Halla-ahohan on naistensa/perheidensä lukumäärän perusteella kuin kunnon musulmaani.
Tässä näemmä se homman pihvi onkin, lainaus Nuivasta manifestista.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.
Halla-ahohan on naistensa/perheidensä lukumäärän perusteella kuin kunnon musulmaani.
Halla-aho on kuitenkin myynyt itseään naistenlehdissä perheensä ympäröimänä ja asettunut myös homoliittoja vastaan.
Kanerva erotettiin näillä perustein:
Tässä näemmä se homman pihvi onkin, lainaus Nuivasta manifestista.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.
Terho ja Halla-aho ovat tänään A-studion tentattavana. Valitettavasti ohjelman vetää Marja Sannikka, joten laadukasta journalismia ei ole luvassa Ylenkään puolelta.
Amatöörimäisyyttä osoittaa, että päästää vahingon tapahtumaan (sisältää tietyn oletuksen).
A-Studiossa haastateltiin Halla-ahon kannattajia ja kun heitä kuunteli, niin pelolle on annettu valta...
Olenko antanut pelolle vallan? Riskejä minimoiva, tulevaa ennakoiva lällärijätkä?
Ei muuta kuin erikoistutkija Keijo Tähti tutkimaan että lauettiinko suuhun vai siniselle mekolle vai sikariin.
Minusta Halla-aholta aika suoraselkäinen lausunto tähän kohuun.
Jussi Halla-aho kommentoi uutista avioliiton ulkopuolisesta lapsesta Facebookissa: "Olen tehnyt yksityiselämässäni virheitä"
En ymmärrä äitiä, joka tuo lapsen julkisuuteen tuolla tavalla. Tässä kohtaa olen samaa mieltä Halla-ahon kanssa, julkisuus on kiusallisinta syyttömälle osapuolelle.
Syytön osapuoli tuskin tajuaa höykäsen pölähtävää tästä julkisuudesta vielä vuosiin ja sitten kun tajuaa on Halal-aho muisto vain.
Olenko ainoa, jota tässä häiritsee eniten se, että Suomen Kuvalehti on julkaissut yhden poliitikon siviilielämää koskevan uutisen? En ole Halla-ahon tai perussuomalaisten äänestäjä, mutta Suomen Kuvalehden lukijana olen pettynyt ja haluaisinkin kuulla päätoimittaja Pernaan perustelun sille, miksi asia on niin merkittävä, että Suomen Kuvalehden pitää kirjoittaa siitä. Halla-aholla on avioton lapsi. Mitä sitten.
Tämän jälkeen uskon Halla-ahon puheisiin paljon paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Luulin, että hän on vakautta ja perinteisiä arvoja kannattava mies, mutta totuus vaikuttaa toisenlaiselta. Kahdeksan vuoden suhdetta ei muuten selitetä.
"Sori ei kiinnosta" Olisi Hjallis ottanut ajoissa vastuunsa - myös median suhteen. Kyllä nämä tulee aina eteen. SK:ta mitenkään puolustelematta, mutta tämähän lähti lopulta äidin fb kirjoituksesta? Ko herran mielikuvaan tämä ei hlökohtaisesti vaikuta mitenkään. @TosiFaniNiin tai näin, minusta on halpamaista nostaa pieni lapsi keskiöön tällaisessa tilanteessa.
Toimittaja kysyi Terholta, pelkääkö hän enemmän liikenteessä loukkaantumista vai terrori-iskussa loukkaantumista. Terhon mukaan "tiedämme kyllä tilastot siitä, että liikenteessä kuoleminen on ikään kuin todennäköisempää". Mikä helvetin "ikään kuin"?
Syytön osapuoli tuskin tajuaa höykäsen pölähtävää tästä julkisuudesta vielä vuosiin ja sitten kun tajuaa on Halal-aho muisto vain.
Terhon mukaan "tiedämme kyllä tilastot siitä, että liikenteessä kuoleminen on ikään kuin todennäköisempää". Mikä helvetin "ikään kuin"? Onko kymmenen ikään kuin suurempi luku kuin yksi? Onko kauas ikään kuin pitkä matka? Onko vesi ikään kuin märkää? Tuleeko viinasta ikään kuin humalaan?
Lyhytaikaiset vs. pitkäaikaiset vaikutukset. Liikenteessä x määrä henkilöitä kuolee/onnettomuus, mutta terrorismi voi eskaloitua helpommin, jolloin uhrit eivät ole laskettavissa suoraan iskuista.