Pelinumerosi!

  • 9 117
  • 147
Salibandya maalissa numerolla #35.

Numeron otin aikanaan käyttöön, kun fanitin Tom Barrassoa sekä Mike Richteriä ja siitä asti sen on pysynyt. =)
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Aikoinaan fudisuran alussa olin #3 ja hetken aikaa #12, mutta kuutisen vuotta sitten kun saimme itse valita numerot, oli valinta #10. Nykyään en enää potkupalloa pelaa, mutta kymppi on se meikäläisen numero.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Pelasin ite aikanaan lätkää hyökkääjänä ja neljänä vuotena peräkkäin pelasin numerolla 10 jonka jälkeen lopetin, vuoden päästä tein comebackin ja valmentaja antoi pelipaidan jonka numero oli 55 (5+5=10) kaikista hauskinta oli että kyseisenä vuonna fanitin Nashvillen kovaotteista taistelijaa Jordin Tootoota ;p 12 vuotta tuli kyseistä lajia tahkottua mutta enää en pelaa ollenkaan mutta kyllä mä nuo kaksi numeroa olen otanut omakseni :)
 

Erik Loka

Jäsen
Meikämandoliino on harvemmin saanut tuota numeroa itse valita, mutta eipä tuohon nyt mitään paskempia ole sattunut. Viimeisillä lätkäkausillani jauhoin numeroilla 13 ja 16. Salibandya taasen numerolla yhdeksän.

Nykyään kyllä jos saan valita, niin pelaan juurikin tuolla kolmellatoista, suuren innoittajani sekä taiteellisen esikuvani Pavel Datsyukin mukaan.
 

Tuamas

Jäsen
Sählyä/salibandya ja toisinaan maahokia tulee pelattua numerolla 77. Suuren idolini, kiekon suurimpiin antisankareihin kuuluvan Aki "AkiHeino" Heinon innoittamana.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Jääkiekkoa tuli parina alkuvuotena pelattua numerolla 10, mutta seuraavat vuodet menivätkin jo perinteikkäällä numerolla 18. Viimeisenä höntsäkautena pelasin numerolla, jota en enää itsekään muista. Nyt viime vuosina puulaakitouhuissa salibandyssa sun muissa olen kantanut ylpeänä numeroa 76. Siitä ei paljon numero parane!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jalkapallossa oli 6 ja paikka oikea laitalinkki. Lentopallossa oli 4 ja 10. Nyt säbässä 21. Kultaranne kun olen, viime kausi tosin oli melko hiljainen maalinteko rintamalla. Taisi niitä 4-5 tulla, komeita tosin oli kaikki. Ei vain mennyt oikein mistään sisään. No, syöttelyä vaan.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Salibandy lajina ja maalivahti pelipaikkana. Valitsin numeron #68 lähinnä sen takia, että en ollut koskaan sitä kenelläkään maalivahdilla nähnyt. Tähän loppuun voi kai mainita että B-junnuissa pelaan pääosin ja ehkä myös muutaman pelin "parhaimmillaan" itseäni 4-5 vuotta vanhempien seassa A-junnuissa...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silloin joskus kun lätkää pelailin niin numeroina oli ensin 7 ja sitten 13. Luulisinpa että tuota 13:ta käyttäisin jos saisin valita numeroni.
 

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
#15 on lähimpänä sydäntäni. Viimeiset kymmenen vuotta tuota numeroa on tullut ylpeänä kannettua sekä jalkapallossa että salibandyssä.
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
#7
Satunnaisesti tuosta olen joutunut periksi antamaan, mutta pikkunatiaisena jalkapallon potkiminen alkoi tuolla numerolla ja samalla mennään edelleen lajissa kuin lajissa...
 

ipaz

Jäsen
Sillon joskus vielä kun aktiivisesti pelasin niin numeron oli aina mahdollisuuksien mukaan 7. On sitä kuitenkin kannettu selässä myös mm. # 8, 22 ja 71 eri seuroissa.
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nassikkana 11, 13 ja 25. Otevrelin innoittamana sillon kun pystyi vielä pelaamaan niin otin numeron 89 ja siitä asti aina kun mahdollista tuota käyttänyt.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiekkoa junnuna #8 p. Melkein Teemu.
Futista junnuna #18 Olisko P.Rossi tai jokun muun Italian ukon takia.
Kaukista "isona" #20 mv.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös