Nyt tuli niin monta vastausta, että en tiedä osaanko riittävästi teitä tänne lainailla, joten vastaanpa sitten kootusti. Perussuomalaisissa on paljon entisiä demariäänestäjiä, kuten esimerkiksi minä, jotka eivät enää kyenneet äänestämään tämän työväen liikkeen puolesta sen käännettyä selkänsä Suomen perinteisille arvoille ja alettua halaamaan maailmaa. Olen äänestänyt paikallista kristillisdemokraattiakin pelkästään siitä syystä, että hän oli tunnettu rehellisyydestään. Olen puoluekentässäkin toiminut sen verran, että uskon aika pitkälti tietäväni minkälainen on tavallinen persu. Siis sellainen jonka piiskaamisesta te niin suunnattomasti nautitte. Tavallinen persu on ennen kaikkea oikeudentuntoinen joka pitää suomalaista suvereeniteettiä hyvin tärkeänä. Monet tavalliset persut ovat tulleet puolueeseen juurikin muutaman asian vuoksi, maahanmuuton ja maanpuolustuksen.
Persut oli kymmenen vuotta ainoa puolue joka vaati toistuvasti maanpuolustukseen lisäresursseja Erkki Tuomiojien juoksennellessa rakentamassa maailman rauhaa ja lintupönttöjä rajalle. Hallituksesta toiseen maanpuolustuksesta nipistettiin enemmän ja vähemmän. Krimin kriisi sitten avasi silmiä ja ymmärrettiin ettei Tuomiojan rajalla antama mahtikäsky välttämättä riitäkään maatamme suojaamaan.
Perussuomalaiset eivät tällä hetkellä ole mediakentässä juuri siitä syystä, että median uusin strategia on olla haastattelematta perussuomalaisia. Halla-aho vasta vahvisti tämän facebookissaan, kutsuja ei tule. Persut ovat siis tällä hetkellä eristettyjä aivan kuten ruotsidemokraatit lahden toisella puolella. Lehdistöllä olisi erinomainen tilaisuus esittää tarkentavia kysymyksiä maahanmuutosta Biaudet:lle, Karille, Anderssonille, Tuppuraiselle, Haavistolle, Niinistölle, Orpolle, Sipilälle ja kaikille muille idiooteille, jotka ovat lehdistön ilmasuojasta saaneet häpäistä persuja viimeiset 10 vuotta. Niitä kysymyksiä ei tule, koska persuja ei oteta leikkiin mukaan, koska persut on tuomittu pahoiksi ja sitä ei muuta edes se asia, että persut ovat käytännössä olleet täysin oikeassa. Ikävät kysymykset pilaisivat hyvän lehdistön hellimän suuren kertomuksen. Hupaisinta on ehkä lehdistön ihmettely vaihtoehtomedioita kohtaan, siis ihmettely seurausta kohtaan, minkä valtalehdistö itse on umpivinolla maahanmuuttouutisoinnillaan luonut.
2015 alusta.. Saatiinko tuottavuusloikka, tuliko syyrialaisia, tuliko naisia ja lapsia, oliko se keneltäkään pois, oliko rikollisuus rasistien öyhötystä, oliko segregoituminen rasistien öyhötystä, toimiko "kunnon kotoutus", tuliko pakolaisia jne.. Euroopassa lyödään liinoja kiinni joka puolella, koska tällaiset siirtolaisvirrat eivät ole ratkaisu mihinkään ongelmaan, päin vastoin. Sivistyneistö, moraaliposeeraajat, poliittisesti korrektit ja suvakoitunut lehdistö ei missään maassa uskonut kriittisiä. Monta miljardia laitettiin kankkulan kaivoon? Monta vielä laitetaan? Saatiin turvapaikkaturisteja kivalle keikalle Suomeen. Samalla esimerkiksi ikääntyvien ihmisten on yhä hankalampi saada tarvitsemaansa hoitoa, koska se on niin kallista ja ihminen on tuottamaton. Täytyy priorisoida. Annetaan laittomasti maassa oleville kaikki terveyspalvelut joka puolella, eikö vaan? Siis sille porukalle jonka piti olla sotaa ja vainoa pakenevia, mutta eivät nyt kuitenkaan olleet. Persut varmaan hypnotisoivat Migrin virkamiehet?
Jokainen joka persuksi lähtee ehdolle, tai tulee valituksi esimerkiksi kunnanvaltuustoon, ottaa tietoisen riskin. He tekevät sen kuitenkin siitä syystä, etteivät kestä sitä paskaa mitä te suvakit meille tyrkytätte. Olen itse yksi niistä jotka menettivät työpaikkansa poliittisista syistä, juuri näiden punavihreiden inkvisiittorien painostus ja ilmiantopartioiden vuoksi. Perheeni vuoksi en lähtenyt taistelemaan oikeuksistani, en halunnut asettaa lapsiani ikävään asemaan. Omalla kohdallani se lopulta koitui siunaukseksi, en katkeroitunut, vaan saavutin jotain parempaa.
Timbit. Ymmärsit aivan oikein, tuhota.