Pennanen byebye!

  • 222 983
  • 1 461

#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisiko selitys se, että peli oli totaalista pa*kaa? Mitä sitä muuten selittelemään. Miksi edes täytyisi huhuilla ja miten se liittyy mihinkään? Olen toki taas keskusteluun ulkopuolinen, mutta voisiko tuossa olla vastaus potkuihin?
Mikä tuolla ajattelulla on sitten liigan tai muiden joukkueiden taso.
Faktaa että Pennasella mennään ja sijalla viisi.
Myrrän ”totaalipaskalla” oltiin ykkösiä.
 

-ja-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä tuolla ajattelulla on sitten liigan tai muiden joukkueiden taso.
Faktaa että Pennasella mennään ja sijalla viisi.
Myrrän ”totaalipaskalla” oltiin ykkösiä.
Ahdistaa että ihmiset jauhaa tota mutta kun oltiin hei ykkösiä.. Väitän, että sitä hokevat eivät seuraa Ilveksen otteita, kun txt tvstä tai korkeintaan liiga.fi sivustolta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ahdistaa että ihmiset jauhaa tota mutta kun oltiin hei ykkösiä.. Väitän, että sitä hokevat eivät seuraa Ilveksen otteita, kun txt tvstä tai korkeintaan liiga.fi sivustolta.

Antaa niiden pelistä ymmärtämättömien lätistä mitä huvittaa. Tämä päätös tulee olemaan Ilveksen kannalta todella hyvä, eikä siinä oikein ole edes vastaan panemista. Paitsi ehkä turkulaisilla.
 

#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ahdistaa että ihmiset jauhaa tota mutta kun oltiin hei ykkösiä.. Väitän, että sitä hokevat eivät seuraa Ilveksen otteita, kun txt tvstä tai korkeintaan liiga.fi sivustolta.
Tuo on uskomatonta että Myrrän ilvesajan rekordilla jauhetaan tämän surkeutta!!
Ehkä paras rekordi valmentajista tuolta kolmelta vuodelta.
Onko niin että kun Myrrä oli 14 vuotta ilvesvalmentaja niin kirjoittajissa on melkoisen monta Myrrän ajan joukkueista pudotettua pelaajaa.
Ei tuota oikein mikään muu selitä.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tuo on uskomatonta että Myrrän ilvesajan rekordilla jauhetaan tämän surkeutta!!
Ehkä paras rekordi valmentajista tuolta kolmelta vuodelta.
Onko niin että kun Myrrä oli 14 vuotta ilvesvalmentaja niin kirjoittajissa on melkoisen monta Myrrän ajan joukkueista pudotettua pelaajaa.
Ei tuota oikein mikään muu selitä.
Kolme kautta Liigan ykkösvalmentaja. Nolla finaalisarjaa. Aikamoista.
 

-ja-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuo on uskomatonta että Myrrän ilvesajan rekordilla jauhetaan tämän surkeutta!!
Ehkä paras rekordi valmentajista tuolta kolmelta vuodelta.
Onko niin että kun Myrrä oli 14 vuotta ilvesvalmentaja niin kirjoittajissa on melkoisen monta Myrrän ajan joukkueista pudotettua pelaajaa.
Ei tuota oikein mikään muu selitä.
Tiedoksi, että mun jääkiekko ura loppu aikaisemmin, kun Myrrän ura pelaajana. Kyllä Myrrä oli hyvä valmentaja ja iso tekiä Ilveksen nousussa, mutta mua ahdistaa, että jankutetaan siittä kuinka oltiin ykkösinä. Ilveksen peli ei ollut niin hyvää,kun sijoitus antoi ymmärtää. Alkukaudesta pisteitä tuli lähinnä hyvällä maalivahdilla ja yksilöiden yksittäisillä onnistumisilla. Peli itsessään ei toiminut ja itse olen vahvasti sitä mieltä, että Myrrä ei sitä peliä olisi saanut toimimaan. Samaa pelin toimimattomuutta oli havaittavissa jokaisella Myrrän kaudella. Pelissä oli tiettyjä bugeja, joita toiset valmentajat alkoivat löytämään. Näihin bugeihin Myrrä ei löytänyt toimivaa korjausta. Tästä hyvänä esimerkkinä Ahokkaan TPS joka karvasi Ilvekseltä tilan ja ajan pois.
 

#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Myrrän ”totaalipaskalla” oltiin ykkösiä
Kävisit peleissä
Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Pennanen on loistava valmentaja.
En vain ymmärrä pitkän linjan ilveskannattajana Jouko Myrrän täysin perusteetonta halveksuntaa.
Jos ei keväällä olla finaaleissa, laitetaanko pihalle Pennanen, Koskela vai joukkue?
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä menenkö johonkin miinaan, mutta tulee nyt äkkiseltään mieleen päävalmentajista Summanen, Jortikka, Kivi, Tapola, Marjamäki ja Ahokas ainakin.

Et mene. Kun katselee liigassa olleiden päävalmentajien määrää, niin ei tuo ole mikään itsestäänselvyys eikä edes realistinen odottama että pääset finaaleihin kolmessa kaudessa, paitsi tietysti jos valmennat Kärppiä tai Tapparaa.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Pennanen on loistava valmentaja.
En vain ymmärrä pitkän linjan ilveskannattajana Jouko Myrrän täysin perusteetonta halveksuntaa.
Jos ei keväällä olla finaaleissa, laitetaanko pihalle Pennanen, Koskela vai joukkue?
Mitä nyt ison osan viesteistä lukenut, niin eihän kukaan varsinaisesti halveksu Myrrää. Myrrä teki todella paljon Ilveksen eteen ja on iso syy Ilveksen nousulle.

Pelissä oli valtavia aukkoja kaudesta toiseen eikä mitään korjausliikkeitä tehty asiaan. Tämän takia varmasti moni "haukkuu" Myrrää. Aina voidaan jossitella, ehkä Myrrän kanssa oltaisiin edelleen ykkösenä tai sitten vaikka kutosena.
 

Samppakalja69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Pennanen on loistava valmentaja.
En vain ymmärrä pitkän linjan ilveskannattajana Jouko Myrrän täysin perusteetonta halveksuntaa.
Jos ei keväällä olla finaaleissa, laitetaanko pihalle Pennanen, Koskela vai joukkue?

Itse en halveksi Myrrää, vaan pidän hyvänä ja Pennasen jälkeen viimeaikojen parhaana Ilveksen valmentajana (tämän tietty aika näyttää, mutta viimeaikojen otteiden nousujohteisuudella ja Pennasen ammattitaidon perusteella tämä on oletusarvo). Tässä casessa kyse ei ole siitä etteikö oltaisi finaaleissa, vaan siitä että Myrrän pelissä oli vuodesta toiseen samoja ongelmia jotka sen finaaliin pääsemisen esteenä suurella todennäköisyydellä olisi ollut.

Nyt penkin takana on hieman enemmän taktista osaamista, jonka avulla poffeista voidaan raivata tie sinne finaaleihin todennäköisemmin kuin Myrrän opeilla.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Ok.. vuodesta 77 lähes joka kotimatshi, joten jos vieraissa paljon oot kiertäny, nii sitte.. tosin sellasilla nähdyillä pelimäärillä luulis oppineen peliä katsomaan niin, että ymmärtää näkemänsä. Jännää löytää poikkeus tästä säännöstä.
 

#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä nyt ison osan viesteistä lukenut, niin eihän kukaan varsinaisesti halveksu Myrrää. Myrrä teki todella paljon Ilveksen eteen ja on iso syy Ilveksen nousulle.

Pelissä oli valtavia aukkoja kaudesta toiseen eikä mitään korjausliikkeitä tehty asiaan. Tämän takia varmasti moni "haukkuu" Myrrää. Aina voidaan jossitella, ehkä Myrrän kanssa oltaisiin edelleen ykkösenä tai sitten vaikka kutosena.
Myrrä valmentanut nämä kolme kautta liigassa.
Ihmettelen jos joku väittää nämä Myrrän tilastot huomioiden että ilves pelasi rosteriaan huonommin, tai varsinkin että joukkue oli koskaan lähelläkään top-2 eli finaalisarja-tasoinen nimilistaltaan.
Itse olen vahvasti sitä mieltä että Myrrän ajan ilves pelasi kautensa rosterinsa ylärajoilla.
Nyt mennään kuitenkin Pennasen aikaa. Muistutan että Pennasen erinomaisuus ilvespenkin takana pohjautuu tällä hetkellä ainoastaan pelkkiin kannattajien toiveisiin ja unelmiin kevään suhteen.
Toivottavasti ollaan mestareita, vähintään finalisteja.
Tekeekö Pennanen Myrrää kovemmat tilastot ja meriitit ilveksessä?
Hyvin mahdollista ja toiveissa, mutta itsestään selvyys se ei ole.
 

#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ok.. vuodesta 77 lähes joka kotimatshi, joten jos vieraissa paljon oot kiertäny, nii sitte.. tosin sellasilla nähdyillä pelimäärillä luulis oppineen peliä katsomaan niin, että ymmärtää näkemänsä. Jännää löytää poikkeus tästä säännöstä.
En ainakaan paljoa jää omista tilastoistasi.
Itse muodostan näkemykseni kolmesta viime vuodesta näkemääni, ennennäkemättömään buumiin ja hurjiin katsojamääriin.
Kertovat Myrrän ajasta oleellisen.
 

Takapiiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lainatakseni erästä iskelmälaulua:
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä?
Mitä sen on väliä, kun oot niin lätkässä.

(Pientä kuittia @McTorso särkynyt sydän puheille, nyt kun sille näyttää vähän löytyvän jo paikkaa)
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Erittäin hyvältähän tämä Ilveksen kannalta nyt näyttää! Vaihdon riskit eivät näytä realisoituneen (ei tarkoita silti etteikö riskiä olisi ollut). High risk, high reward ja tällä kertaa näyttäisi osuvan jälkimmäiseen. Eiköhän killutinta laiteta taas kaulaan keväällä. Ehkä jopa se kirkkain.
 

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Erittäin hyvältähän tämä Ilveksen kannalta nyt näyttää! Vaihdon riskit eivät näytä realisoituneen (ei tarkoita silti etteikö riskiä olisi ollut). High risk, high reward ja tällä kertaa näyttäisi osuvan jälkimmäiseen. Eiköhän killutinta laiteta taas kaulaan keväällä. Ehkä jopa se kirkkain.
Noh, ei nyt vielä laiteta mitään kaulaan. Voidaan pudota vaikka vielä sääleissä suoraan pihalle. Kauden jälkeen olemme viisaampia.

Siinä olet oikeassa, että juuri nyt näyttää hyvältä mutta tilanteetkin elävät vielä huomattavasti. Mikäli nyt nousisimme vielä pari sijaa, voimme olla kauden päätteeksi vaikkapa 9. sijalla. Toki näin Ilveksen leirissä toivon toki parasta mahdollista lopputulemaa, mutta realistinen täytyy olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös