Hangon keksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Onkohan tuo Kankaanniemi oikeasti kääntynyt aatteiltaan perussuomalaiseksi vai onko kyseessä vain KD:n puoluekoneiston lähettämä Troijan hevonen?
Kankaanniemi on vannoutunut EU-vastustaja. Käsittääkseni hän hän turhautui KD:n EU-myönteisyyteen kuluneella hallituskaudella ja loikkasikin persuihin. Perussuomalaisethan ovat Kankaanniemelle mieluisan konservatiivinen puolue, joka kaiken lisäksi on EU-kriittinen.Onkohan tuo Kankaanniemi oikeasti kääntynyt aatteiltaan perussuomalaiseksi vai onko kyseessä vain KD:n puoluekoneiston lähettämä Troijan hevonen?
Jos ajattelen, kuka tulee ensimmäisenä mieleeni ihmisestä joka käy vähän "hitaalla", niin sehän on Toimi Kankaanniemi. Tämä siis täysin ulkoisen olemuksen ja julkisuuskuvan perusteella, tietämättä hänen älynlahjoistaan. Voihan hän todellisuudessa olla terävä kuin partaveitsi ja varmasti Uuraisten halutuin ukkomies heti Aki Palsanmäen jälkeen.Olen aina pitänyt Toimi Kankaanniemeä jonkinlaisena hitaana tossukkana, joka ei oikein osaa. Tämä tapaus vain vahvistaa saamaani mielikuvaa. En silti näe Kankaanniemeä minään pervona, paremminkin vanhana ressukkana, joka ei taaskaan oikein osannut.
Ei, vaan persunaisten kosto.Tämähän on selkeästi metiaan pesiytyneiden lesboateistifeministikommareiden salajuoni...
Eduskuntavaalien tulosillassa kuvattu video suututti Toimi Kankaanniemeltä viestejä saaneet naiset.
Sanomalehti Keskisuomalaisen toimittaja haastatteli Toimi Kankaanniemeä eduskuntavaalien vaalivalvojaisissa viime kuussa.
Videolla Kankaanniemi ottaa kantaa perussuomalaisten puoluetoveriensa aiempiin hölmöilyihin.....Kankaanniemeltä viestejä saaneet naiset eivät lausunnosta pitäneet, vaan he päättivät ottaa yhteyttä Keskisuomalaiseen.
Heistä oli outoa, että kansanedustaja moralisoi toisia, mutta lähettelee itse sopimattomia viestejä.
Olipas mietoa, "Nussittuna nukkuisit paremmin", ja kaiken lisäjksi tuo taitaa pitää melko usein paikkansakin. Eipä siinä, itselläni ei ole varaa arvostella Kankaanniemeä, Kanervaa tai Kantolaakaan, mutta onneksi moralisteja muutoin tuntuu palsta olevan pullollaan.
En ymmärrä missä vaiheessa seksistä ja iskuyrityksistä on tullut valtaväestölle suuri saatana, kun itseäkin panettaa monta kertaa päivässä ja mielestäni seksi ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen kuuluu olennaisena osana normaalin ihmisen elämään. Ehkäpä vika onkin meikäläisessä.
Arvostelu tuskin kohdistuu vonkaamiseen, vaan kaksinaismoralismiin. Kankaanniemi on esiintynyt aiemmin hyvin korkeamoraalisena henkilönä.
Jokainen mies pettää, kun sopiva nainen ja sopiva tilaisuus tulee eteen.
Taisi eduskunnan puhemiehen pesti karata käsistä nyt.
Tuota Lindströmin reaktiota ekaan IS:n juttuun voi verrata siihen Pirkko Lerner-Ruohosen reaktioon Helena Erosen hihamerkki-kohuun jossa Turun Sanomien kehystäjä Kari Vainion ja Uuden Suomen Markku Huuskon epäpyhällä allianssilla "ymmärrettiin" pakina sanantarkasti (jota pidän yhtenä Suomen journalismin mustista hetkistä) ja tungettiin mikrofoni Lerner-Ruohosen nokan eteen joka päätti reagoida tuomitsemalla teon tietämättä mistä oli kyse.Soini ja Lindström kuitenkin tekivät sen mitä tehtävissä oli ja vihelsivät pelin tarpeeksi nopeasti poikki.
"-No, ryhmäjohtaja ei tuumaa tällaisesta yhtään mitään ennen kuin on jutellut Toimin kanssa.
- ,Kuule jos nyt kuulen sinulta ensimmäisen kerran asiasta, niin en minä lähde mitään sanomaan ennen kuin olen keskustellut hehkilön kanssa ja tiedän mistä on kysymys.
-No, en minä lähde nyt kommentoimaan millään lailla. Juttelen ensin hänen kanssaan. Se on minun politiikkaani.
No eipä ollut yllätys tämä viesti. Kuinka saatanan juntti voi ihminen olla, kun pitää jotain nussimistekstareita iskuyrityksenä? Mä olen aina ihmetellyt mitä niiden ihmisten päässä liikkuu, jotka lähettelee naisille kuvia omista vehkeistään yms. Nyt selvisi sekin.Olipas mietoa, "Nussittuna nukkuisit paremmin", ja kaiken lisäjksi tuo taitaa pitää melko usein paikkansakin. Eipä siinä, itselläni ei ole varaa arvostella Kankaanniemeä, Kanervaa tai Kantolaakaan, mutta onneksi moralisteja muutoin tuntuu palsta olevan pullollaan.
En ymmärrä missä vaiheessa seksistä ja iskuyrityksistä on tullut valtaväestölle suuri saatana, kun itseäkin panettaa monta kertaa päivässä ja mielestäni seksi ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostuminen kuuluu olennaisena osana normaalin ihmisen elämään. Ehkäpä vika onkin meikäläisessä.
Itse asiassa alle puolet miehistä pettää sopivan tilaisuuden tullen. Ne pettäjämiehet vaan selittelee tekojaan sillä, että kyllähän kaikki muutkin.Jokainen mies pettää, kun sopiva nainen ja sopiva tilaisuus tulee eteen.
Olen istunut varattuna noin kolmekymppisenä miehenä kahden viikon työmatkalla baarissa, missä oli vain 11 helvetin hyvän näköistä huoraa ja minä. Kaikki kävivät vuorotellen ehdottamassa, mutta pysyin kovana ja ajattelin, että aamulla pitää kuitenkin katsoa peiliin. Tuota nuorempana olisin ehkä jossain tilanteessa saattanut sortua, mutta en enää tuossa vaiheessa enkä vanhemmiten missään tapauksessa. Se olisi kovin typerää ja vituttaisi varmasti jälkikäteen. En usko millään, että kaikki miehet pettäisivät, omalle kohdalleni en ainakaan voi kuvitella sellaista tilannetta.
Molemmat taitaa olla helluntalaisia, jos olen oikein ymmärtänyt. Siellä ollaan varmaan tyytyväisiä, kun on ihan kaksin kappalein kansanedustajia toimimassa mallina kaikille helluntalaisille...Aivan huvikseni heitän salaliittoteorian: Keski-Suomesta menivät läpi Toimi ja Teuvo...
Paskan marjat. Älä yritä vetää koko sukupuolta tuollaiseen mukaan. Ehkä jossain konservatiivipiireissä tuollainen onkin normi.Jokainen mies pettää, kun sopiva nainen ja sopiva tilaisuus tulee eteen.
Sieltä nousi ilmeisesti ainakin yksi tuollainen juntti. Vai onko jossain todistettu, että Kankaanniemen nussimisviesti oli iskuyritys?No eipä ollut yllätys tämä viesti. Kuinka saatanan juntti voi ihminen olla, kun pitää jotain nussimistekstareita iskuyrityksenä?
Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.Opetelkaa käyttäytymään, niin ehkä teitä voi joskus onnistaakin.
Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.
Ei lähde sonnikisoihin kiitos vaan. Mulle on viimeiset 20 vuotta riittänyt oma vaimo petipuuhissa ja riittää jatkossakin. Meitä kunnollisia miehiä on miehistä kuitenkin selvä enemmistö, nussimistekstarifanit on pieni iljettävä vähemmistö. Nussimistekstarifanittajien oikaisuun ei tarvita mahtisonnia, riittää kun ajattelee muutaman sekunnin yläpäällään alapään sijaan.Nyt lienee jatkoajan mahtisonni löytynyt. Sen verran kovalla varmuudella tulee toimintaohjeita.