Mctavish85
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Näinkö se taas käy niin, että löydetään keinot lopulta hävitä peli.
Ei oleOnko tuossa Hämäläisen systeemissä sellaista vaihtoehtoa, että jos päästetään maali, nii pyrittäisiin jollain toimilla välttämään se vastustajan momentilla jatkuminen?
Alkaa olla jo vuosia siitä, kun olen nähnyt SaiPan voiton paikanpäältä. Vituttaa kuin pientä ihmistä, joka olen.Joko tänään osattaisiin pitää johdosta kiinni? Pliis?
Miksi ei voi tehdä lisää maaleja sen jälkeen kun kaveri on alkanut kiriä? Antaa tulla tasoihin ja ohi. Miksi?Alkaa olla jo vuosia siitä, kun olen nähnyt SaiPan voiton paikanpäältä. Vituttaa kuin pientä ihmistä, joka olen.
Olikohan tässä kyseessä "Patrik Laine" -efekti, eli kovan kesällä tehdyn voimatreenin jälkeen parikymppinen pelaaja joutuukin jonkin aikaa totuttelemaan kehittyneeseen fysiikkaansa? Sitten kun oppii käyttämään uutta voimatasoa, niin alkaa tulosta paukkumaan ihan uudella tahdilla.- Ojantakasen 20 maalia: Lopputulemaan tyytyväinen, mutta epätasaisuus leimasi vielä tätäkin kautta. Ensimmäiset 20 ottelua tuotti vain 4 maalia ja painopiste oli vahvasti loppupätkällä kun panokset menivät pienestä olemattomaan. Muistetaan silti, että vain 22 vuotta on ikää mittarissa ja lukema on tuon ikäiselle pelaajalle huima, tulee se sitten millä tavalla vain.
Tuli itse palautetta annettua. Monenlaista tuli vapaaseen osioon kirjailtua, mutta kärkevin palaute tuli annettua suljetusta liigasta ja sen seurauksista pelaaja myynteihin ja monettako vuotta SaiPan osalta panoksettomuuksista kevätkauden otteluista, joka koskee suurilta osin kausikorttilaisia. Ei jaksaisi enään maksaa junioriosaston keväisistä läpsyttelyistä.Tänään tuli kausikorttilaisille sähköpostilla kysely menneestä kaudesta. Muistakaa kaikki kausikorttilaiset antaa palautetta, niin positiivista kuin kehitettävää. Itse ainakin meinaan, omalla nimellä, antaa rehellisen palautteeni tästä kaudesta. Voi olla, että joutuu laarin pohjalta kaivelemaan niitä positiivisia asioita ja palaute painottuu kehityskohteisiiin.
Itse käyn ensi kauden alun ottelut katsomassa irtolipuilla, ja mikäli otteet miellyttää, niin loppukaudenkin. Mikäli joudun ostamaan loppukaudella irtolippuja, niin hyvä minulle panoksen vuoksi ja SaiPalle rahallisesti. Turhasta läpsyttelyistä pelaajamyynteineen en ensi kaudella aio maksaa. Pallo on heitetty seuran suuntaan. Ottavatko kopin? Aika näyttää.