Mr. Penguin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Tämä on aivan paras: "Itse en ole huomannut mitään ongelmia, joten mitään ongelmia ei voi olla!" :DIhan mielenkiinnosta, missäpäin Suomea näihin laumoihin erityisesti törmää tai olisiko jopa joitain referenssiä heittää esim. näistä "sotilasoperaatioista" tai siis eksakteista paikoista, joissa ko. toiminnalle olisi tarvetta, kun kukaan muu ei mitään voi. Tämä siis ihan kaikella ystävyydellä ja mielenkiinnolla.
Itse olen Helsingissä asunut vuodesta 2002 ja en oikeastaan mitään erityistä muutosta ole eriväristen ihmisten määrässä huomannut.
Valoja päälle nyt. Internetin ihmeellinen maailma on täynnä esimerkkejä siitä miten "hienosti" tämä monikulttuurisuus ympäri Eurooppaa on toiminut. Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin, jossa on jo No Go-alueita ja raiskauksia aivan kammottava määrä, kiitos uusruotsalaisten. Näin huonosti eivät onneksi asiat vielä Suomessa ole, mutta tällä nykyisellä löyhällä maahanmuuttopolitiikalla terrorismi ja sharia-laki löytänevät tiensä tännekin. Toki kaikki jotka ovat tästä huolissaan leimataan rasisteiksi ja natseiksi, näin te kuplassa elävät saatte tapettua kaiken keskustelun aiheesta. Onneksi se ei tule enää kuitenkaan toimimaan, nyt on Halla-ahon aika. Maahanmuuttokriittisyydestä tulee vihdoikin valtavirtaa ja sekös suvaitsevaistoa vituttaa.