Tulkaa juntit nyt huutelemaan Karjalaisesta? Hahahaha! :D
Mä en oikein ymmärrä näitä. Aika yksimielisesti todettiin tuossa yhdessä vaiheessa kautta, että parantanut pelaamistaan ihan älyttömästi: 1. Jätti ne typerät jäähyt pois. 2. Paransi kiekollista pelaamistaan. Itse pitäisin niillä esityksillä hänet ehdottomasti jatkossakin joukkueessa. Alkukaudella oli ihan karmeaa se touhu. Nyt pudotuspeleissä Jardine-Karjalainen pakkipari on aiheuttanut harmaita hiuksia. Syy lähinnä se, että Jardinen ei pitäisi pelata lainkaan ja Karjalaisen 7. pakin rooliaan ja kun pääsee kentälle, niin kädellisemmän pakin kanssa poislukien alivoima.
Tää on vähän sama, kun jos miettisi Halosen kohdalla tämän illan peliä, että tuli voitto, mutta fakta on silti se, että ei se putkeen mennyt. Näin voi käydä kenelle tahansa, että todetaan jonkun pelanneen huonosti, mutta silti sieltä saattaa se yksi pelin ratkaiseva koppi, maali tai syöttö tulla. Kyllä itse toivon onnistumisia jokaiselle IFK-pelaajalle.
Pitää muuten sanoa, että kyllä Roni Hirvonen on aika lähellä IFK:n paras hyökkääjä juuri nyt...No Innala tietysti. Hirvosen hyvyys tulee esiin kyllä siinä, että tekee todella usein itsensä pelattavaksi ja sen jälkeen syöttö menee todella kovalla prosentilla omille. Ei mitään maagista, mutta perustekeminen todella kovalla tasolla. Tulee mielen vähän MG:n ensimmäinen kausi siinä mielessä, että luistelu/fysiikka ei vielä ihan riitä, mutta paikkaa sitä tekemällä oikeita asioita.