Pelipaidat

  • 405 491
  • 1 489

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hieno peliasu tänään jengillä kyllä. Punaiset housut olisivat kenties olleet piste iin päälle, mutta näinkin menee jo jokerihistorian top 10-kokonaisuuksiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mulla on sellainen fiilis, että Jokerit Storessa kannattaa olla kärppänä maanantaina kello 11:51. Noi paidat saattaa mennä kuin kuumille kiville.
 
Suosikkijoukkue
Me olemme HIFK
Mulle Jokerit on pelipaidaltaan sininen, tyylikkään värikkäällä Jokeri-rintalogolla ja punakeltaisilla hiharaidoilla. Housut on punaiset keltaisella sivuraidalla. Sukat on myös siniset punakeltaisilla raidoilla pohkeiden kohdalla.

Vieraissa pelipaita on valkoinen punakeltaisilla hiharaidoilla. Housut kuin kotiasussa ja sukat valkoiset punakeltaisilla raidoilla.

Tulevasta peliasusta mulle tulee aina mieleen värien osalta 90-luvun Kesoil, jolloin Kari Martikaisen pelinumero oli 95 ja Erik Hämäläinen oli 98, eli oktaanien mukaisesti.

Isossa kuvassa toivon Jokereiden pikaista paluuta Liigaan, koska näin ison brändin paikka on vain ja ainoastaan edarinkin osalta Suomen pääsarjassa, kun juniori-organisaatiokin on kestona vuosi toisensa jälkeen Suomen ehdotonta kärkeä kaikissa ikäluokissa
 

Lapa7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Espoo, Anaheim, Liverpool, Suomalaiset
Hienot oli eiliset paidat ei siinä mitään. Periaatteessa oltaisiin voitu koko kausi mennä myös näillä harjoitus kauden asuvilla.
 
Viimeksi muokattu:

Predaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähinnä kiinnostais saada Vallen game worn-paita kokoelmaan, kun sellainen puuttuu. Niin jos tulevat myyntiin tyylin ekassa kotimaisissa (ja jos Valle pelaa pre-seasonilla), niin varmaan menee äkkiä käsistä niin pitäis olla ajoissa paikalla
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Lähinnä kiinnostais saada Vallen game worn-paita kokoelmaan, kun sellainen puuttuu. Niin jos tulevat myyntiin tyylin ekassa kotimaisissa (ja jos Valle pelaa pre-seasonilla), niin varmaan menee äkkiä käsistä niin pitäis olla ajoissa paikalla
Toivottavasti olet varannut tähän operaatioon riittävästi käteistä. Niistä paidoista tulee melkoisia keräilykappaleita, joten huutokaupallahan se kannattaa lihoiksi laittaa.
 

Predaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti olet varannut tähän operaatioon riittävästi käteistä. Niistä paidoista tulee melkoisia keräilykappaleita, joten huutokaupallahan se kannattaa lihoiksi laittaa.
Joo kyllä mä ajattelin, että kipuraja vois olla parin tonnin kieppeillä. Kannattaa siihen nyt sijoittaa ellei löydä noita aiempien kausien jokeripaitoja
 

Predaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit ei varmaan tulevalla kaudella harrasta samanlaista tehtailua Filppulan paitojen kanssa kuin 2012-2013 kaudella? Silloinhan oli jotain yhden erän paitoja yms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös