Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 722 578
  • 14 817

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Oonko se vaan mä vai onko Rechin kaikki maalia päin menneet vedot lauottu 2 metrin etäisyydeltä maalista?

Tykkään Rechistä paljon pelaajana, en vain ymmärrä miten ammattilaisella on noin huono kuti :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oonko se vaan mä vai onko Rechin kaikki maalia päin menneet vedot lauottu 2 metrin etäisyydeltä maalista?

Tykkään Rechistä paljon pelaajana, en vain ymmärrä miten ammattilaisella on noin huono kuti :D

Äskön kilautti rimaan. Ei sillä nyt huono kuti ole, mutta alkukaudesta sai jokaisesta paikasta sisään. Nyt tilastotkin tasaantuu. Ei muuten ole tehnyt tässä kuussa vielä maaliakaan…
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Hyökkäyspelaaminen on aivan eri näköistä tänään kuin koko vuonna!

Tai sitten se vaan näyttää eriltä kun olen ekaa kertaa 12 vuoteen päätykatsomossa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Lattajalkainen eka erä toistaiseksi Kollilta. Onneksi selässä on pelimiehelle sopiva iso numero 82, joka lisää vaarantuntua.

Toivotaan onnistumisia.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Siinä oli ennen mainoskatkoa hyvä ylivoimahyökkäyksen mahdollisuus mutta Intonen päätti itse kuskata kiekon paitsioon, vaikka keskelle oli erittäin hyvä syöttöpaikka...
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siinä oli ennen mainoskatkoa hyvä ylivoimahyökkäyksen mahdollisuus mutta Intonen päätti itse kuskata kiekon paitsioon, vaikka keskelle oli erittäin hyvä syöttöpaikka...
Kiroilin samaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
vaikka Skalickyä oon arvostellutkin, niin nyt oli ihan hyvää tekemistä tässä vaihdossa. Jos se siitä pikkuhiljaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös