Pelipaidat

  • 429 636
  • 1 607

Origami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Leijonat
Ovat kyllä upeat! Kun retroiluvaihe saadaan päätökseen, niin kyllä noin komeita peliasuja katsoisi mielellään myös edustuksen päällä. Kypärän vaihtaisin siniseen, mutta tämä on vaan oma mieltymys. Yllättävän hyvältä kyllä tuo punainenkin kypärä näyttää.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites ne kolmospaidat? Eikös ne pitänyt myös julkaista jossain vaiheessa?

Mielenkiinnolla odotan minkälainen silmiä hivelevä rätti sieltä paljastetaan. Voi joutua taas paitakaupoille lähtemään...
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mites ne kolmospaidat? Eikös ne pitänyt myös julkaista jossain vaiheessa?

Mielenkiinnolla odotan minkälainen silmiä hivelevä rätti sieltä paljastetaan. Voi joutua taas paitakaupoille lähtemään...
Voisin kuvitella, että ehkä kolmanteen tai neljänteen kotimatsiin tulevat. Ekaan luodaan hypeä Filppulan paluulla, toiseen viireillä...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse mietin että olisiko se lauantai-paita, mutta ensimmäinen lauantai kotipeli on vasta 21.12. Toki sitten keväällä lauantai pelejä olisi useampi Nordiksella.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitasiin mennä näillä tämän kauden peliasuilla vaikka vuosikymmenniä mun puolesta.
Mulla on itsellä mennyt nyt täysin maku kaikkeen "ylimääräiseen". Ei jaksa kiinnostaa mikään ympärillä oleva hype paidoista tai mistään muusta vastaavasta.

Kaikki energia nyt siihen toimintaan siellä kaukalossa.

Jokereiden toimistolle suosittelen tätä samaa.

Sanokaa faneille että sori nyt ei ole aikaa yhteiskuville tai millekään ylimääräiselle. Keskittykää siihen peliin joka sakkaa ja pahasti!!

Älkää vaatiko niiltä pelaajilta että ovat isoja julkkiksia kun ei ne sitä vielä ole!! Ne on mestis tason jätkiä, nuoria kundeja - kasetti ei kestä!
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Nyt kun suunnitelmissa on korkata kausi auki Nordiksella ja ehkä napata paita mukaan (tai vähintään sovittaa ja ostaa samaa kokoa oleva vieraspaita netistä), pakko sanoa että Itä-Vantaan rakennus -firman mainos paidan pers'puolella hieman hymähdyttää. Koska juuret.

Koko firman nimi itse asiassa kuulostaa joltain TUL:n yleisurheiluseuran nimeltä. Tirsk.
 

Helsinki 1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun suunnitelmissa on korkata kausi auki Nordiksella ja ehkä napata paita mukaan (tai vähintään sovittaa ja ostaa samaa kokoa oleva vieraspaita netistä), pakko sanoa että Itä-Vantaan rakennus -firman mainos paidan pers'puolella hieman hymähdyttää. Koska juuret.

Koko firman nimi itse asiassa kuulostaa joltain TUL:n yleisurheiluseuran nimeltä. Tirsk.
Ihan järkyttävä :D
 

Wessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Itelle ei nappaa toi retroilu yhtään vaikka niinä hopeapotta aikoina Jokereiden kannatus alkoi. Se oli sillon ekan paluu kauden aikana tarinan kerronnan kantilta hyvä idea. Toivon isosti että palataan siihen tyyliin missä olis enemmän sinipunakeltaista ja vähemmän tota vihreetä mitä joka paidassa nyt on. Esim. Filppulan pelipaita jäi storeen siitä syystä että tuo ei vaan mielytä. Tuo storen Warrior-sininen paita ja warrior valkoinen paita oli mun mielestä sitä tyylisuuntaa mistä itse tykkäsin eniten. Ja nuo hopeapotat on aivan karmeen näköset omaan silmään. Isoäidin perintöhopeat päässä. Niistä nyt ekana eroon :D
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Makuja on monia, mutta mun omaan silmiin tän kauden paidat, niin koti- kuin vieraspaidat kypärineen on tyylikkäimmät ikinä. Itse en taas ymmärtänyt koskaan Keklun ajan sinisten paitojen hehkutusta. Hienot oli, mutta liian tavalliset mun makuun.
 

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Makuja on monia, mutta mun omaan silmiin tän kauden paidat, niin koti- kuin vieraspaidat kypärineen on tyylikkäimmät ikinä. Itse en taas ymmärtänyt koskaan Keklun ajan sinisten paitojen hehkutusta. Hienot oli, mutta liian tavalliset mun makuun.
Yksinkertainen on kaunista. Keklun ajan värit olivat vielä vahvan ja syvän sävyisiä. Nämä vihreä-liilat hopeisine kypärineen tekee toki poikkeuksen itselleni. Jotenkin vaa syttyy isolla.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Yksinkertainen on kaunista. Keklun ajan värit olivat vielä vahvan ja syvän sävyisiä. Nämä vihreä-liilat hopeisine kypärineen tekee toki poikkeuksen itselleni. Jotenkin vaa syttyy isolla.
Siis onko tämän kauden paidoissa liilaa? Hyvin siniseltä näyttää omaan silmääni tuo väri.

Enpä tiedä, kaikkeen tottuu, sininen on ihan jees, nämä tämän kauden paidatkin kyllä kelpaa. Jos minun pitäisi päättää kumpi, menisi varmaan lantinheitoksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Retro värit menee vielä, kun ollaa tuolla asbesti luolassa, mutta heti kun päästään hartsulle ni siniset (mielellään tummansiniset) takaisin. On ihan kiva et vanhemman ikäluokan fanit pääsevät nostalgioimaan noita värejä, mutta en ymärrä miksi jokerit tekee siitä nyt päävärin, että ollaan yhtäkkiä liila vihree jengi. Kaikki on sillä teemalla ja se tulee hieman korvista ulos.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olin pro-Keklu-sininen todella pitkään, mutta Vallen kotiinpaluupelissä omakin vaakakuppi (jopa itselle yllätyksenä) kääntyi näihin retroihin; ainakin sen ajaksi kun skulataan stadin jäähallissa.

Jotenkin se tunnelma ja retrohenkisyys iski kybällä plus Jokereille modattu visuaalinen ilme hallissa ehosti myös fiilistä paitavalinnan sopivuudesta tähän hetkeen.

P.S. Onhan noi kiiltävän hopeiset kypärät nyt niin törkeät, ettei niistä saa luopua!
 

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Retro värit menee vielä, kun ollaa tuolla asbesti luolassa, mutta heti kun päästään hartsulle ni siniset (mielellään tummansiniset) takaisin. On ihan kiva et vanhemman ikäluokan fanit pääsevät nostalgioimaan noita värejä, mutta en ymärrä miksi jokerit tekee siitä nyt päävärin, että ollaan yhtäkkiä liila vihree jengi. Kaikki on sillä teemalla ja se tulee hieman korvista ulos.

Sama juttu. Kolmospaitoina nämä retrovärit menisivät enemmän kuin hyvin, mutta kyllähän sitä niitä sinisiä paitoja vaan kaipaa. Ei pääse yli eikä ympäri.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Luleå HF, Florida Panthers
Makuja on monia, mutta mun omaan silmiin tän kauden paidat, niin koti- kuin vieraspaidat kypärineen on tyylikkäimmät ikinä. Itse en taas ymmärtänyt koskaan Keklun ajan sinisten paitojen hehkutusta. Hienot oli, mutta liian tavalliset mun makuun.
Täysin samaa mieltä. En ymmärrä tuota "Keklun"sinisen hehkutusta ollenkaan, mielestäni Jokereiden tylsimpiä paitoja. Tuon ajan, ja muidenkin aikakausien valkoiset vieraspaidat keltapunaisilla korosteilla on kyllä olleet aina todella komeat.
 

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Tänään näköjään seurapaitapäivä. Oliskin Jokereilta tullut joku muistutus niin olisi voinut toimia liikkuvana, ilmaisena mainoksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös