Lisää suolaa haavoihin tämän lapsenmurhan tiimoilta
Kysyin itseltäni, että mikä minusta tuntuisi sopivalta rangaistukselta noille lapsenmurhaajille. Loppuelämä vankilassa tuntuu
minun omatunnossani riittämättömältä. Kuolemantuomio olisi liian helpottava ratkaisu tekijöille, vaikka se tapahtuisi hirttämällä tai sähkötuolissa. Minulle ihan sama, vaikka minut eräät
paremmat ihmiset rinnastavat barbaariksi mutta minusta noille hirviöille
minun omatuntoni mukaan sopiva rangaistus olisi amputoida molemmat kädet ja jalat. Liikkuminen jossain sopivasti paskaisessa sellissä tapahtuisi suulla sähköisen pyörätuolin tikkua liikuttaen. Voisi myös olla päiviä ilman pyörätuolia. Sähkö maksaa, jostain pitää säästää, opettajiakin kesäksi lomautetaan.
Kuoleman tuonlaista hirviötä kohdatessa, hänen raatonsa syötettäisiin eläimille.
Oikeusvaltio- ja hyvinvointivaltiokortit eivät muuta mielipidettäni. Joillekin hirviöille pitäisi olla hirvittävä pelote. Ehkei se tekoja ehkäisisi mutta ainakin se olisi
minun omatuntoni mukaan moisille aivan oikein.
Jahka tuollainen peloterangaistus olisi olemassa, niin en silti odottelisi, että rangaistukselle olisi joskus tarvetta, niin barbaari en sentään ole. Mutta kyllähän tuota joskus kuitenkin pitäisi käyttää, ei ihminen opi eikä usko.
Varmastikin joku nyt suruttuu, kun jollakin on omatunnossaan tällainen mielipide. Ällös huoli, moinen rangaistus ei mitä ilmeisemmin ole tämän hallituskauden aikana tulossa Suomeen.