Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 758 875
  • 16 044

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkauksen kertoimet illan matsiin: Lukko 1,70 ja JYP 3,90. Sanoisin itse, että alkukauden perusteella Lukko ei ole noin iso suosikki. Toki Lukolla on selvästi parempi rosteri ja kotietu on vahva. Silti uskon luvassa olevan tiukka maalin matsi, Lukon viisikkopeli ei vkl matseissa vakuuttanut.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Veikkauksen kertoimet illan matsiin: Lukko 1,70 ja JYP 3,90. Sanoisin itse, että alkukauden perusteella Lukko ei ole noin iso suosikki. Toki Lukolla on selvästi parempi rosteri ja kotietu on vahva. Silti uskon luvassa olevan tiukka maalin matsi, Lukon viisikkopeli ei vkl matseissa vakuuttanut.
Niinhän se on noiden kertoimienkin mielestä, kuten myös 98% kaikista Liigan matseista.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkauksen kertoimet illan matsiin: Lukko 1,70 ja JYP 3,90. Sanoisin itse, että alkukauden perusteella Lukko ei ole noin iso suosikki. Toki Lukolla on selvästi parempi rosteri ja kotietu on vahva. Silti uskon luvassa olevan tiukka maalin matsi, Lukon viisikkopeli ei vkl matseissa vakuuttanut.
Muuten samaa mieltä mutta tuosta rosterin vahvuudesta erimieltä!
Onneksi teillä on tuo PAPP-"erityisosaaja" Veltsu... :)
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kulmissa taas pyöritään, maalipaikoille ei vaan päästä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko on hallinnut kiekkoa aloitusvoittojen kautta ja lisäksi päässyt muutaman kerran helppoihin riistoihin. Maalipaikat vielä puuttuvat
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Abtin antina pitkä kiekko ja A-luokan maalipaikka menetyksestä vihulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös