Tämä on täysin epä-älyllistä keskustelua, kun kyse on kaksi ottelua kestävästä Halloween-jaksosta. NHL:stä lähtien joukkueet pukeutuvat eri väreihin erilaisina teemapäivänä ja tuskin nyt kenellekään tulee isona yllätyksenä, että tätä matkitaan myös Euroopassa. Jokereiden logoa (ja värejä) on historian saatossa muutettu niin moneen kertaan, että tällaisen pienen veivailun voi ottaa vaika throwbackina ysärille.
Emmäätiiä. Käy lukemassa niitä aikalaisviestejä sieltä kesältä 2013. Siellä on aivan läjäpäin niitä mielipiteitä, joissa pienintäkään logon muokkausta ei hyväksytä. Jengi oli aika herkkänä aiheesta. Ja kuten sanottu, mua ei hetkauta tämä asia..."Luit pointtini selkeästi väärin, mikä ei ole sinänsä mikään synti, sillä puhuin ajasta, jolloin et vielä palstaa käyttänyt" --> tällaiset nyt ovat aivan saman kategorian "henkilökohtaisuuksia".
Niinno, jos väsyneistä läpistä puhutaan, niin tällaiset öhö öhö, Ertsi piti parit välivuodet lätkästä -tyyppiset heitot ovat ihan silkkaa torkkua.Sen sijaan nämä hakemalla haetut Jokerihaukut ovat nimenomaan väsyneitä. Samaa kategoriaa oli se "sellaiset fanit kuin seura" heitto, jota en nyt laiskuuttani jaksa sanantarkasti kaivaa esiin.
Edit. Mutta antaa mun puolesta olla. Rumat paidat, sillä hyvä. Mä jatkan nyt tiki-baariin. Saa nähdä onko siellä "väärä" paita katossa.