Lyhyt lainaus pidemmästä viestistä.* tähän lisäyksenä se, että tämä häviämisen tuoma väsymys kumuloituu. Syy ei ole pelkästään tämän kauden touhussa.
Mutta juurikin tämä. Enään ei ole kyse vaikka näistä neljästä hävitystä pelistä, vaan todella pitkästä jatkumosta. Mie olen niin saatanan väsynyt tähän loppumattoman painajaiseen. Monesko kausi tää on taas putkeen tätä vitun rämpimistä? Tuntuu, ettei vaan jaksa enään. Jotenkin ihmeellinen tunne, kun ajattelee, että eihän me voida hävitä enään tätä, kun välillä tuurilla edes voitaisi voittaa ja pelin jälkeen taas huomaa että lisää paskaa sataa niskaan.
Itselle tämä kausi on 35.kausi kun käyn pelejä aktiivisesti katsomassa. Viime keväänä jo uhosin, että enää en osta kausaria. Mieli oli heikko ja ostin kuitenkin. Mikäli tämä kausi jatkuu kuten aiemmat ja vähintään säälistä ei keväällä taistella, niin pyhästi lupaan, että kausaria en enää hetkeen osta vaan katson sohvalta. Kai joku tulee kohta kertomaan, kuinka olen väärin kannattaja. Ei vaan jaksa enää.
Osiltaan tämä turhautuminen kumuloituu myös liigan suuntaan. Ja erityisesti sen sulkemiseen. Itse kannatan avointa liigaa. Itse olen aivan kypsä tyhjennysmyynteihin, vaikka hyvin ymmärrän miksi niitä tehdään ja sen, että SaiPa tästä systeemistä on hyötynyt paljonkin. Itse olen kokenut SaiPan liigasta putoamisen ja sen euforian, jonka liigaan nousu aiheutti.
Kausi on vielä pitkä ja voi olla, että tästä alhosta vielä noustaan. Tässä vaiheessa tuntuu vaan niin vitun vaikealta taas olla SaiPan kannattaja.