Tämähän siinä jäi mieltä kaivelemaan, tämän bossin sanoin (ainakin haastattelun mukaan) päämääränä on yksi pohjoismainen kansallissosialistinen valtio, mitään mainintoja mistään liittovaltioista ei ollu ja mielikuva jäi, että koko paskan nimi olisi sitten ruotsi, ihan niinkuin entisinä hyvinä aikoina. Me kai sitten oltais taas se östland.
Itse nämä valopäät ovat ristineet tämän pohjoismaisen valtion "Pohjoiseksi valtakunnaksi". Johon siis kuuluisivat ainakin nykyiset rappiossa ja juutalaisen globaalikapitalismin sekä monikultturin ikeessä piehtaroivat Norja, Ruotsi ja Suomi. Missään ei toisaan mainita mitään liittovaltiorakenteesta tai autonomiasta. Valtakunnasta puhutaan.
Ristiriitaahan noissa jutuissa on, kun ensin mainitaan SVL:n tehtäväksi
"suojella suomalaista historiaa, kulttuuria ja suomalaista identiteettiä. Taistelemme integraatiota ja kulttuurista rappiota vastaan sekä vastustamme uhkaavaa kansamme sulautumista muiden rotujen ja kansanryhmien kanssa."
Tuo SVL:n oululainen valtakunnanjohtaja, Tahvanais Juuso, muuten otti myös Twitterissä kantaa Ollin tekstiin:
"Immosessa on johtaja-ainesta, täytyy myöntää, mutta minä olen silti fûhrer" (26.7.)
Muutama päivä tämän jälkeen Juusolla oli Ollille asiaa:
"Tehtiin mitä piti! Lupasit aktivistipisteitä, maksa velkas rotta! @ Immonen Olli" (1.8.)
Ja edelleen:
"Te ette ikinä voita meitä, sillä meillä on tukijoita ja ymmärtäjiä aina hallituspuoluetta myöten. # Perussuomalaiset" (2.8.)
(Tämän tviitin alla on kiva keskustelu)
Melkoista tekstiä tuottaa muutenkin tämä führer Tahvanainen:
"Tulevassa kansallissosialistisessa pohjolassa ei tarvitse huolehtia yhteenotoista vastapuolen kanssa,
koska vastapuoli on uunitettu" (3.8.)
Olli vois aloittaa vaikka siitä, että kiistää kaikki yhteydet tähän kaveriin ja samaten irtisanoutuisi kaikesta, mitä SVL julistaa. Vois myös ilmoittaa, että Tahvanainen on epätoivottu henkilö hänen lähelläänkään. Moni kansanedustaja sen tekisi, miksi ei Olli?