Pelipaidat

  • 396 133
  • 1 460

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Paidoista puuttui hihasponssi, onkohan tulossa? Red Carpet oli liian laihalla tekstillä eli ei näkynyt oikeastaan mihinkään. Itselle maistuu siniset numerot oikein hyvin.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Ok. Mä en vaan keksi sellaista mainosta, jolla pelipaita näyttäisi tyylikkäämmältä kuin ilman mainosta.
Ookoo. Ai siitäkö tässä olikin kysymys. Varmasti se sponsorikin olisi huomattavasti tyytyväisempi kun näkyvyys vähenisi entisestään. Saivartelemisiin.
 

Pardus

Jäsen
Mahtavaa nähdä tänään nuo paidat. Yksi Jokereiden paluun tyylikkäimmistä yksityiskohdista.

Muistuu ysärin Sisu-jääkiekkokortit mieleen ja voi jopa nenässään tuntea sen juuri avatun korttipakan tuoksun. Ei tullut tälläkään kertaa Petri Varis hopeinen kypärä päässä, vaan jo neljättä kertaa peräkkäin TuTo-jyrä Jouko Myrrä.
 
Viimeksi muokattu:

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Molareille vaan pitäisi saada Warriorilta paitaan sopivat varusteet, sitten olisi täys kymppi.
Mun mielestä punakeltaiset patjat, kilpi sekä räpylä oli hienot ja sopi hyvin noihin paitoihin, kun oli samat värit kuin logossa. Lisäksi noi samat veskan kamat käy kaikkien peliasujen kanssa, toimii hyvin niin sinisten, valkoisten kuin nyt vihreäliilojen paitojen kanssa.

Olen myös hyvin positiivisesti yllättynyt retropaitojen mainoksista. Mainoksia oli hillitysti ja ne oli hyvin aseteltu sekä näytti hyvältä kun kaikki mainokset oli valkoisella värillä, ettei tullut liian värikästä tilkkutäkkiä.

Todella upea kokonaisuus toi peliasu, ei voi muuta sanoa!

Hauska yksityiskohta muuten, etenkin eiliseen peliin liittyen, että Auvisen maskin takaraivossa on Helsingin sekä Imatran vaakunat. En tiedä on Severillä jotain muutakin Imatran yhteyksiä kuin vain se, että pelasi Ketterässä muutaman kauden.
 
Viimeksi muokattu:

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Hauska yksityiskohta muuten, etenkin eiliseen peliin liittyen, että Auvisen maskin takaraivossa on Helsingin sekä Imatran vaakunat. En tiedä on Severillä jotain muutakin Imatran yhteyksiä kuin vain se, että pelasi Ketterässä muutaman kauden.
Onhan Auvisella todella vahva tausta Imatralta nimenomaan. Tässä katkelma Ketterän sopimusuutisesta reilun 2v takaa:

Auvinen on kolmannen polven Ketteräläinen. Hänen isoisänsä Taisto "Ponde" Auvinen pelasi Ketterässä 60- ja 70-luvulla puolustajana ja Severin isä Tero Auvinen Ketterän junioreissa 80-luvulla maalivahtina.

- Hienoa jatkaa kevään jäljiltä Ketterässä. Ketterä oli minulle helppo valinta tulevaksi kaudeksi, sillä suvussani on Ketterä-perinteitä ja olen nyt jo myös itse nähnyt kuinka ammattimaisesti urheilullisuus hoidetaan Ketterässä, sanoo Auvinen.


Itse muistan Severin faijan Tero Auvisen parhaiten kyllä nimenomaan Imatralta Kikka-88 kaukalopallojoukkueen maalilta missä torjui mm. keväällä -00 mestaruuden Imatralle Bewen kaatuessa finaaleissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itse muistan Severin faijan Tero Auvisen parhaiten kyllä nimenomaan Imatralta Kikka-88 kaukalopallojoukkueen maalilta missä torjui mm. keväällä -00 mestaruuden Imatralle Bewen kaatuessa finaaleissa.
Terohan on taas ihan Jokerien miehiä ja oli tuttu näky niin K*L-peleissä, kuin nyt Mestiksessäkin. Jännä "hybridi".
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Eikös nyt jos koskaan olisi ollut hyvä hetki tuoda turkoosi ja liila takaisin? Varmasti Jokeri-kannattajillakin muistoissa 90-luvun kulta-ajat ja olisi erottunut kunnolla tuosta kuluneen vuosikymmenen Itä-sekoilusta.
Itse kirjoittelin tällaista 3.8. Hienot paidat ja hienosti Jokerit toimittaa muutenkin! Hackman-kypärät vielä piste i:n päälle.

T: Turkulainen TPS-kannattaja, joka haikeasti muistelee miten rakasta oli vihata Jokereita 90-luvulla pikkupoikana
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös