Päivän selvä! Miksei nyt vihellettä? Miksei nyt katsota videoita.. MJa Nousiainen taklaa Tallbergia päähän.
Taidetaan kyllä katella
Päivän selvä! Miksei nyt vihellettä? Miksei nyt katsota videoita.. MJa Nousiainen taklaa Tallbergia päähän.
No.... Tulkaa nyt kehumaan ja puolustamaan meidän huippuveskaa!
Mä olen koko ajan miettinyt, että paljon Garteigilla huonoa tuuria mukana ja pelannut ns. vääriä pelejä, mutta liian paljon tulee herralle kummallisia tilanteita ja maaleja. Melkein suti aikaisemmin ohi menevän kiekon omaan maaliin ja ei sekään ihan huonoa tuuria ole, että häviää pelinsä. Ei tunnu itseluottamus vaan löytyvän.
Saku Sammakko alivoimalla voittomaali! Ois kruunannut matsin.Olisi sopinut pelin kuvaan, että KalPa iskee tuosta av-maalin.
Miksi pitäisi kehua silloin kun siihen ei ole aihetta? Myöskin tämä huippuveska-narratiivi on minulle täysin uusi. Sen sijaan kyllästymiseen asti on tarjottu narratiivia, missä kaikki on Gartsin vikaa, kaiken huippuna ottelu, jonka jälkeen tämä oli puhutuin IFK-pelaaja vaikka oli kakkosmaalivahti ko. ottelussa.
Mut naisii ei saa lyödä ni voi vähän hyppiäkin silmille ;)Kääpiömarsu uhoaa muulille… turhaan. Ei kannattaisi tolla varrella elvistellä.
Varmaan jälkeenpäin annetaan rankkua, mutta se ei hyödytä enää tähän iltaan mitään. Pelasko Tallberg tuon jälkeen?Päivän selvä! Miksei nyt vihellettä? Miksei nyt katsota videoita.. M
Taidetaan kyllä katella