päätyläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, JFC
Hienommat kun edustuksen vuosiin.On muuten A-junnujen paidat kanssa hienot.
Hienommat kun edustuksen vuosiin.On muuten A-junnujen paidat kanssa hienot.
Voisin kuvitella, että ehkä kolmanteen tai neljänteen kotimatsiin tulevat. Ekaan luodaan hypeä Filppulan paluulla, toiseen viireillä...Mites ne kolmospaidat? Eikös ne pitänyt myös julkaista jossain vaiheessa?
Mielenkiinnolla odotan minkälainen silmiä hivelevä rätti sieltä paljastetaan. Voi joutua taas paitakaupoille lähtemään...
Jeee! Liigaa kohti?Aivan törkeän hienot nää vieraspeliasut!
Mulla on itsellä mennyt nyt täysin maku kaikkeen "ylimääräiseen". Ei jaksa kiinnostaa mikään ympärillä oleva hype paidoista tai mistään muusta vastaavasta.Voitasiin mennä näillä tämän kauden peliasuilla vaikka vuosikymmenniä mun puolesta.
Ihan järkyttävä :DNyt kun suunnitelmissa on korkata kausi auki Nordiksella ja ehkä napata paita mukaan (tai vähintään sovittaa ja ostaa samaa kokoa oleva vieraspaita netistä), pakko sanoa että Itä-Vantaan rakennus -firman mainos paidan pers'puolella hieman hymähdyttää. Koska juuret.
Koko firman nimi itse asiassa kuulostaa joltain TUL:n yleisurheiluseuran nimeltä. Tirsk.
Yksinkertainen on kaunista. Keklun ajan värit olivat vielä vahvan ja syvän sävyisiä. Nämä vihreä-liilat hopeisine kypärineen tekee toki poikkeuksen itselleni. Jotenkin vaa syttyy isolla.Makuja on monia, mutta mun omaan silmiin tän kauden paidat, niin koti- kuin vieraspaidat kypärineen on tyylikkäimmät ikinä. Itse en taas ymmärtänyt koskaan Keklun ajan sinisten paitojen hehkutusta. Hienot oli, mutta liian tavalliset mun makuun.
Yksinkertainen on kaunista.
Siis onko tämän kauden paidoissa liilaa? Hyvin siniseltä näyttää omaan silmääni tuo väri.Yksinkertainen on kaunista. Keklun ajan värit olivat vielä vahvan ja syvän sävyisiä. Nämä vihreä-liilat hopeisine kypärineen tekee toki poikkeuksen itselleni. Jotenkin vaa syttyy isolla.
Ei tarvitse uusi historia sitten siellä aikanaan näillä paidoilla.Kunhan aikanaan sitten hartsulla (jos sinne päästään) palataan siniseen, niin kaikki ok.
Retro värit menee vielä, kun ollaa tuolla asbesti luolassa, mutta heti kun päästään hartsulle ni siniset (mielellään tummansiniset) takaisin. On ihan kiva et vanhemman ikäluokan fanit pääsevät nostalgioimaan noita värejä, mutta en ymärrä miksi jokerit tekee siitä nyt päävärin, että ollaan yhtäkkiä liila vihree jengi. Kaikki on sillä teemalla ja se tulee hieman korvista ulos.
Täysin samaa mieltä. En ymmärrä tuota "Keklun"sinisen hehkutusta ollenkaan, mielestäni Jokereiden tylsimpiä paitoja. Tuon ajan, ja muidenkin aikakausien valkoiset vieraspaidat keltapunaisilla korosteilla on kyllä olleet aina todella komeat.Makuja on monia, mutta mun omaan silmiin tän kauden paidat, niin koti- kuin vieraspaidat kypärineen on tyylikkäimmät ikinä. Itse en taas ymmärtänyt koskaan Keklun ajan sinisten paitojen hehkutusta. Hienot oli, mutta liian tavalliset mun makuun.