Perussuomalaiset

• 6 017 191
  • 46 787

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Mistä näitä ihmisiä oikee sikiää kun ei ikinä itse tee mitään väärää vaan syy on muissa. En oo ikinä ennen kuulu ks kansanedustajasta enkä usko et häntä edes henkikökunta tunnisti persuksi ellei hän itse oo tuonu asiaa esille.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kun tietää miten tiukat aikataulut lentoyhtiöillä on niin pelkkä humala ei todellakaan aiheuta koneesta poistamista, jos vaan muuten osaa käyttäytyä.
Satavarmasti näin.

Melkoisen monella lennolla olen ollut, mutten muista kohdalleni osuneen montaakaan tapausta, jolloin olen nähnyt henkilökunnan puuttuneen juopuneen touhuihin. Nimen omaan siis touhuihin. Pelkkä kännissä oleminen tai känniin tuleminen ei kiinnosta henkilökuntaa, ellei juttuun liity jotain häiritsevää tai turvallisuutta vaarantavaa. Tietysti jos joku pyytää lentoemännältä prosenttijuomaa kovin sammaltaen, vaikka muuten istuisikin nätisti, niin ei pidä ihmetellä, jos tarjoilu evätään. Ihan sama, onko alko maksutonta vaiko ei. Tuosta se älämölö kai toisinaan käynnistyykin, kun juopuneelta viedään suurin kuviteltavissa oleva kansalaisoikeus, eli oikeus juopua lisää.

Lentoyhtiöiden matkustamohenkilökunta on ohjeistettu hoitamaan häirikkötapaukset, eli miten kännitouhuihin ja muuhun häiriköintiin puututaan. Ihan hevillä ketään ei poisteta koneesta ennen nousua. Ihan varmasti Immostakin on huomautettu ja varoitettu ensin, jotta miehellä olisi tilaisuus rauhoittua ja korjata käytöksensä. Mutta ei noissa tapauksissa kauaa neuvotella, matkustajan on syytä ottaa nopeasti onkeensa. Lisäksi, jokin Thaimaan lomalento on sen verran pitkä rykäisy, että häirikköpotentiaalinsa esittäneen matkustajan päästäminen ilmojen teille on tuntuva riski. Matkustajakin pääsee tietysti halvemmalla tullessaan poistetuksi koneesta jo Helsinki-Vantaalla, kuin että kapteeni tekisi jonkun känni-immosen poistamisen takia ylimääräisen välilaskun.

Koneesta poistamisen syynä oli, että Immonen oli ihan naamoissa. Ei kun siis syynä olikin "persunaamari":

Persunaamari, uusi nimitys (känni)ääliölle.

Ihan kevyttä myötähäpeää aiheuttaa tämän puolueen sisäinen uhriutumiskilpailu. Eikö nuo oikeasti älyä miten helvetin noloja ihmisiä ne on? Miten voi olla niin hankala myöntää että nyt tuli ylilyönti ja meni reisille? Olisi edes pitäytynyt siinä ensimmäisessä lausunnossaan, jossa pyysi anteeksi käytöstään ja pahoitteli kanssamatkustajille aiheutunutta harmia mutta ei. Jaetaanko Perussuomalaisten edustajille joku uhriutumisen ABC- näin teet itsestäsi pesunkestävän persun- opas.

Noh, sellaiset edustajat kuin kansa ansaitsee. En kyllä tiedä mitä pahaa me ollaan tehty että ollaan jouduttu tällaisen special olympicsin keskelle.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Koneesta poistamisen syynä oli, että Immonen oli ihan naamoissa. Ei kun siis syynä olikin "persunaamari":

Käsi ylös ja parijonoon kaikki, jotka tunnistaisivat ko. ukon Perussuomalaisten kansanedustajaksi, jos janari istuisi viereiseen penkkiin lentokoneessa?

Jep, sitä minäkin.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuinka moni tunnistaa jonkun random kansanedustajan lentokoneessa? En nyt itse ollut tietoinen koko Immosen olemassaolosta ennen tätä kohua kun on onnistunut olemaan vain joku riviedustaja joka ei ole tehnyt mitään erityisen tyhmää. No nyt jää naama paremmin mieleen kun pitää tuota showta päällä.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Joku vois käydä kertomassa tälle idiootille, että lähes kukaan Suomesta ei ennen tätä aamua edes tiennyt kuka Tomi Immonen on.
Totta, vaikka politiikkaa tulee aktiivisesti seurattua, ei ole nimi aiemmin silmiin osunut. No, kertahan se on ensimmäinenkin.

Alunperinkin olisi kannattanut pitää vaan se turpansa kiinni ja matka olisi onnistunut sujuvasti, mutta valitettavasti näitä "sankareita" aina jostain kaivautuu. Olen minäkin mennyt monet kerrat enemmän tai vähemmän päihtyneenä koneeseen ja koskaan ei ole mitään ongelmia seurannut. Ei tuollaisesta urpoilusta voi syyttää kuin itseään. Henkilökunta ja viranomaiset toimivat kuten tällaisissa tapauksissa pitääkin ja hyvä niin.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sanoisi vaan suoraan, että tuli otettua pari liikaa ja seuraava lento menee ilman brenkkua. Lisäyksenä tietysti maininta vastuun kantamisesta Finnairille. Ei kiinnostaisi enää ketään koko juttu. Toki kun on persu ja everstiluutnantti*, ymmärtäähän sen olevan liian vaikeaa.

* Kunnioitan Suomen puolustusvoimia varsinkin tässä turvallisuustilanteessa, mutta skappareihin mahtuu liuta idiootteja, jotka saisivat monessa muussa työssä jatkuvasti turpaansa.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuinka moni tunnistaa jonkun random kansanedustajan lentokoneessa? En nyt itse ollut tietoinen koko Immosen olemassaolosta ennen tätä kohua kun on onnistunut olemaan vain joku riviedustaja joka ei ole tehnyt mitään erityisen tyhmää. No nyt jää naama paremmin mieleen kun pitää tuota showta päällä.
Mietin juuri samaa. Olen seurannut säännöllisesti politiikkaa kauan, mutta en tiedä tai tunne aivan kaikkia kulloisiakin kansanedustajia nimen enkä naaman perusteella. Varsinkin ensimmäisen kauden kansanedustajista muutamat tuppaavat jäämään suht vieraiksi.

Voisin melkeinpä sanoa, että tähän saakka melkein-lentoon-päässyt Immonen olisi saanut kävellä ihan rauhassa vastaan, enkä olisi välttämättä osannut yhdistää miestä sen enempää persuihin kuin kansanedustajahommiin. No nyt saatan jo kyetä, ja osaan yhdistää miehen ainakin yhteen hänen ”meriittiinsä”.

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Sehän löysi vihervasemmisto kortin melkein yhtänopeasti kuin palstakamu @Cobol ... onneksi tosiaan löytyi vihervasemmisto virkavaltaakin koneesta poistamiseen, joka Immosen onneksi ei vetänyt kuudestilaukeavaa esille toisin kuin kotimaan entinen puoluetoveri.

Ja taas persut vetää absurdiuden rajoja uusille lukemille. On taas kyllä hyvää matskua Jukka Lindströmin ohjelman käsikirjoittajille. Vedetään omiin nimiin lakimuutos jota itse on vastustettu. Ja kruununa tuo Immosen tapaus.
- Hei eksä tiedä kuka minä olen..eikunjoo sori tietysti tämä johtuukin siitä että sinä tiedät kuka minä olen.

Voiko tässä pian muuta kuin antaa periksi ja vain nauraa. Sen verran sekaisin on tuo politiikka nykyisin. Ja surullisinta tietysti se, että sen näköinen parlamentti kuin on kansakin.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Eli homma meni niin, että Herra Kansanedustaja on kohteliaan rauhallisesti kävellyt koneeseen, ja siellä vihervasemmistolainen henkilökunta on aistinut hänet persuksi, ja vain ja ainoastaan siitä syystä päättänyt evätä häneltä pääsyn lennolle.

Voi ahteri sentään.

Ja tokihan henkilökunnalle kannattaa inttää vastaan, jos he sanoivat, että koneesta pitää poistua. Aikansa kun inttää, niin varmasti henkilökunnan mieli muuttuu. Kyllä kyllä.

Suosikkijoukkue
HJK

Ei jösses mikä uhriutuminen päällä. Kuulostaa ihan joltain vasemmistolaisen parodialta uhriutuvasta persusta, mutta kai hän on sitten ihan oikeasti noin kirjoittanut.

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai oikein hakeutunut puhallutukseen? 0,69 tauluun ja luultavasti viimeisestä kulauksesta on kulunut varmasti 2-3 tuntia siinä vaiheessa. Eli todelliset lukemat koneeseen tultaessa ovat olleet ihan jotain muuta ja herra edustajalle, kun ei pienen delayn jälkeen tarjottu paukkuja, niin repesi henkselit "etsä tiedä kuka mä oon" - no vittu en.

Toki, poistaminen vaatii lennon kipparin tilannearvion, joten on siellä videoiden ulkopuolella tapahtunut hieman rajumpaakin. Eiköhän joku lennon matkustajista myy jollekin iltapululle faktaa kohta.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Käsi ylös ja parijonoon kaikki, jotka tunnistaisivat ko. ukon Perussuomalaisten kansanedustajaksi, jos janari istuisi viereiseen penkkiin lentokoneessa?

Jep, sitä minäkin.
No nykyaikana on niin että jos joku tulee kännipäissään vierelle sekoilemaan ja örveltämään, niin oletusarvoisesti kyse on Perussuomalaisten kansanedustajasta.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei jösses mikä uhriutuminen päällä. Kuulostaa ihan joltain vasemmistolaisen parodialta uhriutuvasta persusta, mutta kai hän on sitten ihan oikeasti noin kirjoittanut.
Etenkin kun ne muutosten eri vaiheet ovat tuolta ympäristöministeriön sivuilta luettavissa. Tämä hallitus vaikutti 30 neliön talousrakennuksiin vain siten, että kyseinen pykälä "kesti" uudet lausuntokierrokset. Kunnat olisivat halunneet rakennusjärjestyksillä tuota rajoittaa, aiemmin ja nyt.

Orpon hallitukselta tuli kyllä monien rakentajien kannalta positiivistakin, mutta ei kuulosta niin persuseksikkäältä kehua kuinka esim. purkulupien hakemiseen tuli kevennystä pienemmissä kohteissa. Lisäksi ilmastovaikutusten arviointiin tuli siirtymäaikaa ja okt:t putosivat tästä pois. Toisille positiivinen juttu.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Toki, poistaminen vaatii lennon kipparin tilannearvion, joten on siellä videoiden ulkopuolella tapahtunut hieman rajumpaakin. Eiköhän joku lennon matkustajista myy jollekin iltapululle faktaa kohta.
Ei noita koneestapoistoja ihan vähästä tehdä, joten ihan turha on Immosen uhriutua ja vetää persunaamaria syyksi. Mutta eihän näissä ikinä ole miestä myöntää, että on tullut hölmöiltyä. Kun viina vetää miestä niin se on vaikea myöntää.

Tuokin "persunaamariin" vetoaminen on niin naurettavaa, kun kyseessä ei ole edes mikään kaikkien tuntema poliitikko. Itse en edes muistanut, että meillä on tuon niminen kansanedustaja puhumattakaan siitä, että tunnistaisin hänet jos lentokoneessa viereen tulisi. Eiköhän se "persunaamari" tässäkin tapauksessa tarkoita sitä naamaria, joka tulee kasvoille promillemäärän kasvaessa.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kysymykseen siitä, oliko häneltä edesvastuutonta olla humaltuneena lennolla, jossa hän matkasi yhdessä muistisairaan ystävänsä kanssa, Immonen ei suostunut vastaamaan.

Hän ei myöskään suostunut vastaamaan siihen, oliko hänen käytöksensä lentokoneessa humaltuneena kansanedustajalle sopivaa käytöstä.

Mä osaisin helposti vastata kumpaankin kysymykseen, vaikka en kansanedustaja olekaan.

roottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Immonenhan sanoi puhaltaneensa Rajavartiolaitoksen alkometriin lukemat 0,69 muttei maininnut yksikköä.

Noissa ammattikäyttöön tarkoitetuissa laitteissa yksikkönä on mg/l ja ne voidaan muutta promillelukemiksi kertomalla 2:lla. Tällöin promillelukema olisi 1,38 jonka voisi selittää silminnäkijöiden havaintoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy