Mun mielestä isossa kuvassa puolustaminen toimii ihan hyvin kiekottomana. Kiekollinen peli sakkaa mikä johtaa noihin pyörityksiin omissa ja virheisiin + paljon kokemattomia pakkeja. Alivoima on todella hyvää ja Lehtinen. Sellainen pelinrakennekkin on siellä nähtävissä, kiekolliset ratkaisut on usein liian hitaita tai huonoja joka johtaa tuohon pelin puuroutumiseen.Minua rehellisesti ihmetyttää tämä linja tällä palstalla. Riippumatta miten paljon koittaa perustella ja artikuloida täällä asioita, jotka ei toimi, ne kuitataan vain negatiivisena paskanjauhamisena. Samaan aikaan joku yksittäinen yhden minuutin välähdys pelin aikana nähdään niin yltiöpositiivisena asiana, että sen avulla mennään viisi peliä eteenpäin ("mutkun sillon viis peliä sitten se sai syötön lapaan...").
Jos siis mielestäsi olen väärässä näkökulmissani esim. hyökkäyspelaamisen osalta, kuulisin mielelläni vasta-argumentisi tähän; mikä toimii tällä hetkellä pl. maalivahtipeli (jota en ole tietääkseni kertaakaan kritisoinut)?
Mun mielestä isossa kuvassa puolustaminen toimii ihan hyvin kiekottomana. Kiekollinen peli sakkaa mikä johtaa noihin pyörityksiin omissa ja virheisiin + paljon kokemattomia pakkeja. Alivoima on todella hyvää ja Lehtinen. Sellainen pelinrakennekkin on siellä nähtävissä, kiekolliset ratkaisut on usein liian hitaita tai huonoja joka johtaa tuohon pelin puuroutumiseen.
Kai ny jos toinen painaa lötöö tyhjiin kuuskyt minsaa.Ilman Lehtistä olis hävitty jo tääki peli
Aloitukset hävitään.
- Hyökkäyspelaaminen täysin olematonta (edes lyhyet pyöritykset hyökkäyspäässä puuttuvat, tasapainoisia koko hyökkäysketjun saati koko ketjun hyökkäyksiä ei saada aikaiseksi).
- Kaksinkamppailut hävitään.
- Puolustaminen suht OK, välillä hölmöjä temppuja kiekolla.
- Maalintekopaikat (oikeat kunnolliset tekopaikat) selkeästi Ilvekselle, Tepsillä vain muutama paikka joista olisi voinut ehkä tulla maali. Kiekon saaminen ylipäätään maalille on hyvin hyvin vaikeaa.
- Ilves on tällä hetkellä aktiivisempi ja varmempi / tasaisempi tekemisessään.
Sellainen kutina että aloittaa heti tänään maalien paukuttamisen. Joko kliininen ohjaus tai nosto yläbörsään maalinedustalta tulossa. Ehkä jopa ylivoimalla. Saa ottaa talteen.Mielenkiintoista seurata Dal Collen ensimmäistä peliä. Meneekö aika ihmetellessä puolityhjää Turkuhallia vai alkaako mättää samantien tehoja?
Flegmaattinen alku Dal Collelta.
Iskeekö uusittu YV heti maalin?
Dal Colle painaa joka kerta omiin selkä suorana, toivottavasti vaan aikaero painaa