Pentti Matikainen, huippujohtaja vai floppi ?

  • 271 954
  • 1 020
Tila
Viestiketju on suljettu.

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Viltsu kirjoitti:
Miten JJ istuu tähän IFK-sapluunaan, jota seura meinaa tästä eteenpäinkin varjella? Mielestäni ei mitenkään. Penahan sanoo, että perinteiden vaaliminen sulkee tietyt valmentajat pois jo heti kättelyssä. Varmaan JJ.tä kiinnostaa IFK, mutta siten, että JJ saisi käsiinsä joukkueen, jota voi oikeasti valmentaa eikä perinteiden haamu leiju koko ajan yllä muistuttamassa menneistä ajoista.

Helposti. Moberg ja Heino ryhtyvät apuvalmentajiksi, jotka pelien aikana kertovat, mikä on perinteiden mukaista ja mikä ei.

Kempes, mulle riittää stobe panokseksi. Eli JJalonen ei ole HIFK:n seuraava päävalmentaja (kauden -07 jälkeen).
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nostetaampa tämäkin ketju ylös. Nyt voisi olla aika aloittaa taas keskustelu penan kompetenssista HIFK:n toimitusjohtajana. Emme ole voittaneet yhtään mestaruutta penan aikana. On totta, että parina vuotena on ollut hyvät mahdollisuudet, mutta eipä ole kannua näkynyt. On varmaan totta, että Heino ja Frankki sanelevat kulissien takana, mutta kyllä pena on itse on joukkueet rakentanut ja valmentajat hankkinut. Talous on aika kuralla tällä hetkellä ja tämänkin laitan penan syyksi. Tottakai kovat panostukset vievät rahaa, mutta kyllä tarpeeksi hyvä talousmies olisi pitänyt kassan plussalla. Tämä kausi on ollut HIFK:lta hyvä ja jos tulevat kaudet ovat yhtä hyviä tai jopa parempia en näe mitään syytä miksi fööni pitäisi vaihtaa. Ja onhan mies koittanut saada seuraa pelaamaan sille ominausella tyylilla. Mutta jos ei mestaruuksia näy niin fööni vaihtoon.

Ps. olen vieläkin sitä mieltä, että stadiin tarvitaan uusi halli
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Tämän viikon Veikkaajan lukeneet yllättyivät kovasti sivulla 30. Pentti Matikainen paljastui sivulla kovaksi Manchester Unitedin kannattajaksi. Pena esiintyy sivulla kyllä salanimellä, mutta kuvasta ei voi erehtyä.
 

KEKE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko sitten syynä rahapula vai mikä,Penan kannalta onnenpotku että "omissa soi" Santala meni narreihin,pitäkööt hyvänään. Jäätävät esitykset yhdeltä Euroopan tavoitellummalta kiekkoilijalta. jos jostain Santala tältä kaudelta muistetaan niin omasta maalista eilisessä Saipa matsissa.
 

Niko_R

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokrut
KEKE kirjoitti:
Oliko sitten syynä rahapula vai mikä,Penan kannalta onnenpotku että "omissa soi" Santala meni narreihin,pitäkööt hyvänään. Jäätävät esitykset yhdeltä Euroopan tavoitellummalta kiekkoilijalta. jos jostain Santala tältä kaudelta muistetaan niin omasta maalista eilisessä Saipa matsissa.

Mun mielestä Tommi Santala ihan liian yli-arvostettu pelaaja..
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Penan palkka-itkut Urheiluruudussa

Matikainen esiintyi pitkästä aikaa koko kansalle TV1:n Urheiluruudussa 12.03., aiheena pelaajille maksettavat - liian korkeat - palkat.
Huomiota kiinnitti erityisesti se, että Pena ihmetteli kuinka "joidenkin pelaajien edustajat kehtaavat tulla pyytämään tupla, jopa tripla palkkoja pelaajilleen."
Ei ollut puhetta, että tuplasti mistä summasta ? HIFK on ollut aika tunnettu siitä, että se maksaa omille kasvateilleen alipalkkoja. Jos esim. jonkun pelaajan (juniorin) palkka on ollut 1000-5000 euroa/vuosi, niin siihen tuplaus tai triplaus tekisi vasta 3000-15000 euroa ! Samassa ohjelmassa mainittiin, että liigapelaajien KESKIPALKKA on 50.000 euroa. En tietenkään tiedä keiden tuplauksista/triplauksista oli kyse, mutta postamalla nykyisentasoiset ulkolaiset joukkueesta ja jakamalla heidän tulonsa muille pelaajille, tuplaus tapahtuisi ja pelin taso nousisi. Tietysti Penan omia tulojakin voisi arvioida sen mukaan, minkä tasoisia "vahvistuksia" hän hankkii ja Penan bonus olisi laskeva, elleivät ulkolaiset hankinnat yllä kymmenen - ei kun viiden parhaan joukkoon joukkueen sisäisessä pistepörssissä. Olen sitä mieltä, että HIFK ei menesty Penan ansiosta, vaan siitäkin huolimatta !
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hanson kirjoitti:
HIFK on ollut aika tunnettu siitä, että se maksaa omille kasvateilleen alipalkkoja. Jos esim. jonkun pelaajan (juniorin) palkka on ollut 1000-5000 euroa/vuosi, niin siihen tuplaus tai triplaus tekisi vasta 3000-15000 euroa !

Tämä ei kyllä pidä sitten yhtään paikkaansa vaan Hifk on ehkä ollut kovin palkan maksaja omille junnuille vaikka heillä ei ole juuri ollut vielä edes mitään näyttöjä.Jossain Hämeenlinnassa maksetaan kolmasosa samantasoiselle omalle junnulle mitä Hifkissä.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Hanson kirjoitti:
Matikainen esiintyi pitkästä aikaa koko kansalle TV1:n Urheiluruudussa 12.03., aiheena pelaajille maksettavat - liian korkeat - palkat.
Huomiota kiinnitti erityisesti se, että Pena ihmetteli kuinka "joidenkin pelaajien edustajat kehtaavat tulla pyytämään tupla, jopa tripla palkkoja pelaajilleen."
Ei ollut puhetta, että tuplasti mistä summasta ? HIFK on ollut aika tunnettu siitä, että se maksaa omille kasvateilleen alipalkkoja. Jos esim. jonkun pelaajan (juniorin) palkka on ollut 1000-5000 euroa/vuosi, niin siihen tuplaus tai triplaus tekisi vasta 3000-15000 euroa ! Samassa ohjelmassa mainittiin, että liigapelaajien KESKIPALKKA on 50.000 euroa.

Jaa-a. Mielestäni IFK on ollut tunnetumpi näistä hirmuisista liksoista mitä on makseltu keskinkertaisille tyypeille. Vihkot ja kumppanitkin saivat jo pari kautta sitten aika mielettömiä summia peliesityksiinsä nähden.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi PRKL!!

Aluksi pyydän heti anteeksi kaikilta IFK kannattajilta, varsinkin niiltä kaikilta yltiöpositiivisilta jotka eivät itkuja kestä, seuraavaa viestiä. ANTEEKSI!

Noin se tuli tehtyä, ja sitten itkemään.

Olen juuri tällä päivämäärällä saanut mittani täyteen Pentti Matikaista ja IFK hallitusta.

Kaikesta täällä eri palstoilta luetuista kirjoituksista voitaneen nyt vihdoinkin vetää lopullisesti se johtopäätös. Että Mr Shedden on mokattu naapurileiriin.!

Jo tämä itsenään riittää tekemään Pentistä IFK:n historian huonoimman TJ:n.
Olkoonkin että toki hallituksella on sormensa myöskin pelissä, mutta siltikin.
Odotan nyt sitä suoraselkäisyyttä Pentti Matikaiselta ensi tilassa, jota hän niin hanakasti esittelee julkisuuteen antamissaan lausunnoissa.

Tarkoitan että jos kyseisen herran asema IFK:ssa on vain olla sylkykuppina hallituksen mokailuille, niin on se vaan sitten todella säälittävää. Toisaalta jos Sir Pentti on itse vastuussa esim case Sheddenistä niin yhtä kaikki ainoa suoraselkäinen vaihtoehto kummassakin tapauksessa on välittömän eroanomuksen jättäminen IFK:n hallitukselle.

Mr Sheddenin rahallista arvoa ei voida IFK:n tapauksessa mitata vain hänelle maksetulla palkalla. Vaan vaikutukset ovat paljon, paljon kauaskantoisempia.
Ensinnäkin menetetyt sponsoritulot, tai vaikkapa ne pelaajat jotka olisivat VARMASTI olleet halukkaita tulemaan pelaamaan Sheddenin joukkueeseen, jopa varmasti hiukan halvemalla kuin jonkun toisen, vaikkapa Waden, joukkueeseen.
Väitän siis että Shedden olisi tuonut ison osan palkastaan takaisin yleisö-/ sponsorituloina ja säästettyinä pelaajapalkkioina. Voitte toki kaikki kiistää tämän, ja epäilemättä myös niin tulette tekemään. Mutta silti ainakin itse allekirjoitan tämän väitteen.
Hjallis sitävastoin halusi tiedostaa tämän. Ja ymmärsi että Jokereiden imu olisi ollut lähinnä keuhkoahtaumatautisen entisen ilotytön luokkaa, tai jopa sen alapuolella. Jos ei uskottavuutta valmennuspuolella olisi löytynyt. Näinollen olen 99,9% varma, väitti sitten Cobol tai Isakksson mitä tahansa. Että Jokereiden ensi kauden valmentaja on Shedden.
Joten suuri kiitos sinulle herra "miksi kaikki on niin kallista" Matikainen.
Mutta ok ehkäpä olen väärässä ja IFK laiva purjehtii Matikaisen johdolla lukemattomiin mestaruuksiin tulevilla kausilla. Ja joudun nieleskelemään nämä sanani kaikilla mausteilla jotka te muut arvon kannttajat tulette minulle syöttämään sairasta mielihyvää tuntien. Toivottavasti olette oikeassa ja näin käy.
Kiitos jos kestitte tämän itkun loppun asti ja pahoittelen vielä pettymykseni ja katkeruuteni määrää.

Ps. Eli Floppi taitaa olla tuo Matikainen, ainakin minun papereissani!
Taitaapi päteä Penttin ja IFK hallitukseen hyvin tämä uusin Nykänismi:
Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi !!?? (Hienoa Matti ja ei kun vaan meidän IFK:hon mukaan hallitukseen tai seuraavaksi TJ:ksi. Paljoa huonommin ei voisi kaiketi mennä!
 
Tommy36. En tiedä itse mitään faktoja tästä case Sheddenistä, mutta mitäs jos käykin niin, että Shedden menee Jokereihin, päättää heinäkuussa lähteä NHL:ään? Jokereilla taas pakka sekaisin, kuten oli nyt, kun Thomas lähti. Ehkäpä Pentti ei halunnut toista kertaa peräkkäin tilannetta, jossa ei ole valmentajaa, kun jätkät tulee kesälomilta takaisin(toisaalta, ei välttämättä ole muutenkaan). Jos Shedden menee Jokereihin, sitten menee. En näe kylläkään yhtään syytä miksi menisi. Ja jos Jokerit maksaa enemmän, kuin Keski-Euroopassa maksetaan (varmaankin kiinnostusta löytyy myös sieltä), tervemenoa vaan Sheddenille.

Pena on oppinut virheistään ja on nykyään jopa hyvä toimitusjohtaja.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En usko että Shedden valmentaa enään Suomessa. Haasteet on aivan muualla ja tämän kauden näytöillä löytyy varmasti kysyntää esim. Torontossa (hänen aikaisempi organisaatio) kun kauden lopuksi Quinn ja co. saavat monoa.

Miltä kuulostaa Leafsien ykköskoutsina Paul Maurice (ex-Hurricanes luotsi) ja Shedden kakkosena?
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
punasydän kirjoitti:
Tommy36. En tiedä itse mitään faktoja tästä case Sheddenistä, mutta mitäs jos käykin niin, että Shedden menee Jokereihin, päättää heinäkuussa lähteä NHL:ään? Jokereilla taas pakka sekaisin, kuten oli nyt, kun Thomas lähti. Ehkäpä Pentti ei halunnut toista kertaa peräkkäin tilannetta, jossa ei ole valmentajaa, kun jätkät tulee kesälomilta takaisin(toisaalta, ei välttämättä ole muutenkaan). Jos Shedden menee Jokereihin, sitten menee. En näe kylläkään yhtään syytä miksi menisi. Ja jos Jokerit maksaa enemmän, kuin Keski-Euroopassa maksetaan (varmaankin kiinnostusta löytyy myös sieltä), tervemenoa vaan Sheddenille.

Pena on oppinut virheistään ja on nykyään jopa hyvä toimitusjohtaja.

Täytyy yhtyä tähän, ei ole mitään järkeä maksaaa Sheddenille 500 000€ ja silti ei saataisi takuuta, että mies jää takuuvarmasti Suomeen ja HIFK kouziksi. Mielestäni sen riskin ottaminen, että kouzi häipyy heinäkuussa ei kannata ottaa, se vasta olisikin penailiua pahimmillaan.

Ja saanen muistuttaa, että Pena on alkanut hakemaan P-Amerikasta uutta kouzia ja tarjonnut huhun mukaan 1+1 paperia tälle kouzi ehdokaalle (Ja mies olisi siis tod näk Ted Nolan, sisäpiiri ei ole ampunut ales tätä huhua, jota pyysin ampumaan jos ei pidä paikansa. Joten kaiketi tässä taitaa olla ihan perääkin? Hiljaisuus kuin on myöntymisen merkki....).

Ei ole mitään järkeä suostua Sheddenin puolen millin palkkaan jos ei edes saada takuuta, että jää sitten sillä hinnalla Suomeen. Mielummin haetaan uusi kouzi P-Amerikasta jatkamaan tätä "paluu juurille"-projektia, jota Shedden aloitti nyt ja on onnistuneesti sitä toteutanut.

Ja eikös Masa sanonut, että Jokeri kouzi on jo tässä vaiheessa valittu? Tuskin Jokerit on valmiita ottamaan riskiä, että ykköskouzi ja hänen rakentama pelityylinsä yht'äkkiä pitäisi muuttaa, kuin kouzi lähtee lätkimään rapakon taakse. Se olisi varma floppi kausi Jokereille ja jo toinen peräkäinen sellanen, en usko, että Masa on valmis ottamaan tässäkohdin riskiä. Joten Shedden taitaa olla suuntaamassa NHL:ään, sinne minne tavoiteleekin. Mikä motiivi hänellä olisi mennä Jokereihin? Mies olisi jo nyt päässyt NHL jengin kakkoskouziksi, mutta päätti kunnioittaa HIFK:n kanssa allekirjoitamaa sopimustaan kuin mies, eikä tehdä ohareita kuten neiti King teki...

Joten turvat tukkoon pessimistit ja itkijät, ei HIFK:ssä ole juuri nyt mikään suuremmin vialla. Pena on tehnyt virheitä, sitä en kiistä, mutta on ottanut niistä opiksi ja on nyt vähintäänkin keskitason TJ SM-Liigassa....
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
tohtori4 kirjoitti:
Ja saanen muistuttaa, että Pena on alkanut hakemaan P-Amerikasta uutta kouzia ja tarjonnut huhun mukaan 1+1 paperia tälle kouzi ehdokaalle (Ja mies olisi siis tod näk Ted Nolan, sisäpiiri ei ole ampunut ales tätä huhua, jota pyysin ampumaan jos ei pidä paikansa. Joten kaiketi tässä taitaa olla ihan perääkin? Hiljaisuus kuin on myöntymisen merkki....).

Tästä Nolanista on viime aikoina ollut enemmänkin puhetta. Mistä huhu on lähtöisin ja jos mies Suomeen asti saadaan niin kumarran kyllä syvään ifk: n toimiston suuntaan. Ainakin nhl vuosiensa aikana Ted teki hyvää jälkeä penkin takana.

Mikäköhän on tällaisen kaverin palkkapyyntö ja mitäköhän Sheddenille on maksettu tästä kaudesta?
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Fist of God kirjoitti:
Tästä Nolanista on viime aikoina ollut enemmänkin puhetta. Mistä huhu on lähtöisin ja jos mies Suomeen asti saadaan niin kumarran kyllä syvään ifk: n toimiston suuntaan. Ainakin nhl vuosiensa aikana Ted teki hyvää jälkeä penkin takana.

Mikäköhän on tällaisen kaverin palkkapyyntö ja mitäköhän Sheddenille on maksettu tästä kaudesta?


On HIFK:ssa aiemminkin ollut penkin takana nhl-kokemusta omaava "huippukoutsi" (ei muuten z:lla), nimittäin Alpo Suhonen. Muistatte varmaan tämänkin...Miten oli, kumarrettiinko silloinkin Pena & kumppaneita?
 

hanttap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urpolan Kiekko, HIFK, MP
Onko penailulla rajaa? Etsii vaan etsii sellaisen NHL-tasoisen valmentajan, joka ei kelpaa varmasti NHL:ään eikä Venäjälle. Ted Nolanhan on tällainen. Varmaan toimiston tietokoneessa on SLAM-haku, millä näitä osaajia etsitään pelaajiksi ja valmentajiksi. Nolan tosin aina huhuissa ilmoitetaan kaikkiin avoimiin valmentajan paikkoihin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Fist of God kirjoitti:
Tästä Nolanista on viime aikoina ollut enemmänkin puhetta. Mistä huhu on lähtöisin ja jos mies Suomeen asti saadaan niin kumarran kyllä syvään ifk: n toimiston suuntaan. Ainakin nhl vuosiensa aikana Ted teki hyvää jälkeä penkin takana.

Ja on tainnut pokkailla kauden päätteeksi henkilökohtaista "pyttyä" myös "isojen poikien" sarjasta. Se huhu johtuu siitä ettei miehellä ole asiaa yhdenkään NHL- eikä AHL-joukkueen penkin taakse. Luulisi että herran näytöt, meriitit ja maine riittäisi helposti tuomaan mukavan tilin vanhan mantereen puolelta jos "junnujen" parissa touhuaminen alkaa kyrsimään. Varmasti on Matikainen tietoinen ja kiinnostunut tästä kaverista, realismia vai ei? Toisaalta jäähän Jokeritkin ulos jopa sääleistä, oliko se realistinen arvio joukkueen tulevasta kaudesta ennen kauden alkua???Who knows...I don´t.
 

hanttap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urpolan Kiekko, HIFK, MP
Runkosarjan toinen sija. Huipputulos vai floppi? Siinäpä kysymys. Sihvonen tai Saukkonen varmaan vastaavat, että mitä minä sanoin. Ja tästä se menestys vasta alkaa. Kuka uskaltaa Penaa ensimmäisenä kehua?
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Juupa juu kakkossija tuli, mutta millä tavalla. En lue tätä Penan onnistumiseksi vaan täydelliseksi ihmeeksi. Kauden alussa rosteri oli suoraan sanottuna huono ja eipä se ole parantunut yhtään. Paperilla tämä kausi olisi kuulunut olla se välikausi. Mutta kuinka kävi. Pena scouttas loistokoutsin ja tässä ollaan. Nyt kuitenkin sir Pentti on päästämässä tätä jumalaa naapuriin. En pysty kuvittelemaan, että narrit pystyisi niin valtavan suurta palkkaa tarjoamaan jolla tämä seurauskollinen mies naapuriin vaihtaisi. Voi voi, pena mikä on vikana? Olemme löytäneet menestyskonseptin joka sopii seuralle ja pena on päästämässä sen tukijalkaa naapuriin. Kun koutsi nyt vaihtuu tarvitsee HIFK loistavia vahvistuksia ensi kaudeksi tai ensi kaudella koemme sen tuskan joka meidän piti tuntea tällä kaudella. Toivotaan, että pena pystyy scouttaamaan meille menestysryhmän ensi kaudeksi tai ainakin itse olen valmis miehen siirtämään kortistoon.
 

MoBi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flintstensstigen Idrot Förening Kamrater
Itse asiassa Pena on onnistunut henkilökohtaisissa valinnoissaan erinomaisesti josta välituloksena runkosarjan kakkostila. Kotimaiset pre-season hankinnat, joista Salmelainen ja Hauhtonen selkeimpiä pelaajien tähtiä, haukuttiinkin täälläkin moneen kertaan. Jypin kolmossentteristä Hifkin ykköseen oli syyskuun vitsi. Shedden sinällään on jo vatvottu moneen kertaan ja hänkin Penan löydöksiä. Laakkosen kaappaus Ruotsista oli myöskin Penailua parhaasta päästä. Mitä taas tulee Sheddenin scouttauksiin ja valintoihin niin surulliselta näyttää. Barry, Mr Murphy, Brad ja ehkäpä Zionkin - mestaruudella annan nuokin anteeksi mutta monta maaottelu- olympia ja joulutaukoa on mennyt ja satojenkin aloitusvoittojen jälkeen sitä suuren valkean pukukoppiroolipelaajan heräämistä odotellaan edelleenkin. Valmentajan roolissa mies on kiistaton mutta erehdyttänyt Penan palkkaamaan liigan kaikkien aikojen kovapalkkaisiman nelosketjun.


Odotan enään jännityksellä sitä miten Sihvosen Petsku omii vielä Hifkn menestyksenkin omiin niminsä, kuten teki toissa viikon Urheilulehdessä jossa hän perusteli miten Leijonien olympiamenestys oli itse asiassa käsikirjoitettu aiemmissa kisastudiossa mm. hänen itsensä toimesta. Uskomaton hemmo. Mutta Pena on huippujohtaja - jos otsikon vaihtoehdoista pitää hänet nyt nimetä jommaksi kummaksi.
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
"Itse asiassa Pena on onnistunut henkilökohtaisissa valinnoissaan erinomaisesti josta välituloksena runkosarjan kakkostila. Kotimaiset pre-season hankinnat, joista Salmelainen ja Hauhtonen selkeimpiä pelaajien tähtiä, haukuttiinkin täälläkin moneen kertaan. Jypin kolmossentteristä Hifkin ykköseen oli syyskuun vitsi. Shedden sinällään on jo vatvottu moneen kertaan ja hänkin Penan löydöksiä. Laakkosen kaappaus Ruotsista oli myöskin Penailua parhaasta päästä. Mitä taas tulee Sheddenin scouttauksiin ja valintoihin niin surulliselta näyttää."

Kyllä. Onko suomessa ollut tällä kaudella kovempia kotimaisia hankintoja kuin Hauhtonen ja Salmelainen? ei ole.
Laakkosen hankinta myös loistava.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen jo vuosikaudet antanut synninpäästön Penalle. Totta on että välillä tapahtuu, ainakin meidän fanien silmissä, käsittämättömiä ratkaisuja mutta totta on myös että Pena välillä penailee niin mestarillisesti että oikein meinaa tulla tippa silmään ilosta. Ei tuo tj:n homma ole kuitenkaan ihan niin helppoa ja suoraviivaista kuin mitä jotkut täällä(kin) taitaa uskoa.

Sitäpaitsi olisipa meillä kuka tahansa tj:nä niin valituksia tulisi tasan tarkkaan yhtä paljon.

Annan Penalle tuomion huippujohtaja lähinnä seuraavasta syystä: On se vaan meidän näköinen ja oloinen äijä!

Muuten, se että ollaan runkkarissa kakkosijalla on kiittämistä, ja tässä järjestyksessä, näitä:

1) Joukkoe
2) Valmentaja
3) Muut tahot
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä annan puolestani The Pentille synninpäästön case Sheddenin suhteen. Olen aivan varma, ettei kaiffa valmenna Suomessa ensi vuonna, ja olisin todella piss-o'd jos oltaisiin ensi syksynä samassa tilanteessa kuin oltiin viime keväänä. Silloin kävi munkki, nyt saattaisi tulla nunna.
 

Stigu

Jäsen
tant gredulin kirjoitti:
Minä annan puolestani The Pentille synninpäästön case Sheddenin suhteen. Olen aivan varma, ettei kaiffa valmenna Suomessa ensi vuonna, ja olisin todella piss-o'd jos oltaisiin ensi syksynä samassa tilanteessa kuin oltiin viime keväänä. Silloin kävi munkki, nyt saattaisi tulla nunna.
Mä EN anna- siis synninpäästöä Pentille. Takarajahan Sheddenin ja Jokereiden sopimukselle taitaa olla huhtikuu.Miksei Pentti tehnyt vastaavaa tarjousta ja takarajaa? Eihän meillä ole vielä ensi kauden valmentaja tälläkään hetkellä selvillä, joten mitä oltais hävitty?

Eli siis synninpäästöä en anna nimenomaan siitä syystä, että Pentti ei YRITTÄNYT saada Sheddeniä jäämään. Tässä yhteydessä täytyy ottaa mukaan haukuttavien listalle hallitus, joka on jälleen kerran nukkunut onnensa (Shedden) ohi.

Kun puhutaan siitä miten tänä vuonna IFK:n pelaaja sejase on nostanut tasoaan, ja tulee ensi vuonna olemaan vähintään yhtä kova, täytyy ottaa huomioon, että ensi vuonna penkin takana istuu luultavimmin jälleen kerran joku KivaKiva keskivertovalmentaja mallia Harri Rindell tms. Olettettavaa on, että esim. junnujemme taso tipahtaa tällöin takaisin viime vuoden tasolle. Ja silloin joudutaan jälleen kerran tähän "tammikuun takarajan viimehetken hankinta pelastaa kaiken"-kierteeseen.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stigu kirjoitti:
Eli siis synninpäästöä en anna nimenomaan siitä syystä, että Pentti ei YRITTÄNYT saada Sheddeniä jäämään. Tässä yhteydessä täytyy ottaa mukaan haukuttavien listalle hallitus, joka on jälleen kerran nukkunut onnensa (Shedden) ohi.

Jos Sheddenin hinta oli se paljon puhuttu 500 000 (joka siis mielestäni tarkoitti sitä, ettei hän halua jäädä) olisi se minusta ollut turhan tanakka. Se, miksi Shedden ei halunnut jäädä, on toinen asia, ja se todellakin kaipaa selvitystä.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stigu kirjoitti:
Eli siis synninpäästöä en anna nimenomaan siitä syystä, että Pentti ei YRITTÄNYT saada Sheddeniä jäämään. Tässä yhteydessä täytyy ottaa mukaan haukuttavien listalle hallitus, joka on jälleen kerran nukkunut onnensa (Shedden) ohi.

Mistä helvetistä sinä tiedät kuinka paljon Pentti on Sheddeniä yrittänyt sainata? Tiedätkö sinä jo varmuudella että Sheddenillä on sopimus narrien kanssa? Jos sinulla on nämä faktoina, pyydän anteeksi mutta ihmetyttää suuresti mikäli Pentti ei olisi yrittänyt edes sainata Sheddeniä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös