Pelinumerosi!

  • 9 117
  • 147

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Itse pelailen kuudetta vuotta numerolla kahdeksan. Pikkujunnuna aloitin kiekkoilun numerolla 18. Tuo numero seurasi ikäluokista toiseen, kunnes viimeisellä kaudella C-junioreissa ykkönen tippui pois ja pelinumero oli 8. Tuohon kauteen loppui myös jääkiekkoharrastukseni.

Tuon jälkeen pidin muutaman vuoden virkavapaata. Syksyllä sitten lähteekin liikkeelle jo viides kausi salibandyssä, väliin mahtuu myös kausi puulaakifudista. Kaikki nämä kaudet pelattu numerolla 8. En osaa vastata, mistä numero tulee. Ei ainakaan Teemu Selänteestä.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
9 - maalintekijä (ainakin futiksessa)

Oho, itse pelaan seiskassa fudista numerolla 9 ja IKINÄ en ole vielä maalia tehnyt. Kantsisi siis varmaan antaa paita jollein muulle...
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pikkujunnuissa tuli pelailtua vähän milloin milläkin numerolla. Useimmiten ehkä #2:lla tai #3:lla puolustajan paikastani johtuen. Mutta sitten vähän vanhempana, kun sain itse valita oman numeroni oli se aina #13. Syytä siihen, miksi valitsin juuri tuon numeron en osaa sanoa. Jotenkin vain koin sen omakseni eikä sillä ollut mitään tekemistä #13:n maineeseen epäonnen tuojana. Jos joskus olisin lätkää pelannut ja saanut numeroni valita itse olisin ottanut #37:n.

Nykyään kun tulee pelailtua enää lähinnä puulaakipelejä niin numerolla ei ole oikeastaan mitään väliä. Kunhan siellä selässä nyt vaan joku luku on.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
#9 on aina ollut käytössäni jääkiekossa, salibandyssä ja jalkapallossa. Tämän takia se on myös nimerkissäni nyt ja aina.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
#72, #25, #52, #39, #15 ja #20.

Noilla numeroilla olen pelannut.
Alunperin oli #25, mutta olen sitä joutunut monesti vaihtamaan.

EDIT: Ja fudista pelasin maalissa, numerolla #1.
 
Viimeksi muokattu:

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Junnuissa lätkää numerolla 9 ja äijissä koko "uran" (jo siis 13 kautta) ajan 21 ja "ura" jatkuu edelleen.

Jefussa on numero ollut 61 ja jalkapallossa maalivahdille ominainen 1.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Numerolla #8 tuli jääkiekkoa hyökkääjän paikalla pelattua. Ura loppui n. 2 vuotta sitten kun ei polvi kestänyt. Ja numeron taustaan ei liity mitään ihmeellistä. Joskus sen valitsin, ja kymmenen vuotta sitä tuli pelatessa käytettyä, ikinä ei käynyt numeron vaihto mielessä.
 
1 - ykkösmoke
2 - peruspakki
3 - peruspakki, kolmosparissa
5 - hyökkäävämpi pakki
9 - maalintekijä (ainakin futiksessa)
10 - maalintekijä,joukkueen tähti (ainakin futiksessa)
19 - maalintekijä
21 - maalintekijä
69 - pelimies

Minne #99 on joutunut???

99- Supertähti.

Itse olen pelannut Jalkapallossa numerolla #14 (Overmars, koska se on myös vasuri) Ja olin vasen pakki. Ja olinpa vitun hyväkin. Koskaan ei kukaan siellä hallunnut pelata, joten minä siellä pelasin ja aina sain pelata niin kauan kuin huvitti. Ja menestystäkin tuli. Tosin futis on nyt loppunut ja jääkiekko jatkuu.

Lätkässä ensimmäiset vuodet numerolla #99, jostain syystä. Nyt kolmas vuosi numerolla #10. Ja hyvin näyttää kulkevan. Jääpallossa olin #6 ja en voi sietää numeroa 6, vaikka olisi vaikka 16,66,68,62... hr....

meitsi diggaa numeroista :
2,4,7,9,10,11,12,14,17,19,21,24,27,32,33,39,44,41,50,74,76,79,91,92,93,94,97-- Siinä olis mun lista joita voisin käyttää pelatessani. niin ja radio mafia 96,7.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Pelailin aikoinaan Lappeenrannan Rakuunoiden junnuissa numerolla 21. Syynä oli yksiselitteisesti se, että muita numeroita ei ollut tarjolla. Jos olisin jääkiekkoilija ja numero olisi vapaavalintainen, ottaisin 94. Jalkapalloilijana kelpaisi numero 11. Kummassakaan tapauksessa ei ole muita syöitä että "tämä tuntuu hyvältä numerolta".
 
Jalkapalloa olen pelannut enimmäkseen numerolla #9. Ihan ensimmäisillä kausilla junioreissa piti välillä tyytyä numeroon #13, kun olin vuotta nuorempaa ikäluokkaa, mutta sen jälkeen on tuttu ja turvallinen ysi koristanut selkää. Eipä taida olla mikään kovin yleinen topparin numero. Mutta eipä se pelipaikka estänyt joukkueen sisäisen maalipörssin voittoa talven puulaakipeleissä hallissa. ;)
 

Boomhauer

Jäsen
Pelatessani jalkapalloa joukkueellani ei alkuaikoina ollut omia pelipaitoja pelaajille, vaan numerot vaihtelivat ottelusta ja turnauksesta toiseen. Ensimmäinen, ja ainoa oma pelipaitani kantoi numeroa 12. Tämän huikean jalkapallouran päättymisestä on tosin ehtinyt kulua jo suunnilleen seitsemän vuotta.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Melko monilla numeroilla on tullut pelattua.

Mieluisin numero on kuitenkin lajissa kuin lajissa 7. Jos seiska ei ole vapaana, niin 17 tai 77. Nyt pelaan lätkää Kurrimaisesti numerolla 17.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Jalkapallossa olin #8, salibandyssä käytän numeroita #66 #25 #33 (joukkue on vaihdellut vuosien varrella) pesäpallossa on joskus tullu pelattu numeroilla #2 #3 tai #9 ja yleensä etukentällä. Jääpallossa taisin olla #25
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
"Salibandyuran" pelinumerot järjestyksessä: #40, #14, #42, #33, #17, #44.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Junnuissa jalkapalloa aina numerolla 5, en tiedä miksi...

Toinen "omalta" tuntuva numero on 22, enkä edelleenkään tiedä miksi...
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lätkää painetaan numerolla 24, se annettiin silloin kun joukkueeseen tulin.

Vanhassa futisjengissä numero 28, koska silloin jengin sisäisesti jaettiin numbat aakkosjärjestyksessä. Täksi kaudeksi pistivät joukkueet uusiksi, nyt numero 37. Tämä siksi, että ensin tuli toinen joukkue aakkosjärjestyksessä ja sitten meidän.
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Korista olen pelannut numeroilla 14,7,11,16. Viimeiset kaudet pelasin numerolla 24. Noihin ei sinäänsä liity mitään ihmeellistä paitsi #7 joka oli myös Idolini Kevin Johnsonin numero ja #24 Bob Probertin numero.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
ensimmäinen kausi #2, sitten toinen #4 ja sitten sain tämän oikean numeron käyttöön eli #24, nämä siis kenttäpelaajana käytössä.
Maalivahtina #32 oli myös käytössä.
 

peikko#13

Jäsen
Ite ole pelannu jo jonkin aikaa numerolla. Kerran junnuna harjoituksissa jaettiin numerot ja itelle sattu kasi. No tietenkin niissä harjoituksissa kaikki onnistu, ja maalejakin tuli aika lailla, joten synty käsite "maaginen kasi". Siitä asti on tullut joka lajissa pelattua kasilla kun se vaan on ollut mahdollista, tosin maagisen on kyllä voinut huolella tiputtaa pois numerosta puhuttaessa.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Saan mieleeni kaiveltua ainakin numerot #1,#4,#27,#35 ja #60. Alkavan kauden pelinumerosta ei ole vielä tietoa,mutta kuten aikaisemmista numeroista voi hieman päätellä,tulee se varmaankin olemaan "maalivahdille sopiva".
 

Rocco

Jäsen
Lajeja on monia, niin on myös pelinumeroita...

Jääkiekossa ainoa numero oli 29. Muita en koskaan käyttänyt.

Salibandyssa on ollut 12, 90, 22, 55, 19. Juuri vain sen takia kun ei ole saanut valita.

Muissa lajeissa on ollut käytössä 90, 46, 72, 24, 4, 2, 16... on kai niitä muitakin muttei vaan muistu mieleen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Futiksessa olen ollut #2 ,#3,#9 ja # 15.
SAlibandyssa olin edellisessä joukkueessa #95 ja tämän hetkisessä joukkueessa # 77.Myös # 11 on tullut vuosien aikana tutuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös