Mistä vitusta tuohon revitään se pari minuuttia?
Ei nyt sentään vitusta, mutta vika on minun, koska en kirjautunut sisään faceen ja twitteriin verratakseni aikoja. Itse tapahtumaahan se ei muuta kumpaankaan suuntaan. Joko Halla-aho operoi tai ei operoinut, sillä puhutaan (Härkösen mukaan) sadoista vihaviesteistä.
Mitenniin operoi tai ei operoinut? Halliksella on iso kannattajajoukko ja muutama sata "vitun suvakkihuora" viestiä nyt tulee jo tusinan käyttäjän näppäimistöstä. En millään käsitä että miksi tässä olisi pakko olla jokin etukäteen tarkasti sovittu kohdentaminen..
Toki, mutta kuten tuossa toisessakin ketjussa, luotan Härkösen sanaan. En muuta voi. Härkönen kuitenkin kirjoitti:
"Olen voimakkaan, Halla-Ahon masinoiman some-hyökkäyksen kohteena. Vihaviestejä tulvii kaikista viestintäkanavista".
Tuo masinointi voi nyt tarkoittaa vaikka sitä, että mestari tietää oman somevaikutuksen ja jakamalla MV-lehden linkin ja kyseenalaistamalla alkuperäisen TS:n jutun hän saa porukkaa liikkeelle.
Tuossa jo aiemmin kirjoitin, mutta onko tuo nyt pakko ottaa noin kirjaimellisesti?
Mihin asti Halla-ahon vastuu jatkuu? Oletko sinä vastuussa jos lähetän vihapostia Halla-aholle sinun viestien inspiroimana?
Ihan hyvä kysymys. Jos julkisuudessa sinkoaa syytöksiä, voi toki puolustautua sillä, että onko nyt pakko ottaa niin kirjaimellisesti. Ellen muista väärin, joku on tätä oikeudessa kokeillutkin.
"Halla-ahon masinoima" voi aivan hyvin viitata myös hänen jakamaan linkkiin. Miehellä on vahva some-vaikutus ja vankka fanijoukko. Toki jos sen haluaa ymmärtää yksiselitteisesti niin se on jokaisen oma asia. Enemmänkin vaikuttaa säälittävältä saivartelulta minulle.
Tuo ja Huhtasaaren "keskitysleirikuva" kertovat oleellisen persupuolueen nykylinjasta.myös Halla-ahon uskottavuus on about nollassa kun MV-lehden linkkiä jakaa.
Totta kai. Mutta toivottavasti Suomessa toimitaan edelleen kuten nyt on toimittu. Kun syyttää jotain henkilöä julkisesti vihaviestien organisoinnista, kyseessä on poliisiasia. Tämä pätee niin tavalliseen kansalaiseen kuin puoluejohtajiin. Samalla tavalla toimitaan mm. rasisimin suhteen. Et voi heittää rasistista herjaa vaikkapa jostain kansanedustajasta ja todeta sitten. että tarviiko sitä niin tosissaan ottaa. Tuomiohan siitä tulee silti. Kuten pitääkin,
...Se että sinä tai minä en Halla-ahosta ja persuista tykkää, ei vaikuta kuitenkaan heidän oikeuksiinsa tai Suomen lakiin.
Mikähän on rikos, mitä tässä mahdollisesti tutkitaan? Mielestäni poliitikkoja tölvitään paljon pahemminkin julkisuudessa, eikä tuomioita ole tullut.
Joudut nykyään aika usein vakuuttamaan, ettet pidä Halla-ahosta, mutta olet yllättävän usein Mestarin kanssa samaa mieltä. Tämä viimeinen oli todellinen riman alitus, nyt Perussuomalaiset ovat siirtyneet populismissaan vastenmieliselle tasolle.
Tuo ja Huhtasaaren "keskitysleirikuva" kertovat oleellisen persupuolueen nykylinjasta.
Mikähän on rikos, mitä tässä mahdollisesti tutkitaan? Mielestäni poliitikkoja tölvitään paljon pahemminkin julkisuudessa, eikä tuomioita ole tullut.
Tuo ja Huhtasaaren "keskitysleirikuva" kertovat oleellisen persupuolueen nykylinjasta.
En kirjoittanut rikoksesta, kuten huomaat, kun luet tekstini. Poliisi kuitenkin ilmoitti tutkivansa tapahtuneen, halusi Härkönen sitä tai. Kai heillä on siihen laillinen syy.
Ymmärsin, että tutkinnan kohteena ovat Härköselle lähetetyt vihaviestit, ei Härkösen lausunto.
Vaatii kyllä aikamoisen pahaa tahtoa nähdä kuvassa keskitysleiri. Minä näen siinä viestin, jossa aita kuvaa valtion rajaa. Sen portti on jopa ehdollisesti (paperit) auki.
Mauton se silti on, mutta ei kai homma liioitellen hyväksi muutu.
Samoin olen ymmärtänyt. Koska en ole tutkija, otin kantaa myös Härkösen kirjoitukseen. En pidä sitä asiallisena, jos Halla-aho ei ole toiminut väitetyllä tavalla...