Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Koskisen Kaitsu kävi sitten ryöstöretkellä Heinolassa ja nappasi Petäjän Turkuun.

Ei muuta kuin onnea ja menestystä Petäjälle, varmasti raskasta ollut aika Peliittojen peräsimessä pienillä resursseilla sarjan pohjilla rämpiä vuodesta toiseen.

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Petäjä on raatanut hommia seuran eteen +100% vaikka resurssit on mitä vaatimattomimmat. Kuin pelaisi kimbleä kävyillä ja väärin painotetulla nopalla.
Ei ole purnannut olosuhteiden tai lomautusten perään turhia. Kyllähän tämä kausi tai enemmänkin siihen valmistautuminen on ollut raskas rosessi.

Mutta mistä Petäjälle seuraaja? Pelikaanien junnuista?

Lahessa(kaan) taloustilanne ei ole häävin häävi. Toivottavasti seura pysyy siellä hengissä. Vaikuttaa varmastikin valmentajakuvioihin sekin seikka, jos seuraava valmentaja on pussinokkien palkkalistoilla.

Kussa on mun hopotiti?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nico Vuorijärvi näyttää palanneen Unkariin. Tosin eipä tainnut mikään avainpelaaja olla Peliitoissa.

"Unless we do something about it, in ten or fifteen years the Internet
will be monopolized by the megacorporations" -Noam Chomsky​

Apsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, Pelicans
Mitenköhän Peliittojen tilanne tällä hetkellä? tietääkö kukaan? Taitaa joukkue harjoitella ihan normaalisti vai kuinka. Lomautus uutisia kun kuulee muilta Mestis paikkakunnilta, niin ajattelin missä Heinolassa mennään. Pahaltahan tämä sarjan pelaaminen nyt tämän kauden osalta näyttää, vaikka tietysti terveys edellä on järkevintä elää.

Accompagnato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, sympatiat Pelsuille ja HPK:lle
Ei kai Peliitoilla ainakaan voi lomautuksiin turvautua kun ei ole oikein ketään ketä lomauttaa. Jos olen oikein ymmrätänyt, on tämä tilanne juuri sellainen mihin Peliitat on varautunut niin hyvin kuin se nyt ylipäänsä on mahdollista.

Koetelkaa kaikkea - pitäkää paras
-J.V. Snellman-

Apsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, Pelicans
Ei kai Peliitoilla ainakaan voi lomautuksiin turvautua kun ei ole oikein ketään ketä lomauttaa. Jos olen oikein ymmrätänyt, on tämä tilanne juuri sellainen mihin Peliitat on varautunut niin hyvin kuin se nyt ylipäänsä on mahdollista.
Onhan Peliitoilla koko joukkue ja kaikki toimijat ketkä voi lomauttaa. Näkisin jopa fiksuna taloudellisesti laittaa kaikki lomille, juoksevat kulut kuitenkin menee koko ajan vaikka sarja ei pyöri. Luulen vahvasti että tämän kauden pelit on pelattu ja jos ei ole niin soittelis sitte porukan takas rinkiin, tuskin moni maisemaa vaihtaisi koska ei ne muutkaan seurat nyt pelaajia tarvitse lisää, pelaajat kyllä tulisi takaisin koska oman uran takia järkevintä antaa niitä näyttöjä ja pelata Heinolassa. Tämän kauden Mestiksestä kun ei nousta eikä pudota niin aivan sama mikä se sijoitus olisi, eihän sijoitus enää voisi pudota kun yhden pykälän. Näkisin järkevänä vaihtoehtona säästää rahaa tulevaisuutta varten, ja lopettaa haihattelut tämän kauden osalta. Jos ajattelee pelaajien näkökulmasta niin lomautus olisi huono, mutta itse ajattelisin nyt enemmän seuraa ja sen tulevaisuutta. Pelaajat eivät ole niin seura uskollisia koska eivät ole oman kylän poikia ja moni vaihtaa kauden jälkeen maisemaa kuitenkin.

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onhan Peliitoilla koko joukkue ja kaikki toimijat ketkä voi lomauttaa. Näkisin jopa fiksuna taloudellisesti laittaa kaikki lomille, juoksevat kulut kuitenkin menee koko ajan vaikka sarja ei pyöri. Luulen vahvasti että tämän kauden pelit on pelattu ja jos ei ole niin soittelis sitte porukan takas rinkiin, tuskin moni maisemaa vaihtaisi koska ei ne muutkaan seurat nyt pelaajia tarvitse lisää, pelaajat kyllä tulisi takaisin koska oman uran takia järkevintä antaa niitä näyttöjä ja pelata Heinolassa. Tämän kauden Mestiksestä kun ei nousta eikä pudota niin aivan sama mikä se sijoitus olisi, eihän sijoitus enää voisi pudota kun yhden pykälän. Näkisin järkevänä vaihtoehtona säästää rahaa tulevaisuutta varten, ja lopettaa haihattelut tämän kauden osalta. Jos ajattelee pelaajien näkökulmasta niin lomautus olisi huono, mutta itse ajattelisin nyt enemmän seuraa ja sen tulevaisuutta. Pelaajat eivät ole niin seura uskollisia koska eivät ole oman kylän poikia ja moni vaihtaa kauden jälkeen maisemaa kuitenkin.
Valmentaja taitaa olla ainut palkollinen ja hänenkin palkan pulittaa käsittääkseni Pelicans. Pelaajien palkkiot kustannetaan sponsoreiden toimesta. Ei siis hätää. Tilanteeseen Heinolassa varauduttu mainiosti. Kitupiikkiputjetti niin alhaalla, että ei ole enää mistä säästää enempää.

Kussa on mun hopotiti?

Apsku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, Pelicans
Valmentaja taitaa olla ainut palkollinen ja hänenkin palkan pulittaa käsittääkseni Pelicans. Pelaajien palkkiot kustannetaan sponsoreiden toimesta. Ei siis hätää. Tilanteeseen Heinolassa varauduttu mainiosti. Kitupiikkiputjetti niin alhaalla, että ei ole enää mistä säästää enempää.
Onko siis niin että joukkue ei maksa jäähallista mitään vuokraa tai vastaavaa? Muistelisin muutamaa vuotta taaksepäin kun seura oli kaupungille pitkän pennin pystyssä juuri näistä jäämaksuista ja muista, joita kaupunki sitten antoi osan anteeksi, vai miten se nyt oli. Maksaako sponsorit nyt nämäkin maksut? Koska niistäkin kertyy maksettavaa seuralle, eli siis kaupungille..

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko siis niin että joukkue ei maksa jäähallista mitään vuokraa tai vastaavaa? Muistelisin muutamaa vuotta taaksepäin kun seura oli kaupungille pitkän pennin pystyssä juuri näistä jäämaksuista ja muista, joita kaupunki sitten antoi osan anteeksi, vai miten se nyt oli. Maksaako sponsorit nyt nämäkin maksut? Koska niistäkin kertyy maksettavaa seuralle, eli siis kaupungille..
Jotenkin noita jäämaksuja korvattiin järjestämällä jotain ohjattua liikuntaa, jumppaa tai humppaa koululaisille ja kaupungin väelle... Jotenkin noin se meni. Kaiketi vastaavaa käytäntöä edelleenkin käytössä.

Tällä hetkellä Peliitat reenaa ja odottaa pääsevänsä joskus pelaamaan...

Kussa on mun hopotiti?

Accompagnato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, sympatiat Pelsuille ja HPK:lle
Tuolla sekalaisessa osiossa on ollut keskustelua seuroista, jotka ovat ilmoittaneet selkein halunsa pelata sarja loppuun. En ole ihan kartalla tuossa asiassa mutta heräsi semmoinen kysymys, miksei Peliitat ole kyseisessä halutaapeltakausiloppuun -listassa? Siellä taisi ainakin olla Kiekko-Pojat, IPK ja K-Espoo. Kai Heinolan ylpeys pelata haluaisi kuitenkin?

Samoin mietin, että toivottavasti ei vaikuta tämä korona-aika liikaa nuoriin pelaajiin.

Koetelkaa kaikkea - pitäkää paras
-J.V. Snellman-

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuolla sekalaisessa osiossa on ollut keskustelua seuroista, jotka ovat ilmoittaneet selkein halunsa pelata sarja loppuun. En ole ihan kartalla tuossa asiassa mutta heräsi semmoinen kysymys, miksei Peliitat ole kyseisessä halutaapeltakausiloppuun -listassa? Siellä taisi ainakin olla Kiekko-Pojat, IPK ja K-Espoo. Kai Heinolan ylpeys pelata haluaisi kuitenkin?

Samoin mietin, että toivottavasti ei vaikuta tämä korona-aika liikaa nuoriin pelaajiin.
Ei vaan taida olla yksinkertaisesti varaa pelata tyhjille katsomoille. Toivotaan vielä, että pelejä saataisiin pelattua. Ehkäpä valtion kirstusta tupsahtaa vielä sievoisa tukko seteleitä seurojen käyttöön ja kausi pystytään puljaamaan tavalla tai toisella läpi. Muussa tapauksessa Peliittojen kausi päättyi kahteen voittoon.

Kussa on mun hopotiti?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy