enää tarvitsekaan Lokan kaltaisia ihmisiä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vihervasemmisto väitti, että Lokka on saanut Tynkkyseltä rikosilmoituksen. Tynkkynen sanoi, että ei ole. Vihervasemmisto väitti Tynkkystä valehtelijaksi. Lopulta poliisi kertoi, että se on antanut Lokalle kyseisen asiakirjan. Lokka ilakoi lapsen kuolemalla, joten Lokka on siis ollut todellakin kusipää. Kaikki tämä on faktaa
Todista nyt objektiivinen sivustaseuraaja nämä faktat. Kuka väitti, että Lokka on saanut Tynkkyseltä rikosilmoituksen? Joku twitter-käyttäjäkö? Mikä on hänen puoluekantansa? Kuka väitti Tynkkystä valehtelijaksi? Joku twitter-käyttäjäkö? Mikä on hänen puoluekantansa?
Missä poliisi on sanonut antaneensa Lokalle kyseiset asiakirjat?
 
Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minäkin arvostan Lokan tekemää työtä, silloin kun hän on ollut tuomassa esille maahanmuuttajataustaisten rikoksia. Tällaisten esilletuontien vuoksi kykenisimme ennaltaehkäisemään haitallista maahanmuuttoa, mikäli vain haluaisimme näin tehdä.

Arvosta sinä vaan rasistisia rikollisia kuten Lokkaa. Vihan lietsominen jotain kansanryhmää vastaan nyt on viimeinen asia mitä Suomi tai mikään muukaan maa kaipaa. Turha teeskennellä että ylevämpiä motiiveja olisi vanhaa kunnon muukalaisvihaa tihkuvan toiminnan takana.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ei Tynkkynen ole minkään sortin ennustaja. Vaikka Tynkkynen sanoikin kyseisen ilmoittajan sukupuolen ja noin iän, niin eipä sillä mitään väliä ole kun molemmat seikat tulevat ilmi rikosilmoituksesta. Tynkkynen olisi saanut sanoa ilmoittajan nimen videollaan, mutta halusi olla kiva eikä sitä tehnyt. Tynkkynen itse joutui maalittamisen kohteeksi, joten hän ei halunnut samanlaista kohtaloa muille.

Perättömän ilmiannon tekeminen, maalittaminen ja lapsen kuolemalla mässäily ei ole ok.

Ei tässä ennustajaa tarvita, Tynkkynen tiesi miten homma toimii. Kuten sanoin, tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun Tynkkynen toimii näin. Tuon videon ainoa tarkoitus oli maalittaa rikosilmoituksen tekijä omille kannattajia.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Todista nyt objektiivinen sivustaseuraaja nämä faktat. Kuka väitti, että Lokka on saanut Tynkkyseltä rikosilmoituksen? Joku twitter-käyttäjäkö? Mikä on hänen puoluekantansa? Kuka väitti Tynkkystä valehtelijaksi? Joku twitter-käyttäjäkö? Mikä on hänen puoluekantansa?
Missä poliisi on sanonut antaneensa Lokalle kyseiset asiakirjat?
Hankala todistella enää näin jälkeen päin, kun esimerkiksi Vasemmistoliiton edustajat Taneli Hämäläinen ja Tiia Lehtonen ovat jostain syystä poistaneet twiitit, joissa syyttävät Tynkkystä.

Poliisihan ei suoranaisesti kerro, että onko se antanut Lokalle tietonsa. Poliisi on kuitenkin sanonut, että Lokka on voinut tilata paperit heiltä. Näin Lokka on siis tehnyt. Ei tule lähteä käymään disinformaatiosotaa silloin, kun todisteet ovat päivänselvät.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hankala todistella enää näin jälkeen päin, kun esimerkiksi Vasemmistoliiton edustajat Taneli Hämäläinen ja Tiia Lehtonen ovat jostain syystä poistaneet twiitit, joissa syyttävät Tynkkystä.

Poliisihan ei suoranaisesti kerro, että onko se antanut Lokalle tietonsa. Poliisi on kuitenkin sanonut, että Lokka on voinut tilata paperit heiltä. Näin Lokka on siis tehnyt. Ei tule lähteä käymään disinformaatiosotaa silloin, kun todisteet ovat päivänselvät.
Se että tuo on teoriassa on mahdollista on objektiiviselle sivustakatsojalle päivänselvä todiste ja fakta?! Pakko on tässä yhteudessä sanoa, että minä olin syntynyt silloin kun Palme murhattiin, eikä minulla ole alibia esittää. Onko syyllisyyteni siis päivänselvä fakta?

Jos minä koittaisin esittää objektiivista sivustokatsojaa, niin edellyttäisin edes hieman kovempia näyttöjä faktoilta. Esim ruudunkaappaukset näistä väitetyistä tweeteistä olisi paikoillaan, että voisimme arvioida ovatko mahdolliset sisällöt olleet sinnepäinkään. Vaikea luottaa näillä standardeilla mihinkään epämääräisiin syytöksiin
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos minä koittaisin esittää objektiivista sivustokatsojaa, niin edellyttäisin edes hieman kovempia näyttöjä faktoilta. Esim ruudunkaappaukset näistä väitetyistä tweeteistä olisi paikoillaan, että voisimme arvioida ovatko mahdolliset sisällöt olleet sinnepäinkään. Vaikea luottaa näillä standardeilla mihinkään epämääräisiin syytöksiin
Minä en ole Husu Hussein eli minä en valehtele. En ota kuvakaappauksia. Oletan että minua uskotaan kun minä olen todistanut olevani sanojeni arvoinen mies.

Sen sijaan Tynkkynen on ottanut kuvakaappauksia. Alla olevassa videossa hän kohdassa 22:30 kertoo näistä äärimmäisen surullisista twiiteistä. Ei toki näytä näitä kuvakaappauksia, mutta varmasti jos häneltä niitä menee kysymään, niin hän myös ne näyttää. Enää tuskin noita twiittejä on tallella, kun kyseiset henkilöt ovat ne poistaneet. Mietinkin, että olisiko tämä Tynkkysen maalittaminen keino saada median huomion toisaalle Pekka Haaviston historiallisesta rikostutkinnasta. En siis väitä mitään vaan mietin.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös