Taitaa olla suvakkimedian salaliitto tämä, että julkisiin debatteihin kutsutaan niin usein eduskuntaryhmien puheenjohtajia!
Taitaa olla vihervassarien mielipuuhaa keksiä mielipiteitä muille. Keskittäisitte mieluummin tuon kaiken energian johonkin hyödylliseen. Esimerkiksi omien säästökohteiden keksimiseen. Palan yhä halusta kuulla arvon vasemmistopopulistien omat ratkaisut.
Tuo
@Styge n provokaatio on sitten sitä luokkaa, että jos siihen vastaisin edes puoliksikaan samalla mitalla, olisin pitkässä pelikiellossa alta aikayksikön, joten jätän väliin.
Koomista tässä on se, ettei Vigelius ole ollut asian kanssa millään tavalla kaapissa. Nämä Heikkiset eivät vain osanne esim. lukea.
Mistä siitä olisi voinut lukea? Mulle hänen äänestäjänään asia tuli aivan uutena asiana toissa päivänä. Hyvin pintapuolisesti googlasin että pitäisikö tää tietää ja löysin kaksi aiempaa lähdettä asialle. Joku seksuaalivähemmistöjen lehti sen oli tiennyt jo keväällä. Lisäksi löytyi joku Ylilauta-ketju. Kumpikaan media ei ole seurannassa, joten oli päässyt menemään multa ohi.
Mutta kaapissa olo on aivan väärä ilmaus asialle. Hän on pitänyt yksityiselämänsä yksityisenä, mikä on ollut hänen ratkaisunsa. Monet muutkin poliitikot toimivat samoin, seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta. Kansanedustajien ja ministerienkin puolisot ovat harvoin julkisuuden henkilöitä. Tuossa itsenäisyyspäivän tilaisuudessa yksityiselämää raotetaan sitten hieman. Se on sen tilaisuuden luonne. Ja varmaan samalla myös suosion salaisuus. Jos julkisuuden henkilöt tulisivat yksinään kättelemään presidenttiä, tuskin sitä juuri kukaan katsoisi.
Oli luonnollista, että Vigelius tuli paikalle oman puolisonsa kanssa ja varmaan myös hänelle luontainen tapa tehdä asia tiettäväksi. Ei ehkä jatkossakaan korosta asiaa sen enempää. Esimerkiksi Tynkkynen toimii toisin ja sekin on minulle fine, jos Vigelius alkaa ottaa mallia. Kunkin poliitikon oma ratkaisu, jossa on puolensa ja puolensa. Mua ei kiinnosta yksityiselämät, oli ne julkisia tai ei, politiikka vain kiinnostaa. Molempia oon äänestänyt ja molempia äänestän jatkossakin, jos katson parhaiksi ehdokkaiksi.