Pelinumerosi!

  • 8 970
  • 147

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Futista tuli pelailtuu lähes kymmenen vuotta numerolla 7 ja pelipaikkana oikea keskikenttä. Joo Beckham oli joskus esikuva vaan eipä oo enää.

Salibandya pelasin pitkään numerolla 15 ja sen jälkeen vähemmän aikaa numerolla 16.
 

Matsku

Jäsen
Numeroni jääkiekossa aina #33, mutta nyt jouduin vaihtamaan #30. Mutta kummatkin ovat maalivahdille tyypillisiä numeroita, joten aika sama mikä nro siellä selässä on.

Futiksessa maalissa #1 ja kentällä #12.

Ja katusählyssä(omassa joukkueessa Päsässä xD) #32.
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
#19 teippailin ensimmäiseen jäkispaitaan ja siitä lähtien numero on pysynyt selässä uskollisesti.

Eniten numeron valintaan vaikuttaneet tunnetut #19 pelaajat:

- Juha Riihijärvi
- Steven Yzerman
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Futista viimeksi puulaakissa ja beachilla numerolla 9. Nöösinä monta kautta oli numero 7. Jossakin harvoissa otteluissa 11.

Salibandyä lätkittiin viimeksi numerolla 10, sitä ennen numero oli 17.

Kaukalopallossa numero on ollut joko 19 tai 8.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
86 numero on jostakin syystä sellainen johon olen kiintynyt. En itse pelaa mitään joukkue pelejä, mutta yleensä kun pelaan jotain lätkäpeliä ja luon itseni peliin niin numero on tuo 86. Ei hajuakaan mistä se tulee, mutta näin se vain on ja on aina ollut. Aikaisemmin kyllä sählyä pelasin, mutta en missään joukkueessa joten ei ollut pelipaitojakaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä nyt en pelaa missään joukkueessa, mutta jos pelaisin niin numero olisi 21.

Sehän on perinteinen hyökkääjän numero ja joka joukkueessa on se #21.

Tämän hetken kuumin #21 lienee Peter Forsberg ja onhan niitä muyitakin. Ja Pasi "Nupe" Nurminen pelasi Jokereissa numerolla 21, minkä jälkeen tuli Jamie Ram ja häpäisi sen numeron.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juniorina numeroon ei voinut vaikuttaa, ja se vaihteli vuosittain, ainakin # 17, # 1 ja # 19 tulivat tutuiksi, nykyään jos ja kun pelipaidan päälleen kiskaisee niin se on # 11.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Itse pelasin aikanaan salibandya numerolla 9 ja nyt pelaan numerolla 26. Tosin viime aikoina ei ole tullut pelailtua mitään virallisia pelejä, on vain tullu käytyä treenassa eräässä salibandy porukassa.

-All my support to the Pelicans lads-
 

aapo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jääkiekkoa pelaan #17 selässä ja C rinnassa, kunnioittaen maailman parasta taistelijaa, Mikko "Mamba" Mattilaa. Siinä on asenne josta kaikkien tulisi ottaa oppia.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Tätä nykyä lätkässä #7 ja sitä ennen salibandyssä #60.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aikuisiällä olen pelannut futista ja sählyä (molempia hyvin satunnaisesti), mutta jos olen sarjassa pelannut niin lähes aina on numero neljä ollut selässä. Se kenen mukaan se tulee ei olekaan mikään yllätys...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Kovalla asenteella on aina terveenä ollessa väännetty, numerolla #15 tietenkin, lajissa kuin lajissa. Numero valinta tulee erään nykyään kaljun ex-laitahyökkääjän mukaan...Joskus salibandyssä on joutunut tyytymään numeroon #6, muttei sekään hitaalle mutta kankealle pakille huono ole.
 

JanJ

Jäsen
Junnuissa olin 23, 21, 19 ja ainoalla Jyväskylän kaudellani otin porilaisille pyhän numeron 4. Sen jälkeen olen pelannut nelosella joten jos Korkin kanssa pelaan joskus samassa tiimissä, tulee kädenvääntö numerosta...
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jääkiekossa numero 14 , B -junnuihin asti. Sitten alkoi kiinnostaa liikaa "muut menot", joissa ei tarvittu numeroa.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Jalkapallomaalia tulee vartioitua puulaakitasolla numerolla 69.

Numero tulee suuren idolini, jykeväotteisen puolustajan, Veikko Hullupään numerosta.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nostetaanpa kolme vuotta unessa ollut ketju ylös....

Eli pelaan nykyään salibandyä numerolla 87. Numero tulee siitä että en numeroa valittaessa osannut päättä otanko numeron 8 vai 7. Numero ei siis johdu Crosbystä, ja hieman harmittaa että poika on nyt varastanut mun numeron! ;)

Sitä olen kyllä monesti ihmetellyt että miksi lätkässä ei juurikaan näe numeroa 69. Ainakin noissa salibandy porukoissa missä mä olen pelannut, niin se numero on yleensä ainoa josta syntyy yleensä jotain kiistaa, ja joka on jouduttu arpomaan...
 

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Kiekkoa pelatessa maalivahtina numerot vaihtuivat lähes joka vuosi. Vanhat paidat kierrätettiin ahkerasti...

Jos #1 ei lasketa (jota siis tuli käytettyä yleensä, kun joku kenttäpelaaja oli unohtanut pelipaitansa ja oma piti antaa silloin korvikkeeksi), niin numerot ovat olleet
#42, #30, #29, #35, #27, #25

"Rakkain" numero tietysti tuo #27, silloin teetettiin uudet paidat ja sain valita idolini, Kari Takon, numeron.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Fudiksen kun pienenä aloitin niin mulle annettiin #10. Sen jälkeen se vaihtui pitkin "uraa" ja tullut oltua niin #18 kuin #19. Kun pelipaikaksi aikuisiällä muodostui kärki niin tuli pelailtua numerolla 9, ei kenenkään mukaan, vaan lähinnä pelipaikan. Kun vaihdoin joukkuetta niin olin ensin 19 ja sitten taas 10, tälläkin kertaa se jaettiin mulle ja lähinnä kai pelityylin/paikan perusteella. Olin ihan tyytyväinen sillä ympyrä oli sulkeutunut.

Salibandyssa oon aina ollut #44 ja tämä tuli Stephane Richerin mukaan, pelityyli kun on samansuuntainen.

Muissa lajeissa on sitten tullut pomittua näitä fudiksesta ja salibandysta tuttuja numeroita.

Tulipas tylsä selostus, mut tulipahan pitkästä aikaa taas mieleen mistä se #44 alunperin tulikaan.
 

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Muistaakseni ihan ensimmäinen oikea pelinumero oli junnuna futiksessa #21, eikä siihen liity sen kummempaa dramatiikkaa. Se vain annettiin. Sen jälkeen pelasin salibandya numerolla #22. Hauska sattuma, että numero oli pykälää isompi, sillä tälläkin kertaa paita vain tyrkättiin kouraan, eikä vaikutusmahdollisuuksia ollut. 22 oli ihan hyvä vaihtoehto, sillä kaikissa muissa höntsyturnauksissa ja tietokonepeleissä (NHL, FIFA) oma numero on ollut #82.

Viime talvena muutaman vuoden tauon jälkeen ryhdyin sitten jälleen pelaamaan salibandya lisenssipelaajana. Olen aina ollut täysin umpilaituri, mutta uudessa joukkueessani oli pakkipulaa, joten ryhdyin sitten puolustajaksi. Harjoituksissa ja harjoituspeleissä kulkikin sitten yllättävän hyvin pakin tontilla, joten paitajaossa päätin ottaa kerralla perinteisen pakin numeron: #4. Nelonen selässä on mennyt sitten ihan mukavasti ja tulevalle kaudelle pyrin saamaan saman paidan.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Futiksessa oli ainakin numerot 3, 17 ja 24. Kaukiksessa 3, 9,11 ja 43. Paita vahtui tiuhaan, mutta tehoihin se ei vaikuttanut :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös