Pelipaidat

  • 395 650
  • 1 460

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
15.2. lauantaina Metallurgia vastaan 90s Night. Jokerit mainostaa tätä ysärin paitojen väreillä, oiskohan päällä nämä ysärin peliasut?
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Olishan se aikakin vetää taas jollain muulla kuin nykyisillä.
Menny ajat sitten maku näillä pelipaidoilla leikkimisiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paidoista tykkäsin tästä mustasta alkuun mutta kauden mittaan olen tullut siihen lopputulokseen että huonompaan suuntaan mentiin. Aiemmat siniset olivat ihan huikean hienot ja niihin toivoisin paluuta tulevaisuudessa.

Toki jos saisin päättää niin klassiset Florida Panthers paidat takaisin!
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko 7. erilainen paita jo tällä kaudella Magnitogorskia vastaan päällä? Sirkuskaravaani jatkaa kulkuaan. Ehtiskö vielä loppukauden aikana saada 1-3 lisää?
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko 7. erilainen paita jo tällä kaudella Magnitogorskia vastaan päällä? Sirkuskaravaani jatkaa kulkuaan. Ehtiskö vielä loppukauden aikana saada 1-3 lisää?
Punamusta, valkoinen, keltainen, Tallinna, harkkakausi (jos lasketaan), Halloween, joulupaita, ysäripaita.

Riittää jo varmaan.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Mitä enemmän eri paitoja, sen parempi. Koska silloin tuossa mustassa rätissä pelataan vähemmän!
Tämä. Mustaan on tottunut, mutta ei se hieno ole. Sininen nimenomaan se Kekäläisen tuoma sinisen sävy oli paras mitä on ja sen paluuta toivoisin. Tuo keltapunainen on mielestäni ihan hyvä veto nimenomaan kolmospaitana. Sehän taidettiin muistaakseni tuoda jo Keklun aikana ja hienohan se mielestäni oli ja on. Mutta ehdottomasti sininen kotipaita takaisin ja musta helvettiin.
 

Lapa7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Espoo,Detroit,Liverpool,Mercedes,Toyota
Toivottavasti ensi kaudella on se sama sininen takas mikä oli monta vuotta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taidan olla niitä harvoja, kuka haluaisi kaikista mieluiten ne ysärin turkoosi/violettipaidat takaisin.

Harjoituspelien paidatkin olivat aivan helvetkn siistit. Mikä siinä on niin vaikeaa? Toivottavasti palautetta on mennyt ja ensi kaudella on tuo musta heitetty hevosen helvettiin. Keltainen viikonloppupaita voi mun puolesta pysyä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ei tuo musta toimi. Ei vain sovi Jokereille. Ei voi mitään. Sininen takaisin tai sitten se harkkapaita. Mitähän Kurri oikein ajatteli. Olisi hauska tietää onko noita mustia mennyt paljonkin kaupaksi.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tuo musta toimi. Ei vain sovi Jokereille. Ei voi mitään. Sininen takaisin tai sitten se harkkapaita. Mitähän Kurri oikein ajatteli. Olisi hauska tietää onko noita mustia mennyt paljonkin kaupaksi.
Kyllä niitä mustia paitoja Areenalla yllättävän paljon näkee. Sinisiä kyllä toistaiseksi vielä enemmän.
 
Itse tykkään Jokereiden kaikista paidoista. Minulle ei sinällään ole merkitystä. Onkohan kaikki ees huomanneet pientä muutosta logossa?

Mutta siis joo, siniset kotipaidat on hienoimmat. Niillä ei toki ole tullut kuin yksi pronssimitali.

Kurrihan sano paitojen julkaisun jälkeen, että haluaa Jokereiden jotain uutta ilmettä ja sitä tosissaan on saanut.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Onhan tämä paitatouhu mennyt yli tällä kaudella, mutta nuo ysäripaidat haluaisin kyllä nähdä. Hopeapotat päässä. Se olisi jotain toisin kun nämä Halloween ja joulukuuset.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Itse toivoisin että tuo musta menisi vaihtoon ja sininen takaisin. Ei vain toimi. Tuskin noita nyt kuitenkaan vaihdetaan vuoden välein joten NÄILLÄ MENNÄÄN.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sako
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös