Pelinumerosi!

  • 9 117
  • 147
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Junnuna pelasin yleensä maalivahdille vähän harvinaisemmalla numerolla 10. En muista, mistä se tuli.

Nykyään harrastesarjaa mennään numerolla 31, joka tuli tilatun XXXL-paidan mukana, kelpaa kyllä mulle.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Aluesarjojen mutatason salibandyssä se on aina ollut 76 (Jari Suorsan KooKoossa käyttämä numero), toisena mielessä oli 33 Janne Harjulan innostamana. En oikein muista miksi sitten päädyin Suorsaan, oli varmaan kiusannut Joonas Hemmingiä juuri silloin heh.

Sitten firmaliigassa mulle annettiin pyytämättä numero 15. Se numero ei kyllä herätä minkäänlaisia tuntemuksia.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Salibandya tulee pelailtua 3. divarissa numerolla 8.
Ennen lätkää maalissa B-junnuihin asti numerolla 31 (maalivahtina tietty).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silloin kun lätkää aktiivisesti pelasin (80-luvulla), oli numeroni aina 13. Jalkapalloa pelasin 11 paidassani. Kolmentoista historiaa en edes muista, mutta se oli onnennumeroni jo ennen kouluikää (70-luvulla). 11 tuli Ederiltä, joka pommitti hirmukanuunoitaan Brasilian maajoukkueessa 80-luvun alussa. (Toki olisin halunnut Zicon mukaan kympin, mutta niin tahtoi moni muukin ja se arvottiin.)
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Luin ensin, että puhelinnumerosi.

Aikoinaan oli 18 ja 3. 3 oli sinällään epänormaali numero hyökkääjälle mutta joukkueen pelipaidoista numerot 1-5 oli pykälää tai paria isompia niin sitten piti siitä valita. Onneksi tätä kesti vain kauden. 18 oli muuten käytössä aina. Kaverini isä oli joukkueen johtaja, joka hoiti meille paidat ja numerot niin sain ikään kuin suhteilla valita oman numeron ensimmäisten joukossa. Oli se vaikea valinta, muistan kun sitä pähkäiltiin ja katseltiin NHL-korteista, mikä numero näyttää coolilta ja kuka milläkin pelasi. :) En kuitenkaan muista olisiko kukaan "idoli" vaikuttanut tähän numerollaan.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lätkässä tuli huidottua joko kasilla tahi kolmellatoista. Moni varmaan jo arvaa miksi. Kapuna olemisesta oli ainakin se hyöty, että sai valita itse numeronsa.
 

d2uce

Jäsen
Hmm, joskus nassikkana pelipaidassa oli #12, josta sitten tehtiin teipillä #42, koska noita #12 paitoja oli kaksi. Sitten myöhemmin uusien paitojen tullessa saimme itse valita numeromme. Jostain syystä päädyin #77 (oli muuten joukkueessa kaikki "tuplat" käytössä 11-99). Tottakai Ray Bourquella oli asiaan jotain yhteyttä, vaikka hyökkääjä olenkin aina ollut, myöskään Chris Grattonin vaikutusta ei pidä väheksyä, saati Theoren Fleuryä (7+7=14). Urani viimeisessä joukkueessa saimme jälleen valita numerot, valitsin #3, joka taisi olla joukkueen pienin numero. Kolmonen tuli jostain insideläpästä, hieno numero kaikinpuolin. Tuolloin pelasin myös muutaman pelin, tai ainakin vaihdon, puolustajana. Tämä siis jääkiekon puolelta.

Koripallossa numeroni oli 7. Taisin valita sen muutamasta paidasta joita oli jäljellä kun joukkueeseen tulin. Ihan kivahan tuokin oli.

Nykyään lajina on salibandy jota tahkosin aluksi numerolla 22, mutta jälleen aika uusien paitojen, uusien numeroiden ja viimekausi menikin sujuvasti Arron Ashamin numerolla 45.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Nykyään on jo futis lopetettu, mutta jos joskus hain / tulen jotakin numeroa hakemaan, niin se on #10. Jotenkin tuntuu, että se on liiderin numero. ;D
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
#7 ja joskus harvoin läpällä vedettäessä on #69. #7 kuitenkin aina ollut koripallossa numerona kun on saanut itse numeron valita. Liverpoolin miehet tietää numeron taustat.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
#94 on aika vakiintunut, sitä ennen se oli 49. Yksi kausi vedettiin #44 selässä, mutta meni niin huonosti, että piti palata vanhaan ysineloseen.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
#22 Aina kun se on vapaana. Muuten ei ole oikein väliä. Viimeiset 15 kautta pelannut tuolla numerolla kaikissa lajeissa, mitä on tullut harrastettua.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
#8

#8. Tämä on Cam Neely- fanina ollut luonnollisesti pelinumeroni aina kun vain on ollut vapaana. Numero 8 selässä tuli pelattua lätkää n.10 vuotta, viimeisinä kausina jouduin tyytymään numeroihin 14 ja 15.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minun numeroni on aina ollut 6, sekä jalkapallossa että jääkiekossa, nykyään myös kroketissa. Jalkapallossa tuo kuutonen osui hyvin kohdalleen keskikentän vasemmalle laidalle samoin kuin kiekossa puolustajalle. Ja yllättäen sain numeroni pitää koko junnupalloiluaikani (no ehkä siihen vaikutti sekin, että olin jalkapallossa joukkueen kapteeni), vanhemmalla iällä en enää olekaan lajeja kilpailumielessä harrastanut.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Lajina salibandy ja numerona 10. En voisi mitään muuta numeroa edes kuvitella.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Numerona 2 lajista riippumatta. Perus laiturin numero.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
7

Salibandyssä ja jalkapallossa olen pelannut aina numerolla 7 kun se on ollut mahdollista. Yhdessä puulaakihomobändyturnauksessa pelasin numerolla 9, mutta sekin kelpasi.

Kun pelasin matalalla sarjatasolla säbää silloinkin, jouduin ottamaan numeroksi 77:n kun eräs minua vanhempi dyydi ehti huutaa seiskan itselleen.

Seiskassa on jotain alkuluvun mystis-matemaattista taikaa.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Näitähän numeroita on ollut, kun on ollut useampi joukkuekkin missä olen pelannut.

#17 (kaikista eniten olen pelannut tällä)
sitten muut:
#15
#22
#23
#43
#44
#47
Tuossa nuo jotka muistin, eikä näihin ole laskettu mitään jalkapallo tai salibändy puulaaki numeroita.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Jääkiekkoa tuli pelattua numerolla #14
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kiekkoa tullut pelattua ja pelaan vieläkin, jos vain on vapaana ollut niin aina on numerona ollut 4, muita oikeastaan oo harkinnutkaan.

Muita numeroita mitä on ollut, mm. 5,16,21,22,24,27, 47 ja 55.

Mut aina otan nelosen jos vain vapaana sattuu olemaan.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
#22 Aina kun se on vapaana. Muuten ei ole oikein väliä. Viimeiset 15 kautta pelannut tuolla numerolla kaikissa lajeissa, mitä on tullut harrastettua.

Sama täällä. #22 aina ja missä lajissa vaan. Mitään taustaa sille ei ole, se vaan näytti 20 vuotta sitten hienolta.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
salibandya olen pelannut aina numerolla (rumpujen pärinää..) 31. paikka on maalivahti ja numero tuli aikoinaan Ari Sulanderin pelinumerosta :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös