Nuorempi Nelson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Isaksson kirjoitti:En tiedä, miten noita lasketaan, mutta mun laskuissa Pentin 5 kautta on nyt kyllä plussalla 3-2.
Tämä -800 000 on laskuissasi + vai - ?
Isaksson kirjoitti:En tiedä, miten noita lasketaan, mutta mun laskuissa Pentin 5 kautta on nyt kyllä plussalla 3-2.
Sledge Hammer! kirjoitti:Sama. Runkkari on vain runkkaria. Pudotuspeleissä vasta katsotaan kuka on kuka.
Pelataanko nyt tämä kausi kuitenkin loppuun ennenkuin sitä lokeroidaan mihinkään sarakkeeseen.Isaksson kirjoitti:En tiedä, miten noita lasketaan, mutta mun laskuissa Pentin 5 kautta on nyt kyllä plussalla 3-2.
Nuorempi Nelson kirjoitti:Tämä -800 000 on laskuissasi + vai - ?
Isaksson kirjoitti:Tietysti, puhuttiin kai viidestä vuodesta eikö ? Talous on tuolta ajalta kutakuinkin plus miinus nolla. Vuosikausia sitten tehtyjen varausten poistoja en millään keinolla kykene laittamaan Pentin piikkiin.
scholl kirjoitti:Pena heitti kuittia Hjallikselle Shedden-palkkapuheista Nelosen urheilussa juuri äsken:
"kun on housuun mennyt niin on turha yrittää saada kaverinkin housuja paskaseksi"
En kohdista kehenkään tätä, älkää siis käsitäkö väärin.spertti kirjoitti:Samaa kuuntelin. Hillokuningas nöyryttää! Huomenna onkin varmaan Virmasen lausunto jossain...
IFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen seurasi pelin kulkua katsomosta käsin. Kävikö pulssi korkealla?
-Ei millään lailla, ihan rauhallisesti sujui. Istuin tuolla kansojen syvien rivien joukossa. Ne vittuili niin raskaasti, ettei siinä oikein voinu edes näyttää tunteitaan.
Olet pitänyt todella matalaa profiilia sopimusasioiden suhteen. Löytyisikö nyt lisävalaistusta kevääseen ja jatkon suhteen?
-Tilanne on erittäin hyvässä jamassa…
botto kirjoitti:mutta ensi kaudella odotan jo mestaruutta tai ainakin rosteria jolla se voitaisiin hankkia. Nyt pena homma kuntoon ja kannu stadiin vihdoinkin.
lintu kirjoitti:IFK pelasi tällä kaudella hienoa jääkiekkoa ja viihdyin katsomossa paremmin kuin moneen vuoteen. Täksi kaudeksi hankittiin useita loistavia pelaajia (Tony, Hapa, Schnabel) ja tyyli palautettiin hyväksi. Mestaruutta ei tällä kaudella tullut, mutta se olisi tällä materiaalilla ollut aivan hyvin saavutettavissa aivan kuten kahtena edelliskautenakin. Uskon vankasti että Pena kasaa meille tulevaksikin kaudeksi jengin jolla on mestaruuteen saumat, joten siitä se tuskin jää kiinni tulevallakaan kaudella. Taloudellinen tulos on loistava, saattaa hyvin olla että pelkästään tuleva kausi tulee olemaan taloudellisesti laihempi ja sen jälkeen vedetään taas normaalibudjetilla.
Pena on nyt viimeiset kolme kautta toiminut erittäin hyvin ja olen hänelle erittäin kiitollinen hienosta duunista. Alku meni opetellessa mutta nyt jälki on aika hyvää, kunhan jatkuu samaa rataa on nakkikattila kohta meidän.
Kalkun rusakko kirjoitti:Olenkohan lukenut tämän kaltaisen viestin joskus aikaisemminkin?
lintu kirjoitti:Pena on nyt viimeiset kolme kautta toiminut erittäin hyvin ja olen hänelle erittäin kiitollinen hienosta duunista. Alku meni opetellessa mutta nyt jälki on aika hyvää, kunhan jatkuu samaa rataa on nakkikattila kohta meidän.
lintu kirjoitti:.
Pena on nyt viimeiset kolme kautta toiminut erittäin hyvin ja olen hänelle erittäin kiitollinen hienosta duunista. Alku meni opetellessa mutta nyt jälki on aika hyvää, kunhan jatkuu samaa rataa on nakkikattila kohta meidän.
lintu kirjoitti:Mitä Pena tällä kaudella sitten mokasi? Ulkomaalaishankinnat eivät olleet tarpeeksi hyviä, mutta millä jengillä ne sitten olivat? Saipa, Ässät, Blues ja HPK onnistuivat hyvin kahdessa hankinassa, mikään joukkue ei mielestäni hankkinut kolmea kovaa ulkomalaista. Pena hankki yhden ja tuon pitäisi tietenkin parantua, mutta en näe tätä kohtaa katastrofaalisena. Miten kotimaiset hankinnat? Pena hankki Laakkosen, Hauhtosen ja Salmelaisen. Kertokaa se joukkue joka hankki kovemmat kotimaiset pelaajat.