Niin niitä jumalan luomia käsiä saa näkyä, mutta ei niitä, joissa on kuvia.Sitä olen ihmetellyt mitä pahaa on käsivarsissa. Näkeehän paljaita käsivarsia joka paikassa joka päivä.
Niin niitä jumalan luomia käsiä saa näkyä, mutta ei niitä, joissa on kuvia.Sitä olen ihmetellyt mitä pahaa on käsivarsissa. Näkeehän paljaita käsivarsia joka paikassa joka päivä.
En edelleenkään muuten usko, että kyse oli alunperin t-paidasta vaan valittaja olisi toivonut, että käsivarret olisi peitetty. Pitkähihainen ryppyinen t-paita olisi saattanut jäädä kokonaan huomioimatta.
Niinpä. Viisainta on kohteliaasti ottaa palaute vastaan ja useimmiten voi jatkaa toimintaansa entisellään valintojaan muuttamatta.Tuostakaan ei olisi mitään juttua tullut jos alunperin oltaisiin kohteliaasti vastattu viestin lähettäjälle että otan palautteesi huomioon jatkossa pukeutumisen suhteen.
"– Eräs kansalainen oli lähettänyt sähköpostia sekä minulle että hänelle ja huomauttanut edustaja Jokelaista siitä, ettei tämän pukeutuminen sovellu eduskunnassa vallitsevaan pukeutumiskoodiin, Halla-aho sanoo.
– Jokelainen vastasi kyseiselle kansalaiselle ja minulle, että se sopii koodiin. Hän vetosi myös siihen, ettei puhemies ole häntä huomauttanut pukeutumisesta.
Halla-aho kertoo vastanneensa sähköpostilla Jokelaiselle, että antaa vain harvakseltaan kansanedustajille palautetta pukeutumisesta. Syynä on se että hänen huomionsa täysistunnossa keskittyy muihin asioihin
– Valitettavan usein tällainen palaute tulkitaan myös hyökkäykseksi.
Halla-aho kertoo todenneensa kuitenkin Jokelaiselle, että hänen näkemyksensä mukaan t-paita ei edusta eduskunnassa vallitsevaa pukeutumiskoodia eli smart casual -tyyliä.
– Kehotin häntä pohtimaan pukeutumisessa vallitsevia käytäntöjä, koska kansalaiset kiinnittävät tällaisiin asioihin huomiota ja lähettävät myös varsin usein minulle siitä palautetta"
Tässä kun kuuntelee samalla Huoraa, siis bändiä, niin Keskisarjahan sopisi vallan mainiosti esiintymään bändin seuraavalla musavideolla habituksensa kanssa. Ainakin pari vastaavaa hahmoa esiintynyt bändin videoilla.Keskisarja näyttää siltä kuin olisi tulossa suoraan baarireissulta, mitä nyt välillä käynyt ojassa hieman lepäämässä. Kai tämä on sitten sitä PerSujen arvokasta tyyliä.
Jos valkoisiin T-paitoihin puututaan, mikä nyt sinällään ei ollut mitenkään kohtuuton huomautus, niin kyllä tuostakin voisi huomautuksen puhemies antaa ihan tasapuolisuuden nimissä. Oikeastaan jopa aiheellisempaa olisi puuttua tuohon kuin siihen T-paitaan.
On muuten yllättävän hyvä yhtye.Tässä kun kuuntelee samalla Huoraa, siis bändiä, niin Keskisarjahan sopisi vallan mainiosti esiintymään bändin seuraavalla musavideolla habituksensa kanssa. Ainakin pari vastaavaa hahmoa esiintynyt bändin videoilla.
Tuo oli Jussin mielestä jopa ylipukeutumista. Oli kysytty.No todellakin pitäisi huomauttaa. Toisaalta en olisi lainkaan yllättynyt ellei huomautusta tule, kun miettii kuka on puhemiehenä. Kovin vaikea ilmeisesti katsella tasapuolisesti näitä juttuja, kun on oma puolue kyseessä.
No eihän hän huomauttanut siitä valkoisesta t-paidastakaan.No todellakin pitäisi huomauttaa. Toisaalta en olisi lainkaan yllättynyt ellei huomautusta tule, kun miettii kuka on puhemiehenä. Kovin vaikea ilmeisesti katsella tasapuolisesti näitä juttuja, kun on oma puolue kyseessä.
No eihän hän huomauttanut siitä valkoisesta t-paidastakaan.
No eihän hän huomauttanut siitä valkoisesta t-paidastakaan.
Keskisarja kannattaa juttujensa perusteella maailmaa jossa mm. hänenlaisiltaan alaluokkaisilta ihmisiltä kuuluisikin puuttua oikeus mm. opiskeluun tai minkäänlaiseen sosiaaliseen etenemiseen, niin ehkä tuo homssuinen ulosasu ja humalaiselta vaikuttaminen eduskunnassa on ihan tietoista pointtinsa alleviivaamista. Että "kattokaa ny mitä saa kun päästää rahvaan herraksi!". Noiden juttujensa perusteella on kyllä ajoittain tullut sekin mieleen, että jos on tosiaan niin katkera ja itseinhoinen kuin ulostuloistaan voi päätellä, niin kyllä se hieman surulliseksi vetää sivustaseuraajankin ja toivoisi että kaveri löytäisi jonkun muun vastauksen noiden tunnelmiensa purkamiseen alkoholin ja rahvaalle vittuilun sijaan.Halla-aho antoi kansanedustajalle palautetta paidasta – katso itse
Kansanedustaja kertoo asiasta Instagramissaan.www.is.fi
Ei antanut. ilmeisesti pelkkää palautetta. Oletetaan että saman tyylinen palaute menee Keskisarjalle.
Toki Keskisarja esiintyy tahalleen tällaisena, provosoivana sekä juttuineen että nyt pukeutumisineen. Ainakin itselle tuo näyttäytyy sellaiselta päiväkotityyppiseltä touhulta, ehkä se olen vaan minä.
Halla-aho antoi kansanedustajalle palautetta paidasta – katso itse
Kansanedustaja kertoo asiasta Instagramissaan.www.is.fi
Ei antanut. ilmeisesti pelkkää palautetta. Oletetaan että saman tyylinen palaute menee Keskisarjalle.
Toki Keskisarja esiintyy tahalleen tällaisena, provosoivana sekä juttuineen että nyt pukeutumisineen. Ainakin itselle tuo näyttäytyy sellaiselta päiväkotityyppiseltä touhulta, ehkä se olen vaan minä.
Niin. Kansalainen oli kirjoittanut paitanaiselle, paitanainen vastasi siihen laittamalla Halla-Ahon kopioksi, Halla-Aho vastasi kansalaiselle. Huomautus on ihan eri asia."En sanonut, että hän ei saa olla t-paidassa eduskunnassa, mutta kehotin häntä harkitsemaan vallitsevia käytäntöjä, koska kansalaiset kiinnittävät tällaisiin asioihin huomiota ja lähettävät siitä palautetta, Halla-aho korosti Iltalehdelle tiistai-iltana."
Lainaus iltalehden sivuilta.
Voisihan sitä KEHOITTAA Keskisarjalle myös yhtä sun toista pukeutumiseen liittyen, jos haluaisi.
Niin. Kansalainen oli kirjoittanut paitanaiselle, paitanainen vastasi siihen laittamalla Halla-Ahon kopioksi, Halla-Aho vastasi kansalaiselle. Huomautus on ihan eri asia.
Jos joku kansalainen antaa Keskisarjalle palautetta ja Keskisarja jakaa sen Halla-Aholle, niin katsotaan toimiiko Halla-Aho tämän osalta tasa-arvoisesti. Tosin eihän tämä ole mikään tasa-arvokysymys vaan perustuu subjektiiviseen arvioon, mikä on kansanedustajalle arvoista pukeutumista.
Tehän voitte antaa Keskisarjalle palautetta jos koette eduskuntalaitoksem arvon rapautuneen tämän myötä.
Mistäs tällainen tieto? Lehtijutuissa ainakin meni niin, että kansalainen valitti Halla-aholle, ja Halla-aho puolestaan kehotti Jokelaista. Siitä sitten hiukan viestittelyä, ja lopuksi Jokelainen toi asian julkisuuteen.Niin. Kansalainen oli kirjoittanut paitanaiselle, paitanainen vastasi siihen laittamalla Halla-Ahon kopioksi, Halla-Aho vastasi kansalaiselle. Huomautus on ihan eri asia.
Lähempää löytyy esimerkkinä Timo Soini.Tuohan on Keskikaljalta ainoastaan harkittua imagon rakentamista tyyliin Boris Johnson. Vähän tuollainen nuhjuinen höpsö boheemi kuin suoraan jostain Kummelin Luovuuden tuskaa -sketsistä.
Tottakai, tällaisen pitää mennä täysin saman kaavan mukaan kuin aiempi keissi. Muuten palautetta ei voi antaa, sehän tässä on nimenomaan se jutun pihvi.
Tuon IS jutun perusteella kansalaispalaute ymmärrykseni mukaan oli mennyt Halla-aholle, joka oli sitten kehottanut pohtimaan vallitsevia käytäntöjä.
No mutta ihan sama, ja ihan PeRus.
Täysin minun mokani ja muistin väärin. Pahoittelen Fake newsiä.Mistäs tällainen tieto? Lehtijutuissa ainakin meni niin, että kansalainen valitti Halla-aholle, ja Halla-aho puolestaan kehotti Jokelaista. Siitä sitten hiukan viestittelyä, ja lopuksi Jokelainen toi asian julkisuuteen.
Lähempää löytyy esimerkkinä Timo Soini.
Täysin minun mokani ja muistin väärin. Pahoittelen Fake newsiä.
Esko-Juhani Tennilä aikoinaan oli. Minusta se oli niin selkeä performanssi eikä politiikkansa ollut mitenkään mieleistä mutta "kansanmies" myös.Esimerkiksi vasemmistopuolueilta puuttuvat sellaiset "kansanmiehet" kokonaan.
Ollakseni rehellinen niin minua ei mitenkään haittaisi ihan vapaa pukeutuminen - eivät ole töissä siellä vaan luottamusmiehinä edustamassa kansaa ja äänestäjiään, heillä ei ole esimiehiä. Toki lopputulos olisi sirkus eikä toimisi, mutta tuo todella näennäinen "kunniallisuus" on usein tosi tekopyhää.Molempien pukeutuminen eduskunnassa sekä Tynkkysen että Keskisarjan on imagon rakentamista. Kansanedustajalta edellytetään tiettyä pukeutumiskoodia, mikä lienee kaikille suhteellisen selvä asia.
Kieli poskessa heitän, että mukaan voisi ottaa myös sponsoroinnin. Eli lätkittäisiin "pelipaitoihin" mainoksia.Ollakseni rehellinen niin minua ei mitenkään haittaisi ihan vapaa pukeutuminen - eivät ole töissä siellä vaan luottamusmiehinä edustamassa kansaa ja äänestäjiään, heillä ei ole esimiehiä. Toki lopputulos olisi sirkus eikä toimisi, mutta tuo todella näennäinen "kunniallisuus" on usein tosi tekopyhää.