Dalle?Keksikää nyt joku parempi nimi Dal Collelle.
Dalle?Keksikää nyt joku parempi nimi Dal Collelle.
En kanssa tajua. Käy niin saatanan hitaalla.Ihan hyvää ylivoimaa, mutta millä meriiteillä Tuomisto pelaa viivassa? Tosi mielikuvitukseton syöttölauta.
Dallasin grillikeisari t. ei tuominenKeksikää nyt joku parempi nimi Dal Collelle.
Oonko se vaan mä vai onko Rechin kaikki maalia päin menneet vedot lauottu 2 metrin etäisyydeltä maalista?
Tykkään Rechistä paljon pelaajana, en vain ymmärrä miten ammattilaisella on noin huono kuti :D
Tai sitten se vaan näyttää eriltä kun olen ekaa kertaa 12 vuoteen päätykatsomossa
Äskön kilautti rimaan.
Keskiviikko, eikä porukka ota keittoa. Varmasti vaikuttaa asiaan...Väkeä on paikalla, mutta tunnelma muistuttaa enemmän kirkkoa…
Alakatsomot poislukien ravintokatsomo on hyvin täytetty, ylhäällä reilusti tyhjää.Ilmeisesti ihan hyvin väkeä paikalla?
Kiroilin samaa!Siinä oli ennen mainoskatkoa hyvä ylivoimahyökkäyksen mahdollisuus mutta Intonen päätti itse kuskata kiekon paitsioon, vaikka keskelle oli erittäin hyvä syöttöpaikka...
Koko ketju vaikuttaa heräilevän, Rauma-ketju potentiaalisesti jatkoon.Skalicky näyttää jo heräilevän