Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 734 774
  • 12 310

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olisiko oikeasti Cmorelle mahdollista lähettää joku joukkovetoomus, ettei Kapanen kommentoisi enää IFK:n pelejä? Tuo pikkusormea heristelevä jeesustelu on pahempaa sontaa kuin Ape Suhosen punaviinin katkuiset mielipiteet konsanaan.

Joo valitettavasti kumosi jopa Alkion tuoman lisäarvon selostukseen tuo suhuttaja. Mielummin sit vaikka Vallinin latteuksia kuuntelee, jos pitää valita vrt Kapanen.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän tonne nyt ehdottomasti tarvitaan vielä kiekollinen johtopakki, niin taistellaan mestaruudesta. Ei riitä vielä Schmaltz, Auvitu, Lyytinen, Kotkansalo…
Kyl mun mielestä toi maalivahtiongelma on paljon pahempi. On kohtuutonta, että hyökkäykseltä vaaditaan murskalukuja, kun moket päästää läpi sellasia, mitkä olis ollu ihan selvästi otettavissa ihan vaan kiekon tielle asettumalla. Tobias, mitä teet???
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kyl mun mielestä toi maalivahtiongelma on paljon pahempi. On kohtuutonta, että hyökkäykseltä vaaditaan murskalukuja, kun moket päästää läpi sellasia, mitkä olis ollu ihan selvästi otettavissa ihan vaan kiekon tielle asettumalla. Tobias, mitä teet???

IFKlla pätee toi vanha sanonta, päästä kolme ja tee seitsemän. @Keskikalja tärppäsikö?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Halosen pelatessa ei tarvitse videoklippikerhon kokoontua pelin jälkeen ja säästyy sekin aika johonkin muuhun tarpeettomaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo valitettavasti kumosi jopa Alkion tuoman lisäarvon selostukseen tuo suhuttaja.
Mun mielestä Alkiokin voisi vähän rohkeammin puuttua noihin "yhyy kun pojat painivat maalin edustalla"-vollotuksiin vaikkapa toteamalla, että älä nyt aikuinen mies puhu paskaa. Sitten jos homma jatkuu, niin niskaperseotteella ulos kopista ja vaikka Kukkonen tilalle.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno voitto taas vaikka hieman kolmannen erä alku pisti jännittämään. Btw. mieluummin kuuntelen Kapasta kuin erästä Tampereen Miästä, jonka IFK inho paistaa läpi pahemman kerran.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno voitto taas vaikka hieman kolmannen erä alku pisti jännittämään. Btw. mieluummin kuuntelen Kapasta kuin erästä Tampereen Miästä, jonka IFK inho paistaa läpi pahemman kerran.
Ketähän mahdat tarkoittaa? Nimittäin Pekka Saravosta paistaa suuri arvostus HIFK:ta kohtaan ja olen itse joutunut kääntämään rotsini Saravon suhteen täysin. Suuri inhokki kaukalossa, suuri suosikki studiossa. Niin ne ajat muuttuu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ketähän mahdat tarkoittaa? Nimittäin Pekka Saravosta paistaa suuri arvostus HIFK:ta kohtaan ja olen itse joutunut kääntämään rotsini Saravon suhteen täysin. Suuri inhokki kaukalossa, suuri suosikki studiossa. Niin ne ajat muuttuu.
Olisiko meidän ex-pelaaja Vallin?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
On ehdolla Pohjois-Savon vaalipiirissä Kokoomuksen listoilla.
Ei yllätä. Kapanen voisi ulkonäkönsä ja ulosantinsa perusteella olla Petteri Orpon veli.

Seuraava sopisi ehkä paremmin hymyilytysketjuun, mutta nauratti, kun kännykän tekstinsyöttö yrittää väkisin muuttaa nimen Kapanen nimeksi Lapanen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko meidän ex-pelaaja Vallin?

Arskalla on sellainen kääntörotsi Kärpät-logolla, että en jaksa hänen jutuistaan niin välittää tai loukkaantua. Nämä Kukkoset ja Saravot ovat muutenkin nextillä levelillä, mitä tulee peliin liittyvien asioiden analysointiin ja kertomiseen.

Mutta, jee, HIFK:n mestaruusjuna puksuttaa eikä jäänyt paskantyhjennystauolle Lappeenrantaan tälläkään kertaa. Joskus sellaistakin on tapahtunut, eikä sitten kyllä mestaruuttakaan ole tullut.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On ehdolla Pohjois-Savon vaalipiirissä Kokoomuksen listoilla. Toki tämä ei vielä poissulje että voisi demareita äänestää.

Tästä tulee mieleen vitsi miehestä, joka oli kommunistien listoilla vaaleissa ja sai 0 ääntä. Joku kysyi, että etkö edes itseäsi äänestänyt, niin vastasi, että minähän en perkele kommunistejä äänestä.

Itseäni ei Kapanen häiritse.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Hei se 3-7 kerroin oli vain reilu 100, kun katselin omia.... itse päädyin 12-8 ja 12-9 kokeiluun, jossa kertoimet vähintään tuplasi tuosta.... samoin 1-7 oli eurolla kokeilussa.

Itellä oli 3-6. Kävin lisäämässä kiukaaseen puita ja kun tulin takasin ni peli oli 3-7.
Heti tuli mieleen,että ehkä jotain nimimerkkiä onnistaa. Ei haittaa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Odotin vähän räväkämpää alkua IFK:lta mutta Saipa pelasi ja kamppaili hyvin. Maalipaikkoja saatiin tänään mielestäni vähemmän kuin eilen, mutta hienoa että laitettiin paikoista sisään.

Tärkeitä onnistumisia Dykille, Paajaselle ja Koivistoiselle sekä Väänäselle. Kaikilla on mielestäni ollut hieman hiljaista hyökkäyspään tekemisen osalta viime aikoina, tai ainakin jokaiselta olen odottanut pientä tason nostoa.

Onneksi Keskikaljaa ajatellen Saipa sai 3 maalia, mutta mielestäni tuolla peliesityksellä IFK:n ei olisi pitänyt antaa Saipan tehdä kolmea maalia, tai ei ainakaan kokonaiskuvan näkökulmasta ollut mielestäni kovin ansaittua.

Hyvä että lopussa homma hoitui rutiinilla ja jatketaan sarjan kärjessä. Nyt ei ole painetta pelaamisen suhteen, vaan luulen että alkukauden hankaluuksien jälkeen saavat aika paineettomassa tilassa kehittää peliä.

Vaikka Kotkis sai tänään -2 niin mielestäni häneltä kuitenkin parempi peli ainakin peli-ilmeen tasolla. Lyytinen oli aivan yössä yv:llä mutta ehkä se siitä lähtee. Onneksi kuitenkin muut pakit, ennen kaikkea Auvitu ja JS sekä Ahonen, Karjalainen ja Motin suorittavat hyvällä tasolla.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä kapanen on aivan ylivertainen kommentaattori verrattuna näihin muihin ex-pelaajiin, ja suurimpaan osaan valmentajista. Näkyy se, että on vielä.vähän aikaa aitten valmentanut itsekin. Tuo jatkuvasti esiin pelistä asoita, joita en huomaa itse, kun muut tuovat niitä, jotka kaikki näkevät + vielä vahvalla jargonfraseologialla. Kapanen on selväsanainen, eikä pelkää haastaa selostajien yleensä vaatimattomia näkemyksiä.

Ja tämän sanon vielä tästä omasta retardihockey-katsannosta, jossa kostolätkä on poikaa. Sillä hän nyt vaan on tuota mieltä (ja siinäkin näki mm. tänään ennakolta, kuinka tilanne tullee edistymään).
 

444

Jäsen
Mun mielestä kapanen on aivan ylivertainen kommentaattori verrattuna näihin muihin ex-pelaajiin, ja suurimpaan osaan valmentajista. Näkyy se, että on vielä.vähän aikaa aitten valmentanut itsekin. Tuo jatkuvasti esiin pelistä asoita, joita en huomaa itse, kun muut tuovat niitä, jotka kaikki näkevät + vielä vahvalla jargonfraseologialla. Kapanen on selväsanainen, eikä pelkää haastaa selostajien yleensä vaatimattomia näkemyksiä.

Ja tämän sanon vielä tästä omasta retardihockey-katsannosta, jossa kostolätkä on poikaa. Sillä hän nyt vaan on tuota mieltä (ja siinäkin näki mm. tänään ennakolta, kuinka tilanne tullee edistymään).
Esim. Liivikiin verrattuna Kapasella on jopa jotain annettavaa kommentaattoripuolella. Toki tuon ulinan jälkipeleistä vihellysten jälkeen voisi jättää vähemmälle, mutta tällaiselle tavalliselle tallaajalle tuo myös oikeasti lisäarvoa tuossa roolissa, kun anti on muutakin kuin soittaa suutaan ja laukoa itsestäänselvyyksiä ja höhötellä menemään. Myös Saravo ja Kukkonen ovat hyviä tuossa roolissa, kun historiastaan huolimatta osaavat olla pukeutumatta värilaseihin.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
JORDAN SCHMALTZ. Toivottavasti Tobbari on ottanut sir Penalta mallia ja lyönyt jo hyvän aikaa sitten sen mottipäisen eteen. Mikä ilta! Ja se tuuletus siihen omaan maaliin, ai että, pisti ihan ääneen naurattamaan. Ja myös Koivistoisen kiitokset Jordanin suuntaan syötöstä, tosta jengistä paistaa kotikatsomoihin saakka hyvä ja rento fiilis ja yhteishenki. Upeeta!

Vähän meinas mennä jännäksi tänään, mutta lopulta rutiinivoitto. Harmi että Nipelle ei saatu nollapeliä pelattua. Arvasin tehdyt maalit oikein, mutta tekijät meni ihan metsään. No samapa tuo, ja hienoa nähdä noin laajalla rintamalla onnistumisia ja mm. Dykille jälleen tärkeitä byyreja (ja millä vedoilla huh).

Salmelaista oli kiva nähdä studiovieraana, jutteli fiksuja.

Kapasta arvostan suuresti pelaajana ja samaa mieltä parin muun kanssa että todella mieluusti kuuntelen hänen asiantuntevaa selostustaan (kuten myös Saravon ja Kukkosen), mutta tänään alkoi jossain vaiheessa ärsyttämään kun Samin piti joka ikisessä välissä itkeä noista jälkipeleistä. Kamoon nyt...
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
IFKn peli on juuri nyt vakuuttavaa. Samoin Ilveksen. 28.1 ja 29.1 onkin pelit Ilvestä vastaan, joissa saatetaan pelata niistä pisteistä, jotka ratkaisee runkosarjan voiton.

On tämä upeaa aikaa tämä Ville Peltosen ja Tobias Salmelaisen IFK.

En mä jaksa yksittäisiä hetkiä miettiä jostain Saipa-pelistä. Fiilistelen vieläkin Tappara-pelin voittoa, jossa näkyi mestarin elkeitä. Edelleen nää Saipa ja Kalpa -pelit on merkityksellisiä ainoastaan runkosarjan sijoituksen kannalta.

Huikeaa. Kertakaikkiaan huikeaa.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kapasesta vielä - en ole tainnut kuulla kertaakaan häneltä kommentaattorina yhtään puujalkavitsiä, enkä edes vitsiä. Eikä ole kertaakaan sanaillut omista "kynäilyistään" tai "saavutuksistaan" selostajan kanssa. Sikäli se on ansio, kun muut selostaja/kommentaattoriparit eivät muuta teekään. Kai mä sitten olen asiapentti, kun tällainen informaatiopainotteinen viestintä innostaa.

Ja vielä siitä itkemisestä - eiköhän hän osoittanut jo peliurallaan osaamisensa kovasta pelistä. Se vaan ei ollut sitä (ihanaa) kostojääkiekkoa, vaan juuri sitä tilannekovaa peliä, jota nykyisin pidetään arvossa.

(Ja kapasista - ärsyttävää, että HIFK ei ollut hereillä ja kerännyt toistaiseksi täyttä sarjaa ja vuokrannut kasperi kapasta silloin kun kalpa tyhjensi rosterinsa muutamia kausia sitten.)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Positiivisesti yllättynyt, jos IFK tekee tässä pelissä edes maalin.

Tämä toivottavasti avaa myös Peltosen ja Salmelaisen silmät, että esimerkiksi Hedellä ei ole mitään käyttöä ylemmissä kentissä.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Miksi Cowboy jäi painamaan vastustajaa jään pintaan oman maalin takana - ja sitten vielä jäi siitä samaisesta miehestä jälkeen, joka johti maaliin. Vittu mikä tumputus.

Mukava kuulla Bäckströmiä kommentaattorina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös