Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 744 689
  • 16 050
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei taida ensimmäiseen kymmeneen peliin paljon Lukon voittoa veikata, jos se tämmöistä on.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onhan tuo Lukon yv huonoa. Hidasta ja mielikuvituksetonta. Se maksoi jo keväällä ainakin sen, ettei Tapparaa päästy kunnolla haastamaan. Vieläkö ollaan sitten samassa tilanteessa?

Pitää varmaan hommata Markolle Thighmaster ostos-tv:stä sitä jumppaa varten.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lukon kapteeni tänään siis Hakulinen, A Mattila, Repo ja Piipponen, jotka myös kaudella tulevat olemaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kalle voisi itse lyödä luistimet jalkaan ja mennä ykkössentteriksi tonne. Ei se ylivoima ainakaan voi huonompaa olla ja samalla tapahtuisi se ikuisesti huhuttu paluu myös kentän puolella.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minulla jää nyt katselu kesken, sen verran merisairaaksi tuo lähetys tekee. Kirjoitelkaa mielellään kommentteja, mukavaa lueskella jälkeenpäin!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kameramies lähti hakeen makkaraa.. ei napannut sit enempää laittaa kuvaa kuntoon :D
 
Viimeksi muokattu:

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Juu ei tosta striimistä juur mitään selvää saa. Kamera melkein jään tasolla ja kuva ihan kamalaa pikselimössöpuuroa.

Kerran joku Lukon pelaaja veti tolppaan tai ylärimaa. Ainakin ääni kuului ja tuli pelikatko.

Mutta aika järkyttävän näköistä ylivoimaa. Yhtä järkyttävää kuin striimin taso.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos ei muuta, niin DJ ainakin heittää hyvää settiä kehiin, kun Johnny B lävähti soimaan.

Voisi Raumallakin soittolistaa muokata niin, että sitä viitsii kuunnella muutkin kuin teinit.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Omia havaintoja paikana päältä:

-Ervastin puolelta kaksi kertaa läpi josta toisesta häkki, siitä penkin päähän.

- Hyviä aihioita hyökkäys päässä. Paremmat jopa kun kaverilla.

- Ylivoima järkyttävää edellee, kakkos yv saa paremmin pyörimään.

- Muuten aika paljon samaa kun ennenkin
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Mä en ymmärrä valitusta striimistä, kun itse oon tyytyväinen kun edes kuvaa hallilta viitsitään välittämään meille ilmaiseksi. Muutenkin halli on tasoa Vermuntilan vanha halli niin eipä sieltä varmaan hirveän korkeelta kuvaamaan pääse.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mä en ymmärrä valitusta striimistä, kun itse oon tyytyväinen kun edes kuvaa hallilta viitsitään välittämään meille ilmaiseksi. Muutenkin halli on tasoa Vermuntilan vanha halli niin eipä sieltä varmaan hirveän korkeelta kuvaamaan pääse.

Kuvaaja seisoo mua vastapäätä telineillä. Kattoon metri. Striimin tarjoaa ilmeisesti järjestäjä.

Halli on matalampi kuin Rauman harjoitushalli
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mä en ymmärrä valitusta striimistä, kun itse oon tyytyväinen kun edes kuvaa hallilta viitsitään välittämään meille ilmaiseksi. Muutenkin halli on tasoa Vermuntilan vanha halli niin eipä sieltä varmaan hirveän korkeelta kuvaamaan pääse.
Juu kyllä tässä kärryillä pysyy ja kuva liikkuu.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huoltotauko. Ja juuri ennen kuin Lukko pääsee kolmatta kertaa ylivoimalle.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mattila ei ole kyllä yhtään omimmillaan tuossa pelintekijän paikalla. Ei riitä pelipää siihen. Eikä kädet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös