Perussuomalaiset

• 6 162 057
  • 47 705

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Taktisesti jättää kertomatta puhallustestin yksikön, luultavasta siis mg ja promilleina ihan jotain muuta.

Kaikenlaisina hienoja edustajia meillä on kun pitää niin kännissä lähteä bangkokiin, ettei koneeseen huolita.
Ministeri aukoo päätä köyhille, osa kansanedustajista häpäisee itseään keskustelupalstoilla rasistisine ym. ulostuloineen. On kadulla ammuskelijaa ja lentokoneessa rettelöitsijää ym ym. Mahtavaa porukkaa kansanedustajina kertakaikkiaan.

Onneksi eivät minua edusta.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Ettekö te tiedä kuka mä oon?

Muistisairas ystävä joutui nyt yksin matkaan :D

Varmaan hyvä tuki ja turva tälle "muistisairaalle" kun on jo ennen reissua niin päissään, ettei koneeseen pääse.

Toivottavasti joutuu maksamaan kaikki kulut mitä tuosta viivästyksestä tulee.

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
Kertooko juttu tarkemmin ampuiko kyseinen Immonen jotain varoituslaukauksia koneen sisällä, koska lentohenkilökunta oli uhaksi hänen turvallisuudelleen?

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Ministeri aukoo päätä köyhille, osa kansanedustajista häpäisee itseään keskustelupalstoilla rasistisine ym. ulostuloineen. On kadulla ammuskelijaa ja lentokoneessa rettelöitsijää ym ym. Mahtavaa porukkaa kansanedustajina kertakaikkiaan.

Onneksi eivät minua edusta.
Eihän sille mitään mahda, jos persut ovat tuollaisia. Sellainen eduskunta millainen kansa. Leipää ja sirkushuvia kaikki tyynni. Ketuttaa vaan kun Suomi on niin kahtia jakautunut. Nyt tarvitaan todella tekoja ongelmien ratkomiseksi yhteistoiminnassa, jotta Suomi laiva seilaa turvallisesti kotisatamaan.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kännissä ja läpäl kerran Bangkokissa. Notkea Rottakin vääntänyt tästä tilanteesta paritkin riimit.

Mutta yksittäistapaus.

Suosikkijoukkue
HIFK
Sähän voit olla vaikka viiden promillen humalassa lennolla, jos vaan et käyttäydy kuin idiootti.

Eiköhän pelikirja ole selvä ja tartutaan tuohon 0,69 promillen "humalaan" ja äänestäjäkunta uskoo kaiken, "kun ei rehellinen suomalainen mies voi edes paria olutta enää juoda tässä yhteiskunnassa."

Voit juoda, kunhan et käyttäydy kuin idiootti.

Mutta eikö kukaan ajatellut Immosen muistisairasta ystävää, joka joutui nyt lähtemään yksi Thaimaahan? Uskalla kyllä väittää ja melkein lyödä pääni pantiksi, että mitään muistisairasta ystävää ei ole edes olemassa.
Hänestä mä olen eniten huolissani. Oikeasti lähdössä kahden kesken ystävänsä kanssa reissuun, on mahdollisesti aika riippuvainen tämän huolenpidosta, ja tämä vetää jo ennen koneeseen nousua sellaiset lärvit, että heitetään poliisien toimesta ulos koneesta.
Varmaan kiva reissu sitten paikan päällä, kun toinen ei välttämättä pysty toimimaan omillaan ja toinen on niin naamat kaiken aikaa, ettei pysty toimimaan omillaan, saati huolehtimaan ystävästään.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Keski-Suomen vaalipiirin kansanedustaja asialla. Pitäisi oikeasti harkita on järkeä ylipäänsä valita kansanedustajia sieltä. Kyllä ne 200 edustajaa saataisiin kasaan muualtakin Suomesta kaikki.

Hermes#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arkijärki
Tuomiota mistä?

Kyllä noista ilmailuliikennerikkomus aika usein tuomitaan, jos viivästyttää lentoa. Esimerkkinä vaikka tuo vihreiden poliitikon hieman samantyyppinen tapaus, ei tosin ollut humalassa.

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Immonen vaikuttaa kunnon nilkiltä.
Hyvä että asiasta on video tai kuvia.
Ei nauhoitteella kuulosta uhkaavalta, hirveästi tinkaa perusteluja, miksi on häiriöksi. Onko sitten alkanut laskuhumala puskea päälle ja on kansanedustajan arvokkuudella ja erivapaudella pyytänyt/vaatinut lisää juomaa, kun kone on ollut 40 minuuttia myöhässä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy