Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 745 066
  • 12 310

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ja Nousiainen taklaa Tallbergia päähän.
Päivän selvä! Miksei nyt vihellettä? Miksei nyt katsota videoita.. M
Taidetaan kyllä katella
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vittu. IFK on paska! Pelaa ku märkä lapanen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK
J

Just-Ice-Hockey

No.... Tulkaa nyt kehumaan ja puolustamaan meidän huippuveskaa!

Miksi pitäisi kehua silloin kun siihen ei ole aihetta? Myöskin tämä huippuveska-narratiivi on minulle täysin uusi. Sen sijaan kyllästymiseen asti on tarjottu narratiivia, missä kaikki on Gartsin vikaa, kaiken huippuna ottelu, jonka jälkeen tämä oli puhutuin IFK-pelaaja vaikka oli kakkosmaalivahti ko. ottelussa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Siis 2+10 vaan. Voiko selvempää tahallista vahingoittamista olla? 5+20 minimi tuollaisesta
 

F#21

Jäsen
Kalpa pelaa mun mielestä todella typerää alivoimaa missä toi neliö hajoaa heti muutamien syöttöjen jälkeen. Mitä tekee HIFK - no ei ainakaan liikuteta kiekkoa kunnolla
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olisi sopinut pelin kuvaan, että KalPa iskee tuosta av-maalin.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen koko ajan miettinyt, että paljon Garteigilla huonoa tuuria mukana ja pelannut ns. vääriä pelejä, mutta liian paljon tulee herralle kummallisia tilanteita ja maaleja. Melkein suti aikaisemmin ohi menevän kiekon omaan maaliin ja ei sekään ihan huonoa tuuria ole, että häviää pelinsä. Ei tunnu itseluottamus vaan löytyvän.

Varmaan huonoa tuuriakin on ollut, tasoitusmaali oli just sitä. Varmaan voisi torjua paremminkin mutta taas mystisesti muu jengi on ollut purjeessa lähes kaksi erää, taas kun Garts on byyrissä? Mistähän tää johtuu? Hyökkäyspelaaminen on ollut aika lailla pitkää päätyyn tässä matsissa, organisoidut hyökkäykset ovat olleet aika vähissä. Sanalla sanoen, huono matsi (taas) IFK:lta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Oli pakko ottaa äänet pois tuon KalPan tasoituksen jälkeen. Ei jaksa Mertsiä enää. Ja IFK Ppelaa edelleen kuin pulloperse sika.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi pitäisi kehua silloin kun siihen ei ole aihetta? Myöskin tämä huippuveska-narratiivi on minulle täysin uusi. Sen sijaan kyllästymiseen asti on tarjottu narratiivia, missä kaikki on Gartsin vikaa, kaiken huippuna ottelu, jonka jälkeen tämä oli puhutuin IFK-pelaaja vaikka oli kakkosmaalivahti ko. ottelussa.

Jos olet seurannut keskustelua, niin ymmärrät varmana tuon minun heiton, ei tartte heittäytyä hölmöksi.

Lainasit myös viestistä sopivasti vain tuon ekan lauseen, kuitenkin kirjoitin yleisestä peli-ilmeestä..

No en jaksa vääntää.

Peli edelleen tuskaista seurattavaa, Kalpa sinnikkäästi laukkaa ympäri kenttää.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Schmaltzin lyllerrys läpipäässeen kalpalaisen perään oli säälittävän veltto näky.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kääpiömarsu uhoaa muulille… turhaan. Ei kannattaisi tolla varrella elvistellä.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
38asteen kuumeessa joutuu tätä yhtä sokeaa, seniiliselostajaakin vielä kuuntelemaan. Mun vereni kiehuu. Muutenki
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks ei vaihdettu ykkösylivoimaa aloituksessa, miksi edes auvitulla ei riitä jalka/käsi/pää tuomaan kiekkoa suoraan alueelle ilman tota idioottimaista jättöä? Pari detaljikyssäriä vaan, enemmänkin olisi
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo kyllä tämä IFK on Nordiksella luokattoman huono joukkue. Kaikki bottom-joukkueet hakevat pisteitä Nordikselta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tosi harmi ettei pääse paikanpäällä nauttimaan tuosta...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos positiivisesti ajattelee, niin piste on kova saavutus Kalpaa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös