Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Irving on osoittautumassa flopiksi. Ei ollut se eka vaihtoehto josta olisi uskonut
Kohtuullisen helpon näköstä kaverilla tuo maalin teko. Vähä roiskitaa sinne päin ja sisällä.
Oispa Irvingin tilalla vaikka Laakso. Ei tuo saa omalla alueella yhtään vastustajan syöttöä katkaistua, vaikkei kukaan estelisi ja seisoisi jo valmiiksi kiekon tiellä.
Minä oikeasti luulin niin. Ja lapsenuskoisesti uskon vieläkin.Missään vaiheessa en itse ole ymmärtänyt Irvingin hehkutusta. Mikään ei viittaa siihen, että olisi kova tekijä tässä sarjassa.
Minä oikeasti luulin niin. Ja lapsenuskoisesti uskon vieläkin.
Pari seuraavaa peliä vielä pataan, niin tätä pitää oikeasti alkaa miettiä. Ja se on uskomatonta...toivottavasti tähän ei kuitenkaan tartte mennä.Kuka avaa Virralle kenkää-ketjun? Onhan tuo nyt helvetti ihan kauheeta. Valmentaja on suu norsunvitulla ja taitaa pelaajiin olla tarttunut sama. Hengetöntä paskaa.
Markkasen puheista sain käsityksen että oli vielä aika kallis. Sikäli pettymysLuulisi että hän on yksi niistä, joille maksetaan tästä. Pakko melkein olla, mikäli budjetti on käytetty. Silloin pitää tehdä enemmän, kuin mitä nyt nähdään.
On kyllä aika järkyttävän paskaa tekemistä Irvingillä. Donohuekin on paljon parempi pelaaja. Greg Moro taas on mies paikallaan, hyvä haku.Missään vaiheessa en itse ole ymmärtänyt Irvingin hehkutusta. Mikään ei viittaa siihen, että olisi kova tekijä tässä sarjassa.
On kyllä aika järkyttävän paskaa tekemistä Irvingillä. Donohuekin on paljon parempi pelaaja. Greg Moro taas on mies paikallaan, hyvä haku.
Selkeästi odotuksiin nähden paras ulkkari toistaiseksi.Donohue on parantanut peli peliltä tekemistä. Jos sama meno jatkuu niin Donohuesta on vielä paljon iloa.
Maalahtihan on aina ollut hazardipakki. Jostain syystä nauttii jonkinlaista arvostusta. Liigan yliarvostetuin pelaaja.Rehellisesti sanottuna täyttä paskaa tämän illan esitys muutamia tilanteita lukuunottamatta.
Etenkin, mitä vittua Kalle Maalahti? Onko EHT-komennus noussut päähän. Joukkueen paskin neppailija tähän mennessä.
Mikä siellä kulmissa kiinnostaa? Viime kaudella kirosin ettei kukaan mene maskiin. Nyt menee, mutta kiekkoa toimitetaan kerta toisen jälkeen ränniin? Montako maalia sieltä rännistä on tehty? Siellä saa painia vaikka koko kauden tuloksetta.
Mitä sie Hietala teit siinä KooKoon toisen maalin aikana? Otit tukea KooKoon maskimiehestä?
Dösönöö ainut tänään joka pelasi melko hyvän pelin.
Kyllä se aikaisemmin on ollut kiekolla pirun hyvä. Nyt jää hakemaan väkisin jotain karvaajan hassuttelua vaikka tilanne ei sitä millään lailla vaadi taikka SaiPa sen onnistumisesta juurikaan hyödy.Maalahtihan on aina ollut hazardipakki. Jostain syystä nauttii jonkinlaista arvostusta. Liigan yliarvostetuin pelaaja.
Höpö höpö, tasainen suorittaja omissa kuin tehopisteissä. Kelpo pakki liigaan. Kauden alut aina vaikeita, näkee aina treenikaudella jo ettei Kalle ole vireessä. 25 pistettä ja +- plussalla loppukaudestaMaalahtihan on aina ollut hazardipakki. Jostain syystä nauttii jonkinlaista arvostusta. Liigan yliarvostetuin pelaaja.