Ihan käsittämätöntä puuhastelua kyllä dumareilta ja toi vitun Kapanen vois kans pitää kyllä päänsä kiinni. Miks helvetissä se on näissä HIFK:n peleissä kommentoimassa ihan liian usein?Vittu mitkä kotituomarit
En ole siitä varma, mutta ainakin silloin kun olen huomannut Dykin aloittavan, on voittanut kaikki. En sitten tiedä mikä on Dykin todellinen aloitusprosenttiOnkohan Hurstilla jotain vammaa tms? Ei ole tänään ottanut yhtään aloitusta vaan Dyk hoitaa aloitukset
Eikö ole ottanut yhtään, kun minulla on fiilis, että Dyk ottaa ABn heikommalta puolelta vaan.Onkohan Hurstilla jotain vammaa tms? Ei ole tänään ottanut yhtään aloitusta vaan Dyk hoitaa aloitukset
Tuskin, Dyk vie vain paremmin aloituksia.Onkohan Hurstilla jotain vammaa tms? Ei ole tänään ottanut yhtään aloitusta vaan Dyk hoitaa aloitukset
50% kertoo Liigan sivutEn ole siitä varma, mutta ainakin silloin kun olen huomannut Dykin aloittavan, on voittanut kaikki. En sitten tiedä mikä on Dykin todellinen aloitusprosentti
Ainakaan Liigan tilastojen mukaan ei ole ottanut AB yhtään aloitusta tänään.Eikö ole ottanut yhtään, kun minulla on fiilis, että Dyk ottaa ABn heikommalta puolelta vaan.
Lähtee palaute Cmorelle matsin jälkeen, että voisko olla loppukauden poissa meidän peleistä. Ei pää kestä tota ulinaa.Ja Kapanen itkee jälleen, voi vittu, ei tarttis olla enää yhdessäkään matsissa itkemässä noista.
Ainakaan Liigan tilastojen mukaan ei ole ottanut AB yhtään aloitusta tänään.
Älä nyt! Laittavat vittuilaakseen seuraavan pelin Kapasen Anzan kanssa selostamoon ja Anun kaukalonlaitatoimittajaksiLähtee palaute Cmorelle matsin jälkeen, että voisko olla loppukauden poissa meidän peleistä. Ei pää kestä tota ulinaa.
Uusilla sivuilla kun avaa ottelun > tilastot > pelaajatilastot ja kelaa sitä taulukkoa pari pykälää oikealla niin näkyy aloitustilastot.Mistä kohtaa löytyy nuo tilastot?
Ei vittu. Ei saa edes pelotella tälläisellä... Smoolts, Tallbääär ja jatkuva vinkuminen siitä kuinka kaikki mitä HIFK tekee on perseestä.Älä nyt! Laittavat vittuilaakseen seuraavan pelin Kapasen Anzan kanssa selostamoon ja Anun kaukalonlaitatoimittajaksi