Ok. Mä en vaan keksi sellaista mainosta, jolla pelipaita näyttäisi tyylikkäämmältä kuin ilman mainosta.Näyttäisi vaikkapa tyylikkäämmältä? Ihme kysymys.
Ok. Mä en vaan keksi sellaista mainosta, jolla pelipaita näyttäisi tyylikkäämmältä kuin ilman mainosta.Näyttäisi vaikkapa tyylikkäämmältä? Ihme kysymys.
Ei kukaan muukaan keksi Suomessa, paitsi Kärppien työntekijät.Ok. Mä en vaan keksi sellaista mainosta, jolla pelipaita näyttäisi tyylikkäämmältä kuin ilman mainosta.
Ookoo. Ai siitäkö tässä olikin kysymys. Varmasti se sponsorikin olisi huomattavasti tyytyväisempi kun näkyvyys vähenisi entisestään. Saivartelemisiin.Ok. Mä en vaan keksi sellaista mainosta, jolla pelipaita näyttäisi tyylikkäämmältä kuin ilman mainosta.
Red Carpet oli näköjään luopunut tähdestä kokonaan paidassa, joka on ehdottoman hyvä asia, vaikka väriä jo vaihtoivatkin.Paidoista puuttui hihasponssi, onkohan tulossa? Red Carpet oli liian laihalla tekstillä eli ei näkynyt oikeastaan mihinkään. Itselle maistuu siniset numerot oikein hyvin.
En missään nimessä haikaillut punatähdenmuotoisen aivopierun perään.Red Carpet oli näköjään luopunut tähdestä kokonaan paidassa, joka on ehdottoman hyvä asia, vaikka väriä jo vaihtoivatkin.
Tää retropaita mikä kävi hetken myynnissä. Eiköhän siellä useammalta vuosikymmeneltä paitoja näyMeinaako moni laittaa ysärijokeripaidan päälle tiistaina? Vai tuoreempaa? Jos monia pelipaitoja.
Kauluksessa on.Noissa myynnissä olevissa retropelipaidoissa ei ilmeisesti ole Mestis-logoa?
Molareille vaan pitäisi saada Warriorilta paitaan sopivat varusteet, sitten olisi täys kymppi.Ai että kun nämä eilinen peliasu jäisi pysyväksi. On täyttä seksiä.
Mun mielestä punakeltaiset patjat, kilpi sekä räpylä oli hienot ja sopi hyvin noihin paitoihin, kun oli samat värit kuin logossa. Lisäksi noi samat veskan kamat käy kaikkien peliasujen kanssa, toimii hyvin niin sinisten, valkoisten kuin nyt vihreäliilojen paitojen kanssa.Molareille vaan pitäisi saada Warriorilta paitaan sopivat varusteet, sitten olisi täys kymppi.
Onhan Auvisella todella vahva tausta Imatralta nimenomaan. Tässä katkelma Ketterän sopimusuutisesta reilun 2v takaa:Hauska yksityiskohta muuten, etenkin eiliseen peliin liittyen, että Auvisen maskin takaraivossa on Helsingin sekä Imatran vaakunat. En tiedä on Severillä jotain muutakin Imatran yhteyksiä kuin vain se, että pelasi Ketterässä muutaman kauden.
Terohan on taas ihan Jokerien miehiä ja oli tuttu näky niin K*L-peleissä, kuin nyt Mestiksessäkin. Jännä "hybridi".Itse muistan Severin faijan Tero Auvisen parhaiten kyllä nimenomaan Imatralta Kikka-88 kaukalopallojoukkueen maalilta missä torjui mm. keväällä -00 mestaruuden Imatralle Bewen kaatuessa finaaleissa.
Itse kirjoittelin tällaista 3.8. Hienot paidat ja hienosti Jokerit toimittaa muutenkin! Hackman-kypärät vielä piste i:n päälle.Eikös nyt jos koskaan olisi ollut hyvä hetki tuoda turkoosi ja liila takaisin? Varmasti Jokeri-kannattajillakin muistoissa 90-luvun kulta-ajat ja olisi erottunut kunnolla tuosta kuluneen vuosikymmenen Itä-sekoilusta.
On se tyylikäs, saatana kuinka meillä onkin Suomen upeimmat pelipaidat jätkillä.En voi kyllin hehkuttaa miten kaunis tuo vieraspeliasu kokonaisuudessaan on!