Perussuomalaiset

  • 5 568 207
  • 44 578

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Terhi Kiemunki teki tutkintapyynnön itsestään (linkki vie IS:n juttuun aiheesta)

Nyt alkaa kyllä olla uhriutuminen huipussaan. Ensin lauotaan idioottimaisuuksia lapsista, sitten puolustellaan yhtä idioottimaisesti ja lopulta mennään poliisisedän luo pyytämään että yhyy, tutki nyt tää juttu ja todista kaikille etten mä ole tehnyt mitään väärää. Ei ole soveliaita sanoja kertomaan, mitä tuosta muijasta ajattelen.

Kiemungilla kuten monella muullakin perussuomalaisella näyttäisi olevan ongelmana ymmärtää yhtä elämän perusasiaa: vaikka jokin asia ei ole kielletty tai edes laitonta, niin se ei välttämättä ole järkevää. Edelleenkään ei ole laitonta olla tyhmä.

Rasimismia tai ei, niin idioottimaista tekstiä se ei oli.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Terhi Kiemunki teki tutkintapyynnön itsestään (linkki vie IS:n juttuun aiheesta)

Nyt alkaa kyllä olla uhriutuminen huipussaan. Ensin lauotaan idioottimaisuuksia lapsista, sitten puolustellaan yhtä idioottimaisesti ja lopulta mennään poliisisedän luo pyytämään että yhyy, tutki nyt tää juttu ja todista kaikille etten mä ole tehnyt mitään väärää. Ei ole soveliaita sanoja kertomaan, mitä tuosta muijasta ajattelen.

Jokohan se Kiemungin tutkintapyyntö Ylen Pakolais-ilta ohjelmasta on otettu käsittelyyn. On kyllä harvinaisen hölmö ihminen tämä Kiemunki.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kiemungilla kuten monella muullakin perussuomalaisella näyttäisi olevan ongelmana ymmärtää yhtä elämän perusasiaa: vaikka jokin asia ei ole kielletty tai edes laitonta, niin se ei välttämättä ole järkevää. Edelleenkään ei ole laitonta olla tyhmä.

Rasimismia tai ei, niin idioottimaista tekstiä se ei oli.

No, esim. useampi rasmuslainen on ollut telkeämässä Kiemunkia vankilaan loppuiäkseen, joten kai se on hyvä selvittää, että onko laitonta tapahtunut vai ei?
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
No, esim. useampi rasmuslainen on ollut telkeämässä Kiemunkia vankilaan loppuiäkseen, joten kai se on hyvä selvittää, että onko laitonta tapahtunut vai ei?

Tottakai. Tosin toivottavasti Kiemunki ei sitten missään vaiheessa tulevaisuudessa sössötä mistään poliisin resurssipulasta kun on itse haaskaamassa sen aikaa larpatessaan marttyyriä.
 

Tuamas

Jäsen
Tyhmyys ja rasismi eivät vieläkään ole laittomuuksia, eikä se että poliisi toteaa tämän, vapauta siitä, että toiminta olisi voinut olla tyhmää ja/tai rasistista.

Jotenkin tosiaan hirveän hankala yhtälö näille pers-uunoille.

Ps. Deen rinnastushan indikoi, että persut ovat yhtä vajaata sakkia, kuin rasmuksen himmeimmät lamput.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tyhmyys ja rasismi eivät vieläkään ole laittomuuksia, eikä se että poliisi toteaa tämän, vapauta siitä, että toiminta olisi voinut olla tyhmää ja/tai rasistista.

Vieläkö kerrot, että missä olen väittänyt noin? Minä olen ihan Tiina Elovaaran linjoilla tässä asiassa, olen sen jo aiemminkin ilmaissut. Mutta jos suvaitsevaiset vaativat elinkautista, niin kai siinä joku rikos on sitten tapahtunut ja oikeus sen tuomion sitten antaa. Näin yleensä toimitaan.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Vieläkö kerrot, että missä olen väittänyt noin? Minä olen ihan Tiina Elovaaran linjoilla tässä asiassa, olen sen jo aiemminkin ilmaissut. Mutta jos suvaitsevaiset vaativat elinkautista, niin kai siinä joku rikos on sitten tapahtunut ja oikeus sen tuomion sitten antaa. Näin yleensä toimitaan.

Eli rasmuslaiset=suvaitsevaiset. Luulin juttujen perusteella että näitä suvakkeja olisi paljon enempi mutta hyvä etten tehnyt mitään ylimääräisiä olettamuksia.
 

Tuamas

Jäsen
Vieläkö kerrot, että missä olen väittänyt noin? Minä olen ihan Tiina Elovaaran linjoilla tässä asiassa, olen sen jo aiemminkin ilmaissut. Mutta jos suvaitsevaiset vaativat elinkautista, niin kai siinä joku rikos on sitten tapahtunut ja oikeus sen tuomion sitten antaa. Näin yleensä toimitaan.

Ja vielä kun kerrot, missä olen väittänyt sinun väittäneen noin?

Pers-uunot viittasi akseliin Kiemunki-Hakkarainen-Putkonen.

Suvaitsevaiset=muutama rasmus-uuno.

Mites niitten yleistysten kanssa olikaan?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ville Niinistö kuittailee somessa @Action Bronsonin sanankääntein.

"Suomalaisten mielestä luotettavin organisaatio on Suomen Punainen Risti.
Listan viimeinen eli epäluotettavin on perussuomalainen puolue.
Kyllä kansa tietää."

Perussuomalaiset on työväenpuolue ilman sosialismia, kohta se on puolue ilman äänestäjiä. Olisi hauska tietää mikä tulos olisi ollut jos persujen tilalla olisi ollut Timo Soini, luultavasti sama.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Koskahan kansa tietäisi vaalipäivänä? Vasemmisto-viher-demari voittoa odotellessa, eiks jeh?

Jos voittaisivat, niin nämä oman elämänsä Arhinmäet vänkäisivät keskenään tekemättä ensimmäistäkään päätöstä mistään missään ikinä. Se toki on parempi, kuin tekisi alvariinsa paskoja päätöksiä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nyt kun Kiemunki on erotettu Pirkanmaan piirin varapuheenjohtajan paikalta, onko jollain päivitettyä listaa siitä, kuinka moni perussuomalainen on erotettu puolueesta?
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Nyt kun Kiemunki on erotettu Pirkanmaan piirin varapuheenjohtajan paikalta, onko jollain päivitettyä listaa siitä, kuinka moni perussuomalainen on erotettu puolueesta?
Tuohon en osaa sanoa, mutta ei sitä puolueesta erotettu. Jatkaa piirihallituksessa ja ilmeisesti myös Mäkipään avustajana. Tämä on vain valkopesua mediassa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tuohon en osaa sanoa, mutta ei sitä puolueesta erotettu. Jatkaa piirihallituksessa ja ilmeisesti myös Mäkipään avustajana. Tämä on vain valkopesua mediassa.

Ei niin. En kirjoittanut ajatuksella aikaisempaa viestiäni. Piti kysyä, kuinka moni on erotettu joko puolueesta tai luottamustehtävästä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olen jo pitkään pitänyt Sampo Terhoa älykkäimpänä persupoliitikkona ja näkemykseni vain vahvistui luettuani Terhon kannanoton 16 yleiseen perusteluun pakkoruotsin puolella. Terho arvatenkin tyrmäsi jokaisen niistä ja mielestäni "Tammenterhon"(copyright meikäläisen isäpappa) perustelut ovat kestävällä pohjalla.

Asiapoliitikko ehdottomasti, vaan liekö liian "anti-persu" seuraavaksi puheenjohtajaksi?

https://www.suomenuutiset.fi/kansal...atukea-pakkoruotsille-ei-ole-jarkiperusteita/(Linkki Suomen uutisten juttuun, jossa Terho ottaa kantaa pakkoruotsiin)
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hölmöläispuolueen Tampereen osasto tiedottaa, että se seisoo yksimielisesti Kiemungin takana ja tuomitsee "vääristelevään uutisointiin perustuvan poliittisen ajojahdin".

Tampereen perussuomalaiset tukee Terhi Kiemunkia | Yle Uutiset | yle.fi
Jos en paremmin tietäisi, voisin epäillä, että kyseessä on nerokas poliittinen satiiri. Nyt taitaa kuitenkin olla niin, että Tampereen perusihmiset ovat tosissaan.

Lienee jo yhdentekevää, miten persut näihin kriiseihin reagoivat, sillä uskottavuus meni jo vuosia sitten vastaavien tapahtumien ponnahdellessa pinnalle.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Lienee jo yhdentekevää, miten persut näihin kriiseihin reagoivat, sillä uskottavuus meni jo vuosia sitten vastaavien tapahtumien ponnahdellessa pinnalle.
Ovathan persut erottaneet ainakin James Hirvisaaren ja Olli Sademiehen puolueesta ja Jussi Halla-ahon eduskuntaryhmästä kahden viikon ajaksi, koska he esittivät typeriä lausuntoja/aiheuttivat kohuja. Mestarin potkiminen edes määräajaksi ulos oli persuilta aika kova veto, koska oikein suuttuessaan JHA olisi voinut jättää puolueen pysyvästi, mikä taaseen olisi tarkoittanut kannatuksen laskua.

En sanoisi uskottavuuden menneen.

E: Ja saihan se Kiemunki lähtöpassit Pirkanmaan piirin varapuheenjohtajan paikalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös