Oli toki viime kuntavaaleissa persujen ehdokkaana.
Eli lähti saman pesuveden mukana kuin siniset huijarit, mutta valikoitui Keskusta-Väyrysen kätyriksi 7 tähden liikkeeseen.
Oli toki viime kuntavaaleissa persujen ehdokkaana.
Höh, Kaivanto oli Levyraadissa ihan leppoisa tapaus. Tarpeeksi kauan kun näitä kylähulluja pomppii esiin hajatelmineen, niin Timo Soini ei enää näyttäydykään minään palatsivallankumouksen uhriksi joutuneelta luuserilta, vaan PS:n viimeisten kunnian päivien johtajana. Ennen kun siitä siis tuli kaikkien aikojen friikkisirkus.
Kaivanto asuu näköjään Argentiinassa.
Hyvin huomaa täälläkin että Hesarin gallup kertoi persujen kannatuksen jatkaneen laskua ja demareiden kannatuksen nousua. Sellainen paniikin omainen haukkuminen hallituksen toimia vastaan ja persujen kehuminen on ollut käynnissä tänään.
Hyvin huomaa täälläkin että Hesarin gallup kertoi persujen kannatuksen jatkaneen laskua ja demareiden kannatuksen nousua. Sellainen paniikin omainen haukkuminen hallituksen toimia vastaan ja persujen kehuminen on ollut käynnissä tänään.
Halla-Ahon takana, muulta ryhmältä puuttuu ns. kapasiteetti nostaa profiiliaan. On vaikea kuvitella Pulkkiselta, Hakkaraiselta tai Huhtasaarelta tuon tason tekstiä vaikkakin tuo vakuutusyhtiö höpinä on täyttä tuubaa.Harmi, että puolueensa ei ole kyennyt samaan profiilin nostoon kuin mies itse.
Ne on noi perussuomalaiset, on ne kyllä lunkia porukkaa! Tähän Kummeleiden pääministerit.Persujen uuden nuorisojärjestön toimijoilla on kriisiaikanaki pientä yhteiskunnallista annettavaa. Jaa, ne natsitko on nyt sitten siivottu pois?
Toisaalta, mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Kyllähän tässä miettii sitä, miten alas nämä voivatkaan vajota.
Persujen uuden nuorisojärjestön toimijoilla on kriisiaikanaki pientä yhteiskunnallista annettavaa. Jaa, ne natsitko on nyt sitten siivottu pois?
Toisaalta, mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Kyllähän tässä miettii sitä, miten alas nämä voivatkaan vajota.
Persujen uuden nuorisojärjestön toimijoilla on kriisiaikanaki pientä yhteiskunnallista annettavaa. Jaa, ne natsitko on nyt sitten siivottu pois?
Esim. myös Jani Mäkelä on myös osoittautunut tässä vuoden aikana todella uunoksi jätkäksi twitter-ulostulojensa perusteella.
Se on muuten jopa hieman jännä, että Päivi Räsänen nauttii Suomen virallista "kielletään kaikki" -mainetta. Se ei ole tietenkään täysin ansaitsematon, mutta milloin tosiaan Persut ovat jotain ehdottaneet rakentavaa tai muuta kuin jonkun kieltämistä tai estämistä?Sen mitä Twitterissä tulee käytyä, niin tässä on kansanedustajista se kaikkein turhin tapaus. Normi-työpaikassa tällaisella tyypillä ei olisi mitään mahdollisuuksia minkäänlaiseen urakehitykseen. Uskomatonta valitus- ja haukkumistulvaa kaikesta joka päivä, eikä mitään rakentavaa ikinä.
Ei tuossa ole valheen sanaa, tuo kaikki on itse asiassa totta. Tarkoituksellisen harhaanjohtavaa kylläkin, jotta hänen juttunsa yhä yhdistettäisiin perussuomalaisiin. Kuten varmaan tiedät, Perussuomalaiset Nuoret ei enää ole Perussuomalaiset rp.:n jäsenyhdistys, voimakkaiden aatteellisten ristiriitojen vuoksi. Lempäälän kaupunginvaltuustoon Saarelainen valittiin kyllä perussuomalaisten listoilta, mutta sai valtuustoryhmästä pysyvästi kenkää viime vuonna. Jäi sen jäljiltä vielä puolueen jäseneksi, mutta sai puolueestakin kenkää marras-joulukuussa, kun heitteli Auschwitz-läppää ja pääsi valtakunnanuutisiin. Tuli vielä senkin jälkeen valituksi PS-nuorten piirijärjestön varapuheenjohtajaksi, kun siinä järjestössä tuollaisesta diggailtiin.Onko kundi todellakin ex-persu vaikka kertoo twitterissä olevansa "Lempäälän kunnanvaltuutettu, Pirkanmaan PS-Nuorten 1. vpj"? No onpa kyllä lähdekritiikki mennyt vaikeaksi, kun pitäisi tietää, milloin ihmiset itse valehtelee puoluekantansa.
Tämä on erityisen vaikeaa, koska ei voida olla täysin varmoja, onko tämä väittämä hänen omansa vai onko hän vain plagioinut sen joltain muulta. Veikkaan, että hän ei tiedä itsekään mikä on.Onko Huhtasaari kuitenkin persu vielä? Hän itse väittää olevansa. Mitenköhän sen varmistaisi?
Toisaalta merkille pantavaa on myös se, että ihmiset - minä mukaan lukien - voisivat kuvitella tuollaista Perussuomalaisten edustajan suusta. Ehkä sekin kertoo jotain puolueen mediapresenssistä.Virheellistä tietoa on jaettu sosiaalisessa mediassa eteenpäin lähdekritiikittä, koska se tukee omia ennakkoluuloja ja omaa maailmankuvaa. Tämänhän piti olla persujen ja äärioikeiston bravuuri. Oho!
Saattaahan tuo kuvittelu johtua myös omasta asenteestasi. Mutta pääasia on, että kuvitelmasi tukevat omaa agendaasi.Toisaalta merkille pantavaa on myös se, että ihmiset - minä mukaan lukien - voisivat kuvitella tuollaista Perussuomalaisten edustajan suusta. Ehkä sekin kertoo jotain puolueen mediapresenssistä.
Toisaalta merkille pantavaa on myös se, että ihmiset - minä mukaan lukien - voisivat kuvitella tuollaista Perussuomalaisten edustajan suusta. Ehkä sekin kertoo jotain puolueen mediapresenssistä.